نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل ری استارت شدن گوشی ال جی

فهرست مطالب

مشکل ری استارت شدن گوشی ال جی

گوشی‌های هوشمند همراه امروزه از اصلی‌ترین ابزارهای انجام کارهای روزمره می‌باشند و در صورت اختلال در کار آن‌ها، زندگی روزمره ما نیز به طریق گوناگون مختل خواهد شد.

 

به هرحال اسمارت فون ها همیشه بدون مشکل نمی‌باشند و همه‌ی استفاده کنندگان از تلفن‌های همراه، حداقل یک بار برای رفع مشکل موجود در تلفن به تعمیرات و نمایندگی‌ها مراجعه نموده‌اند.

ری استارت شدن ناگهانی حین کار با گوشی، از شایع‌ترین مشکلات دارندگان گوشی‌های ال جی در دراز مدت بوده و به همین علت تحت انتقادهای شدید قرار گرفته است.

ری استارت شدن گوشی ل جی

با این حال شرکت آل جی تلاش‌های زیادی برای رفع ایرادات محصولات خود، از جمله باگ‌های موجود در مدل‌های گوشی خود نموده است و تا میزان قابل توجهی در رفع آن‌ها و کسب محبوبیت دوباره خود موفق بوده است.

با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل احتمالی ری استار شدن تلفن‌های همراه ال جی بپردازیم.

تشخیص علل ری استارت شدن

عوامل مختلفی در ایراد پیدا کردن گوشی شما در حین کار با آن وجود دارد که با مراجعه به نمایندگی‌های تعمیر موبایل آل جی می‌توانید به آسانی و در کم‌ترین زمان علت را یافته و مشکل گوشی را رفع نمایید. شایع‌ترین دلایل خاموش و روشن شدن خودکار اغلب گوشی‌های آل جی عبارت‌اند از:

  • باتری: اگر باتری شما عمر مفید خود را نموده است، پس بهتر است هرچه زودتر به فکر تعویض آن باشید. باتری تازه خریده شده را یکبار خارج کرده و دوباره در جای خود قرار دهید تا از قرار گرفتن صحیح باتری و شل نبودن آن مطمئن شوید. سعی کنید از باتری‌های اصل و غیر تقلبی استفاده نمایید.

  • آپدیت برنامه‌ها: آپدیت نبودن اپلیکیشن های ضروری تلفن همراه شما تأثیر زیادی در افزایش باگ‌ها و ری استارت شدن‌ها دارد! از آپدیت بودن برنامه‌های خود با برنامه Play Store اطمینان حاصل نمایید.
ری استارت شدن گوشی ال جی
ری استارت شدن گوشی ال جی
  • برنامه‌های غیر فعال: به تنظیمات گوشی خود رفته و در قسمت Applications> Application Manager برنامه‌های ضروری غیر فعال شده (Disabled) را فعال (Enable) نمایید.

بیشتر بدانید : ری استارت شدن گوشی ال جی

  • خرابی سیستم اندروید: اگر مشکل شما ناشی از خراب بودن سیستم خود گوشی باشد، نیاز به انجام عملیات ریست فکتوری (Reset Factory)، خواهید داشت. توجه داشته باشید که در صورت انجام ریست فکتوری، تمامی اطلاعات موجود در حافظه تلفن همراه شما پاک خواهد شد، لذا از تهیه بک آپ (Back Up) از فایل‌های خود غافل نشوید.

  • مشکلات نرم افزاری: گاهی اوقات نصب برنامه‌ای جدید باعث اختلال در عملکرد دستگاه و در نتیجه خاموش و روشن‌های ناگهانی آن خواهد شد که در اینجا نیاز است برنامه را پاک نموده و دوباره نصب نمایید.

  • داغ شدن: گوشی شما به دلایلی همچون استفاده بیش از حد، کار کردن با گوشی حین شارژ، استفاده از شارژر نا مناسب، خرابی باتری، جریان دهی زیاد، رطوبت و … داغ شده و در این هنگام، سیستم خود بخود خاموش و روشن خواهد شد.

مشکلاتی که ری استارت‌های مکرر برای گوشی به ارمغان خواهد آورد

مهم‌ترین مشکلاتی که کاربران تلفن همراه را پس از ری استارت‌های مکرر درگیر خواهد نمود، عبارت‌اند از:

  • به دلیل بالا نیامدن گوشی، کامپیوتر در هنگام اتصال گوشی از طریق کابل نمی‌تواند آن را تشخیص دهد و فایل‌ها را بالا بیاورد.
  • انجام عملیات آپدیت گوشی به صورت ناقص و ایجاد اختلال در عملکرد آن.

راه‌های برطرف نمودن مشکل ری استارت‌های مکرر تلفن همراه:
نخستین راهی که تعمیر کاران گوشی‌های هوشمند ممکن است برای برطرف کردن مشکل ریست‌های پشت سر هم گوشی انجام دهند، ریکاوری کردن آ ناست که در بیشتر مواق بسیار مؤثر بوده است.

فلش کردن تلفن همراه نیز از راه‌های دیگر رفع این مشکل توسط تعمیراتی‌ها می‌باشد که به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا می‌تواند مشکل ساز واقع شود.

نحوه ری استارت کردن گوشی‌های ال جی

با این حال، گاهی برای رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ‌های گوشی حین کار با آن، نیاز به ری استارت کردن پیدا خواهید کرد که کاری بسیار ساده است. برای انجام این کار کافی است دکمه‌ی پاور لبه‌ی گوشی را فشار داده و تا ظاهر شدن منو روی صفحه تاچ صبر نمایید. سپس از بین سه گزینه‌ی «خاموش کردن گوشی»، «ری استارت کردن» و یا «گرفتن اسکرین شات»، گزینه‌ی دوم را انتخاب نمایید.

برای رفع تمامی دلایل و مشکلات ناشی از ری استارت شدن سل فون ال جی خود، می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر تعمیر ال جی مراجعه نمایید.

تعمیر گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 8 =