نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هارد ریست گوشی ال جی

فهرست مطالب

چرا به هارد ریست گوشی ال جی نیاز پیدا می کنیم؟

هارد ریست گوشی ال جی به شما کمک می کند به تنظیمات کاخانه دستگاه برگردید. در واقع منظور از Hard Reset برگشتن به تنظیمات اولیه دستگاه است. هارد ریست به فلش کردن گوشی شباهت دارد، اما در موبایل هایی که امکان دسترسی به منو وجود دارد، این کار به راحتی توسط کابر انجام می شود. از هارد ریست با عنوان ریست فکتوری نیز یاد می شود. در منوی اکثر تلفن های همراه، گزینه ای با همین نام هم وجود دارد.

ریست فکتوری یا هارد ریست سبب حذف شدن تمامی اطلاعات ذخیره شده می شود. از این نظر اگر از کاربرانی هستید که قصد ریست کردن هارد گوشی را دارید، بهتر است قبل از اقدام به این کار از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و یا در دستگاه دیگری ذخیره کنید. در هنگام انجام کار نیز در صورت بروز مشکل یا داشتن سوأل می توانید با نمایندگی تعمیر موبایل ال جی تماس گرفته تا کارشناسان شما را در این زمینه راهنمایی کنند. در ادامه شما را با ریست فکتوری موبایل ال جی بیشتر آشنا می کنیم.

نحوه هارد ریست گوشی ال جی

زمانی که احساس می کنید، موبایلتان کند شده و مدت زمان زیادی را برای اجرای برنامه سپری می کند، احتمالاً باید دستگاه را ریست فکتوری کنید. داغ شدن گوشی و یا زود خالی شدن شارژ نیز مشکلاتی هستند که اولین راهکار برای رفع آنها هارد ریست کردن موبایل است. مشکلاتی نیز وجود دارند که تنها از طریق ریست فکتوری رفع می شوند، برای مثال ویروسی شدن دستگاه شما ممکن است با هیچ آنتی ویروسی برطرف نشود.

در این شرایط با حذف تمامی اطلاعات موجود در حافظه موبایل و برگشتن به تنظیمات اولیه، ویروس ها حذف می شوند. از دیگر دلایل هارد ریست گوشی ال جی، فراموش کردن پسورد موبایل است. در این شرایط با ریست کردن تنظیمات، می توانید مجدداً برای دستگاه رمز جدیدی تعریف کنید. به طور کلی زمانی که بخواهیم گوشی مویابل خود را همانند روز اول نو کنیم (از نظر نرم افزاری) باید آن را ریست فکتوری کنیم.

هارد ریست یا ریست فکتوری گوشی ال جی به دو صورت انجام می شود. اگر شما به منوی دستگاه دسترسی دارید، کار راحت تر خواهد شد، اما اگر گوشی خاموش شده و یا پسورد ورود به منوی دستگاه را ندارید، باید از روش دیگری برای هارد ریست گوشی ال جی استفاده کنید. در ادامه نحوه انجام ریست کردن موبایل ال جی را از هر دو طریق به شما آموزش می دهیم.

هارد ریست گوشی ال جی از طریق تنظیمات

اگر به منوی تنظیمات دسترسی دارید، کافیست مراحل زیر را طی کنید. باز هم توصیه می شود قبل از اقدام به انجام ریست فکتوری از اطلاعات خود بک آپ بگیرید.

1- گوشی را روشن کرده و از صفحه اصلی به منوی تنظیمات بروید.

2- در تنظیمات بر روی قسمت عمومی رفته و منوی «نسخه پشتیبان و تنظیم مجدد» را باز کنید. در اینجا باید گزینه تنظیم مجدد اطلاعات کارخانه را انتخاب کنید.

3- گزینه حذف همه موارد را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا فرآیند کار به اتمام برسد. این کار ممکن است 5 تا 10 دقیقه زمان ببرد.

4- پس از تمام شدن فرآیند، گوشی مجدداً راه اندازی می شود.

هارد ریست کردن گوشی LG در زمان عدم دسترسی به منو

در برخی از مواقع امکان دسترسی به منو وجود ندارد یا گوشی قفل شده و شما برای رفع مشکل باید آن را ریست کنید. قابل ذکر است که در این مواقع امکان تهیه نسخه پشتیبان وجود ندارد. برای هارد ریست گوشی ال جی در این زمان از طریق زیر عمل کنید:

1- در مرحله اول دکمه پاور را فشار داده و برای چند ثانیه نگه دارید یا همزمان گزینه Power off را انتخاب کنید.

2- پس از خاموش شدن کامل گوشی، دکمه های پاور و ولوم پایین را به مدت چند ثانیه نگه دارید.

3- زمانی که لگوی ال جی را در صفحه نمایش مشاهده کردید، دکمه پاور را رها کرده ولی همچنان دکمه ولوم را پایین را نگه دارید.

4- در مرحله بعد برای هارد ریست گوشی ال جی بعد از ۲ یا ۳ ثانیه مجدداً کلیدهای پاور و ولوم پایین را با هم فشار داده و نگه دارید.

5- بعد از طی کردن مراحل فوق حالت کارخانه به نمایش در خواهد آمد.

6- می توانید برای انتخاب گزینه ها از کلیدهای صدا و کلید پاور استفاده کنید.

7- بر روی قسمت بکاپ و ریست بروید و با کلید پاور وارد آن شوید، سپس بر روی Wipe All Data کلیک کنید.

8- دستورالعمل های نمایش داده شده را دنبال کنید و برای تکمیل عملیات با هشدارهای نمایش داده شده موافقت کنید.

9- پس از مراحل فوق دستگاه ریست شده و مجدداً راه اندازی می شود.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =