نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عدم اتصال تلویزیون به لپ تاپ

فهرست مطالب

چرا تلویزیون ال جی به لپ تاپ متصل نمی شود؟

اکثر تلویزیون ها دلایل مشابهی دارند که چرا به لپ تاپ شما متصل نیستند. در بعضی از سوالات بالا به طور مفصل درباره این دلایل بحث شده است. برای رفع مشکل اتصال بی سیم می توانید مراحل بالا را طی کنید. همچنین می توانید کابل HDMI یا دستگاه سازگار دیگری تهیه کنید تا مشکل اتصال سیمی برطرف شود.

رفع مشکل

  1. درایورهای لپ تاپ خود را از طریق دستیار پشتیبانی یا از طریق گزینه های آداپتور در بخش “شبکه و اینترنت” به روز کنید.
  2. برای به روز رسانی بررسی کنید. به تنظیمات تلویزیون خود بروید و ببینید آیا آخرین نسخه سیستم عامل را نصب کرده اید یا خیر. همچنین کامپیوتر / لپ تاپ خود را برای به روزرسانی های جدید بررسی کنید.
  3. رایانه شما از ویژگی Miracast پشتیبانی نمی کند. می توانید کارت شبکه ای را پشتیبانی کنید که از Miracast پشتیبانی می کند.
  4. فایروال را غیرفعال کنید. ممکن است چیزی در برنامه ضد ویروس رایانه شما مانع اتصال شود، بنابراین سعی کنید آن را موقتاً غیرفعال کنید و ببینید آیا کار می کند. فراموش نکنید که پس از اتمام کار، دوباره آن را روشن کنید.
  5. به همان فرکانس متصل شوید. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون و لپ تاپ شما از نوع اتصال یکسان یا 2.4.G یا 5G هستند.
  6. کامپیوتر خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. در رایانه، به دستگاه های بلوتوث بروید، تلویزیون LG خود را از دستگاه های متصل حذف کنید. بعد از آن، روی تلویزیون کلیک کنید، دوباره وصل شوید و اجازه را کلیک کنید. به تنظیمات> دستگاهها> بلوتوث و سایر دستگاهها> حذف دستگاه بروید.
  7. تلویزیون / کامپیوتر / روتر را مجدداً راه اندازی کنید. به تنظیمات> عمومی> راه اندازی مجدد بروید. روتر را به مدت 1 دقیقه از دیوار جدا کنید و سپس دوباره به برق وصل کنید.
  8. از اتصال سیمی استفاده کنید. با تغییر نوع اتصال، می توانید از پس این مسئله برآیید. به عنوان مثال، اگر روش بی سیم برای دستگاه های شما کار نمی کند، پس می توانید از اتصال سیمی از طریق HDMI و بالعکس استفاده کنید. این نکته خیلی سریعتر از استفاده از تمام اصلاحات برای هر روش در حل این مسئله کمک می کند.

چرا لپ تاپ من یو اپل تی وی را متصل نمی کند؟

علل این مسئله حتی در مواردی که Apple TC درگیر است تقریباً مشابه است. با دنبال کردن تمام راه حل های ارائه شده در بالا می توانید این مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید ویژگی “AirPlay” را روشن و خاموش کنید. راه اندازی مجدد هر دو لپ تاپ و دستگاه Apple TV نیز می توانند در حل این مشکل به شما کمک کنند.

  1. درایورهای لپ تاپ خود را از طریق دستیار پشتیبانی یا از طریق گزینه های آداپتور در بخش “شبکه و اینترنت” به روز کنید.
  2. بررسی کنید که هر دو دستگاه شما در یک شبکه قرار دارند. به تنظیمات> Wifi برای دستگاه تلفن همراه خود و تنظیمات> عمومی> شبکه برای Apple TV خود بروید.
  3. فایروال را غیرفعال کنید. ممکن است چیزی در برنامه ضد ویروس رایانه شما مانع اتصال شود، بنابراین سعی کنید آن را موقتاً غیرفعال کنید و ببینید آیا کار می کند. فراموش نکنید که پس از اتمام کار، دوباره آن را روشن کنید.
  4. برای به روز رسانی بررسی کنید. به تنظیمات تلویزیون خود بروید و ببینید آیا آخرین نسخه سیستم عامل را نصب کرده اید یا خیر. همچنین کامپیوتر / لپ تاپ خود را برای به روزرسانی های جدید بررسی کنید.
    1. Check AirPlayدر Apple TVروشن است. سعی کنید آن را خاموش و سپس خاموش کنید.
  5. کامپیوتر خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل کنید. در رایانه خود، به دستگاه های بلوتوث بروید، تلویزیون خود را از دستگاه های متصل حذف کنید. بعد از آن، روی تلویزیون کلیک کنید، دوباره وصل شوید و اجازه را کلیک کنید. به تنظیمات> دستگاهها> بلوتوث و سایر دستگاهها> حذف دستگاه بروید.
    1. Apple TV / رایانه را دوباره راه اندازی کنید. به تنظیمات> عمومی> راه اندازی مجدد بروید.
  6. روتر خود را دوباره راه اندازی کنید. به مدت 1 دقیقه آن را از دیوار جدا کنید و سپس دوباره به برق وصل کنید.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 12 =