نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مزایای گارانتی LG

نحوه انجام سریع و آسان گارانتی LG

LG تولید کننده لوازم خانگی و سرگرمی، دستگاه های تلفن همراه و راه حل های تجاری است. این کشور در کره جنوبی مستقر است و به دلیل استفاده از فناوری های جدید مشهور است.

نحوه انجام بررسی ضمانت LG

اگر با محصول LG خریداری شده – مثلاً یخچال LG – مشکل داشته اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که گارانتی را بررسی کنید. اگر آن را اشتباه قرار داده اید و مطمئن نیستید که ضمانت محصول LG شما هنوز معتبر است، می توانید از طریق موارد زیر چک کنید:

  • سایت اینترنتی
  • حساب MyLG

از وب سایت LG استفاده کنید

برای بررسی اطلاعات کلی در مورد ضمانت محصولات LG، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • صفحه وب گارانتی اطلاعات را باز کنید
  • شماره مدل یا کلمه کلیدی را وارد کنید
  • مدل را از لیست کشویی انتخاب کنید
  • دوره پوشش استاندارد یا طولانی مدت را بررسی کنید

متناوبا، می توانید به پایین بروید، دسته محصول مناسب را انتخاب کنید، مدل محصول را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به دوره گارانتی را دریافت کنید.

چگونه می توان گارانتی ال جی خود را مطالبه کرد؟

اگر می خواهید گارانتی معتبر LG خود را مطالبه کنید، می توانید از صفحه وب رسمی برای درخواست تعمیرات استفاده کنید.

برای درخواست تعمیر آنلاین، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • صفحه درخواست تعمیر را باز کنید
  • روی دکمه Start a Service Request کلیک کنید
  • ورود یا ورود به عنوان مهمان را انتخاب کنید
  • شماره مدل محصول LG خود را وارد کنید یا آن را در دسته محصول جستجو کنید
  • شماره سریال و اطلاعات خرید را وارد کنید
  • مشکلات مربوط به محصول را شرح دهید و در صورت عدم اطلاع اطلاعات تماس خود را ارائه دهید
این مطلب را از دست ندهید   پیکسل گیر کرده یا پیکسل مرده

گارانتی LG

شرایط و ضوابط گارانتی:

واحد یا قطعات جایگزین ممکن است مبادلات خدماتی جدید یا بازسازی شده باشند که از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان معادل جدید هستند.

ضمانت LG هیچ یک از اقدامات زیر را شامل نمی شود:

الف) بررسی های دوره ای، نگهداری و تعمیر یا تعویض قطعات به دلیل سایش و پارگی معمولی.

ب) هزینه مربوط به حمل، حذف یا نصب محصول.

ج) سوء استفاده، از جمله عدم استفاده از محصول برای اهداف معمولی یا نصب نادرست.

د) خسارات ناشی از صاعقه، آب، آتش، اعمال خدا، جنگ، اغتشاشات عمومی، ولتاژ نادرست شبکه، تهویه نامناسب یا ناکافی یا هر علت دیگری خارج از کنترل منطقی LG.

گارانتی سازنده LG تنها زمانی معتبر است که همراه فاکتور اصلی، رسید فروش یا تأیید دوره LANT UK از دوره گارانتی باشد.

اگر شماره سریال مخدوش، مفقود یا ناخوانا باشد، ضمانت نامه LGE UK باطل است. در این صورت باید با فروشنده ای که محصول را از او خریداری کرده اید تماس بگیرید.

در حین فرایند تعمیر، ممکن است داده های ذخیره شده از بین بروند، بنابراین توصیه می شود قبل از درخواست خدمات، از هرگونه اطلاعات مهم و فایل های رسانه ای پشتیبان تهیه کنید. ال جی هیچ گونه مسئولیتی در قبال فساد یا از دست رفتن داده ها ندارد، هرچند که در حین فرایند تعمیر یا عدم اطمینان مشتری از پشتیبان گیری صحیح از همه اطلاعات ایجاد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =

فهرست مطالب