نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شناسایی مشکلات ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

مشکلات ماشین لباسشویی/ اگر مشکل ماشین لباسشویی ال جی دارید، می تواند به طور جدی سرعت خانه شما را کاهش دهد. اما آیا می دانستید که می توانید عیوب رایج تر را خودتان برطرف کنید؟ اگر ماشین لباسشویی ال جی شما بو می دهد، ماشین لباسشویی ال جی شما نشتی دارد، حتی از شروع به کار امتناع می کند یا لباس هایتان آن عطر و بوی تازه تابستانی را که تبلیغات تلویزیونی وعده داده است ارائه نمی دهد، به خواندن ادامه دهید.

ماشین لباسشویی ال جی روشن نمی شود

ابتدا برق را بررسی کنید. ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما ماشین‌های لباسشویی ال جی می‌توانند در چرخه چرخش حرکت کنند و دوشاخه را از دیوار بیرون بکشند. همچنین، مدار شکن خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزی آن را قطع نکرده است.

  • آیا قفل درب معیوب است؟ اگر آسیب قابل مشاهده باشد و سنسور قفل یا قفل به درستی کار نکند، دستگاه شما روشن نمی شود. بررسی کنید که آیا نیاز به تعویض یا تعمیر قفل درب دارید.
  • آیا این برد کنترل است؟ اگر قفل درب نیست، می تواند صفحه کنترل شما باشد. اگر خراب شده باشد، ولتاژ مناسبی را به قفل، موتور محرک یا شیر پر نمی‌کند، که از راه‌اندازی آن جلوگیری می‌کند.
  • نکته اصلی: اگر به مشکلی در برد کنترل خود مشکوک هستید، همیشه ماشین لباسشویی ال جی خود را از برق بکشید و با یک متخصص تماس بگیرید تا آن را آزمایش کند. برخی از قطعات انرژی را مهار می کنند و ممکن است خطر برق گرفتگی را تهدید کنید، بنابراین ایمن باشید و آن را به یک لوله کش حرفه ای بسپارید.
  • آیا بیش از حد گرم می شود؟ اگر روز شستشوی سنگینی بوده است، ممکن است دستگاه شما بیش از حد گرم شده باشد. قبل از راه اندازی مجدد صبر کنید تا خنک شود. با این حال، اگر این اتفاق زیاد افتاده است، ممکن است نیاز به تعویض ترموستات داشته باشید.

مشکلات ماشین لباسشویی

نشتی ماشین لباسشویی ال جی

به دنبال علائم زیر باشید:

جمع شدن آب در جلو یا پشت دستگاه

شیلنگ‌ها و شیرهای آب (که به عنوان شیرهای جداکننده نیز شناخته می‌شوند) را در قسمت پشتی از نظر ساییدگی و پارگی بررسی کنید. اگر به هر نحوی آسیب دیدند، ممکن است لازم باشد آنها را تعویض کنید. سعی کنید شیر ماشین لباسشویی ال جی را باز کنید و سپس دوباره آن را ببندید (یک سطل در دسترس داشته باشید) تا شیر ماشین لباسشویی ال جی نشتی برطرف شود. آنها نسبتاً ارزان هستند و اگر فقط با کمی سفت کردن نشت آنها متوقف نشود، جایگزین آنها آسان است.

رسوب زنگ یا مواد معدنی در داخل دستگاه

شلنگ تخلیه خود را برای هرگونه گرفتگی یا آسیب بررسی کنید. اگر فقط یک کار رفع گرفتگی است، باید بتوانید این کار را انجام دهید، در غیر این صورت، آن را جایگزین کنید.

نشتی جلوی کابینت

پمپ آب خود را بررسی کنید – چندین مهر و موم دارد که می تواند پاره شود یا بشکند. معمولاً پشت یک دریچه کوچک در جلوی کابینت ماشین لباسشویی ال جی در گوشه پایینی قرار دارد. اطمینان حاصل کنید که از کفپوش خود با حوله یا سینی کم عمق محافظت می کنید تا هر آبی که ممکن است هنگام بازکردن درپوش فیلتر پمپ بیرون بریزد را بگیرید. آسیب دیدگی را بررسی کنید و به دنبال نشت احتمالی در جایی که محور محرک پمپ وارد محفظه پمپ می شود باشید. در صورت پارگی یا پارگی پمپ ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد، بنابراین در این مورد با یک متخصص صحبت کنید.

