نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ورود به منوی مخفی تلویزیون

فهرست مطالب

ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی دستگاه های مدرن و پیشرفته ای می باشند که با ارائه قابلیت های جذاب و کیفیت بالا کاربران زیادی برای خود دست پا کرده اند. قابلیت های مختلف تلویزیون ال جی مانند هر تلویزیون دیگری با استفاده از منوی آن شکل می گیرد. اما این تنها راه تنظیم تلویزیون ال جی نیست.

در تلویزیون های جدید ال جی علاوه بر تنظیمات معمولی، یک منوی تنظیمات مخفی وجود دارد که در آن ویژگی های مفیدی نهفته شده است. اما همان گونه که از اسم این منو مشخص است، از دید کاربر مخفی بوده و مسیر دسترسی خاصی دارد. زیرا تنظیمات منوی مخفی تلویزیون ال جی بیشتر برای تعمیرکاران و تکنسین فنی مفید بوده و برای کاربران عادی به دلیل عدم آشنایی کامل با گزینه های موجود چندان کارایی نخواهد داشت.

با این حال از طریق این منو می توانید تنظیماتی مانند رنگ، صدا، عرض و ارتفاع تصویر و ویژگی های دیگر را به دلخواه تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی و چگونگی استفاده از آن آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

کاربرد منوی مخفی تلویزیون ال جی

امکانات نهفته در منوی مخفی تلویزیون ال جی بسیار متنوع است. توسط این منو می توانید به راحتی تنظیمات و ویژگی های خاصی که پیش از این به آن دسترسی نداشتید را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. تنظیمات حرفه ای نمایش تصویر و پخش صدا دو عنصر مهم موجود در منوی مخفی تلویزیون ال جی می باشند. بخش تنظیمات تصویر شامل موارد مهمی چون شدت نور، میزان کنتراست و وضوح، تعادل رنگ سفید، روشنایی و… می گردد. با تغییر هر یک از این گزینه ها ساختار تصاویر پخش شده در تلویزیون متحول خواهد شد.

در قسمت تنظیمات صدا قادر هستید پایه یا زمینه ی صدای قابل پخش، منحنی حجم، حداقل و حداکثر بمی صدا و … را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. آپدیت سیستم عامل نصب شده بر روی تلویزیون نیز از دیگر مسائلیست که با حضور در منوی مخفی تلویزیون ال جی ممکن است. اکیدا توصیه می نماییم در صورتی که پس از اعمال تغییرات از اثر اصلی آن  در کارایی تلویزیون آگاه نیستید، آن را ذخیره نکنید. برای عدم ذخیره ی تغییرات می توانید تلویزیون را خاموش کنید تا دستگاه متوقف شده و به تنظیمات اولیه و اصلی قبلی برگردد.

نحوه ی ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی

ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی براساس سه شیوه ی مختلف امکان پذیر است. روش انتخاب بستگی به مدل تلویزیون دارد، اما در برخی از مدل های ال جی هر سه روش منوی مخفی را نمایش می دهند. لازم به ذکر است که همواره می توانید جهت کسب راهنمایی های بیشتر در راستای نمایش منوی مخفی تلویزیون ال جی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ال جی تماس حاصل فرمایید.

روش اول

اولین روش برای ورود به منوی مخفی تلویزیون LG فشردن همزمان دکمه OK در ریموت کنترل و پنل تلویزیون می باشد. این دکمه ها را به مدت 5 تا 7 ثانیه همزمان فشار دهید تا منوی مخفی برای شما نمایش داده شود.

روش دوم

در روش دوم نمایش منوی مخفی تلویزیون ال جی نیز استفاده از دکمه OK وجود دارد، اما این بار آن را همزمان با دکمه کاهش صدا در کنترل تلویزیون گرفته و به مدت 15 ثانیه نگه دارید. با انجام این کار و گذشت زمان مورد نیاز منوی مخفی در تلویزیون ظاهر شده و امکان دسترسی به تنظیمات حرفه ای این بخش فراهم می‌شود.

روش سوم

روش آخر برای دسترسی به منو مخفی تلویزیون ال جی، فشار دادن همزمان دکمه منو در کنترل و پنل تلویزیون می باشد. با این کار منو مورد بحث برای شما نمایش داده شده و می توانید گزینه های مختلف آن را مشاهده کنید.

رمز عبور ورود به منوی مخفی تلویزیون ال جی

دسترسی به منوی مخفی تلویزیون ال جی براساس یکی از سه روش ذکر شده عموما با رمز عبور های خاصی همراه می شود. در واقع زمانی که توانستید پنجره منوی مخفی را پیدا کنید با یک کادر دیگر مواجه خواهید شد که از شما برای نمایش گزینه های منوی مخفی رمز عبور طلب می نماید. برای کادر رمز عبور، رمز های چهار رقمی به کار می روند. در ابتدا سعی کنید رمز <<0000>>  یا همان چهار صفر را امتحان کنید.

ورود به منوی مخفی تلویزیون
ورود به منوی مخفی تلویزیون

اگر با این رمز نتوانستید وارد بخش گزینه های مخفی شوید از اعداد <<7777>> ، <<0413>> و یا <<8741>> استفاده نمایید. در اغلب مدل ها یکی از رمز های فوق دسترسی شما را به منو باز می کند. اگر باز هم هیچ یک از این کدها منوی مخفی باز نگشت، سعی کنید از کد های <<8743>> یا <<8878>> استفاده نمایید. یقینا در تمامی مدل ها رمز عبور یکی از موارد فوق می باشند. با امتحان یکی از این سری اعداد می توانید به منوی تنظیمات مخفی دسترسی بیابید.

نمایندگی تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی مجموعه ای تخصصی در راستای فروش و تعمیرات انواع تلویزیون های ال جی است. این مرکزعلاوه بر عرضه انواع تلویزیون های برند محبوب ال جی، قادر به رفع کلیه عیوب این دستگاه ها در بالاترین سطح کیفی ممکن می باشد. خاطرنشان می نماییم که مراحل عیب یابی و تعمیرات تلویزیون های معیوب ضمن به کارگیری دانش به روز کارشناسان مجرب نمایندگی تلویزیون ال جی شکل گرفته و براساس پارامترهای استاندارد ارائه می گردند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =