نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات تلویزیون LCD الجی

فهرست مطالب

مشکلات تلویزیون LCD الجی شامل مشکلات نمایشگر و کنترل ها است. این مشکلات معمولاً برای چندین سال به وجود نمی آیند، اما می توانند در یک یا دو سال اول استفاده از تلویزیون الجی رخ دهند. برخی از نمونه ها نیاز به تعویض دارند، در حالی که برخی دیگر از طریق بازنشانی یا فرآیند عیب یابی قابل تعمیر هستند.

مشکلات تلویزیون LCD الجی

مراحل بررسی مشکلات تلویزیون LCD الجی

در ادامه این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را به صورت کامل و واضح با نحوه مراجعه و همچنین مراحل بررسی آن با مشکلات تلویزیون LCD الجی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

گارانتی خود را بررسی کنید

قبل از اقدام به تعمیر، گارانتی خود را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، تلاش برای تعمیر فیزیکی گارانتی را باطل می کند. شرایط گارانتی شما بر اساس نقطه خرید متفاوت است. شما ممکن است فقط گارانتی سازنده داشته باشید، اما بسیاری از خرده فروشان نیز سیاست جداگانه ای ارائه می دهند که می توانید در کنار تلویزیون الجی خریداری کنید.

اگر گارانتی ارتقا یافته را خریداری کردید و تلویزیون الجی در حین گارانتی با مشکل مواجه شد، از خدمات خرده فروش استفاده کنید. تلویزیون الجی را یا تعمیر می کند یا تعویض می کند و مشکل شما به سرعت حل می شود. اطلاعات کمی در مورد ضمانت ‌نامه ‌ها تحت بررسی‌ های متعدد تلویزیون الجی در دسترس است، زیرا ضمانت ‌نامه از خرده ‌فروش منشأ می‌ گیرد.

در صورت خرید حضوری، همیشه در مورد گزینه های گارانتی سوال کنید. نماینده فروش باید مستنداتی در مورد تمام گزینه های موجود شما داشته باشد. خرید آنلاین نیاز به تحقیق کامل دارد زیرا هیچ نماینده ای برای توضیح هر ضمانت وجود ندارد. فرآیند پرداخت اغلب شامل گزینه‌ هایی است، اما هنگام مشاهده هزینه اضافی، به راحتی می‌توان از آنها گذشت. خرید گارانتی 2 یا 5 ساله عاقلانه است و می تواند شما را در آینده از دردسر نجات دهد.

مشکلات صفحه نمایش تلویزیون LCD الجی

مشکلات مربوط به LCD رایج هستند و تقریباً در هر مارک تلویزیون الجی LCD رخ می دهند. صفحه نمایش یک عنصر فیزیکی است که بسیار شبیه صفحه نمایش گوشی، تبلت یا رایانه شماست. صرفاً بازنشانی یا اجرای یک فرآیند عیب‌یابی نمی‌ تواند آسیب فیزیکی را برطرف کند.

با نگاهی دقیق به نمایشگر می توانید مشکلات نمایش صفحه را شناسایی کنید. ترک ها و تغییر رنگ با نقطه کانونی نشان دهنده آسیب ناشی از ضربه است. در این حالت صفحه نمایش نمی تواند بازیابی شود و نیاز به تعویض دارد. این مشکل در هر تلویزیون الجیی ممکن است رخ دهد. همیشه هنگام جابجایی تلویزیون الجی با احتیاط از آن استفاده کنید. صفحه نمایش را با یک پتوی نرم بپوشانید و برای جلوگیری از آسیب های این طبیعت از پد استفاده کنید.

تغییر رنگ یک مشکل معمولی صفحه نمایش است. رنگ های آبی و سبز نشانه صفحه نمایش با عمر باقی مانده محدود هستند. خاموش کردن تلویزیون الجی و استراحت دادن به صفحه ممکن است به عنوان یک راه حل موقت عمل کند، اما مشکل به مرور زمان عود می کند و بدتر می شود. اگر مشکل نمایش متناوب دارید و تلویزیون الجی تحت گارانتی است، منتظر سرویس یا تعویض نباشید.

عیب یابی تلویزیون الجی

مشکلات تلویزیون LCD الجی: عیب‌یابی تلویزیون الجی که روشن نمی‌شود یا با مشکلاتی مانند خاموش شدن تصادفی مواجه می‌شود، نیاز به تنظیم مجدد چرخه برق و بازنشانی احتمالی تنظیمات کارخانه دارد. چرخه برق می تواند تعدادی از مشکلات ساده مربوط به حافظه کوتاه مدت تلویزیون الجی را حل کند. بازنشانی به تنظیمات اصلی کارخانه می تواند مشکلات مربوط به برنامه های متناقض و سایر موارد اضافه شده در بازار را که مشکلاتی را برای تلویزیون الجی ایجاد می کنند حل کند.

برای چرخه برق تلویزیون الجی، برق را خاموش کرده و تلویزیون الجی را از پریز جدا کنید. جعبه کابل خود را نیز جدا کنید تا تمام برق متصل از کل سیستم خارج شود. چند دقیقه صبر کنید تا برق باقیمانده از تلویزیون الجی تخلیه شود. دوباره برق را وصل کنید و تلویزیون الجی را روشن کنید تا مشکلات تکراری را آزمایش کنید.

اگر مشکلات همچنان ادامه داشت، بازنشانی کارخانه را اجرا کنید. از طریق کنترل از راه دور به منوی اصلی دسترسی پیدا کنید و به منوی تنظیمات بروید. در این منو اسکرول کنید تا گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه را پیدا کرده و تلویزیون الجی را تنظیم مجدد کنید. از طریق این فرآیند، تنظیمات و برنامه های سفارشی شده را از دست می دهید، اما بازنشانی به تنظیمات کارخانه می تواند بسیاری از مشکلات بی ثبات تلویزیون الجی را حل کند.

مقالات مرتبط:

رفع مشکلات تصویر صفحه نمایش LCD

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 9 =