فوم نشت می کند

اطمینان حاصل کنید که به طور منظم ظرف مواد شوینده خود را خارج کرده و تمیز می کنید. سوال خوب دیگری که باید بپرسید این است: آیا بیش از حد از مواد شوینده استفاده می کنید؟ مراقب میزان مصرف خود یا هر فرد دیگری در خانواده خود باشید.

نشت درب

بررسی کنید که آیا درزگیر درب کثیف است یا قسمت هایی از آن گم شده یا پاره شده است. اطمینان حاصل کنید که آب بند را به طور منظم تمیز کنید زیرا می توانید در اینجا انباشته ای از مواد نشتی ایجاد کنید. اگر قسمتی از مهر و موم گم شده یا پاره شده است، این دلیل شماره 1 نشت شما است. اگر پارگی کوچک است، می‌توانید با مقداری درزگیر پلی‌اورتان آن را برطرف کنید. با این حال، ممکن است بخواهید یک مهر و موم درب جدید بخرید، زیرا قیمت بیشتر آنها کمتر از 20 پوند است (مطمئن شوید که نوع مناسب مدل خود را دریافت کرده اید) و می توانید آن را خودتان نصب کنید.

در نهایت، اگر این یکی از این مشکلات نیست، ممکن است دستگاه شما در سطح زمین قرار نگیرد و باعث نشتی شود. می توانید پایه های دستگاه را طوری تنظیم کنید که با پیچ گوشتی و تراز کاملاً تراز شود.

ماشین لباسشویی ال جی بو می دهد

هیچ کس بوی بد در خانه خود را دوست ندارد. اگر ماشین لباسشویی ال جی شما بو می دهد، معمولاً ناشی از کپک و باکتری است. بنابراین مطمئن شوید که موارد زیر را به طور منظم انجام می دهید:

  • کشوی مواد شوینده خود را بردارید و آن را کاملا تمیز کنید
  • واشر درب خود را تمیز کنید – اسلحه در اینجا جمع می شود
  • یک چرخه 90 درجه سانتیگراد را با آب گرم و سرکه یا سفید کننده یک بار در ماه اجرا کنید
  • اطمینان حاصل کنید که اقلام بسیار کثیف مانند پیشبند کودک/لباس و دستمال ظرفشویی را با دمای کافی بالا می شویید.
  • حوله ها را جداگانه بشویید
  • هرگز اجازه ندهید لباس های شسته شده در دستگاه بنشینند.

ماشین لباسشویی ال جی تخلیه نمی کند

آیا با وجود اینکه چرخه به پایان رسیده است، هنوز آب در درام وجود دارد؟ اگر ماشین لباسشویی ال جی شما تخلیه نمی کند، احتمالاً جایی در داخل ماشین یا در شیلنگ تخلیه انسداد وجود دارد. ابتدا باید آن را به صورت دستی تخلیه کنید تا بتوانید شستشوی خود را نجات دهید و بررسی کنید که چه اتفاقی می افتد.

نحوه تخلیه آب از ماشین لباسشویی ال جی

  1. برق و آب خود را قطع کنید.
  2. پیچ خوردگی در شلنگ تخلیه در پشت را بررسی کنید.
  3. یک سطل دستی بگیرید!
  4. شلنگ تخلیه را به آرامی جدا کرده و انسداد را بررسی کنید. شلنگ را تا زمانی که آماده تخلیه آن در سطل شوید، در هوا نگه دارید.
  5. شلنگ را خالی کنید اگر آب آزادانه جریان نداشته باشد، ممکن است در فیلتر مسدود شود.
  6. پس از خالی شدن، شلنگ را از دستگاه جدا کرده و آن را به طور کامل برای هرگونه گرفتگی صابون یا تکه های کوچک لباس بررسی کنید.
  7. اگر شلنگ نیست، ممکن است پمپ تخلیه شما مسدود شده باشد یا حتی آماده تعویض شود. آن را برای انسداد بررسی کنید. باز هم، سطل یا یک دسته حوله خود را در دسترس داشته باشید.
  8. اگر پمپ مسدود نشده باشد، ممکن است معیوب باشد. بسته به سن دستگاه/پمپ تخلیه، ممکن است سرمایه گذاری روی یک ماشین جدید عاقلانه تر باشد، بنابراین مطمئن شوید که این موضوع را با یک متخصص صحبت کنید.

کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =