نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی

فهرست مطالب

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی: هنگامی که صفحه کامپیوتر شما ترک خورده یا شکسته است، می تواند ویرانگر باشد، به خصوص اگر از آن برای محل کار یا مدرسه استفاده کنید. واکنش درونی شما ممکن است شروع به جستجوی چند دستگاه جایگزین مقرون به صرفه و ارزان باشید تا همه چیز را به موقع انجام دهید. و ممکن است نگران باشید که تعمیر صفحه نمایش چقدر هزینه دارد.

راه های مقابله با تعمیرات مانیتور الجی

خوشبختانه، چند راه برای جلوگیری از هزینه گزافی برای یک صفحه نمایش جدید و تعمیراتی که ممکن است لازم باشد وجود دارد. بسته به آسیب، ممکن است بتوانید به کلی از رفتن به تعمیرگاه خودداری کنید. اگر کل رایانه شما غیرقابل نجات باشد، ممکن است استخدام یک متخصص ضروری باشد، اما بسیاری از اوقات می توانید راهی برای تعمیر صفحه نمایش خود قبل از بردن آن به تعمیرگاه پیدا کنید.

همچنین این احتمال وجود دارد که مانیتور الجی لپ تاپ یا کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد. اگر اینطور است، دانستن علائم می تواند مهم باشد. تا پول اضافی برای بردن آن به مغازه صرف نکنید تا متوجه شوید که باید تعویض شود. راه های مختلفی وجود دارد که بدانید آیا زمان آن رسیده که مدل قدیمی خود را بازنشسته کنید و به چیز جدیدی نگاه کنید.

در اینجا چند روش وجود دارد که می‌توانید تشخیص دهید چه چیزی ممکن است. برای تعمیر صفحه‌نمایش مورد نیاز باشد و کدام گزینه را باید انتخاب کنید تا دوباره آن را راه‌اندازی و دوباره اجرا کنید.

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی

علائم آسیب صفحه نمایش مانیتور الجی

در برخی موارد، کاملاً واضح است که شما باید روی یک صفحه نمایش جدید سرمایه گذاری کنید. ممکن است در ساختار لپ‌تاپ یا مانیتور الجی رایانه‌تان چندین ترک یا مشکل داشته باشید که می‌تواند کاملاً روشن کند. که صفحه نمایش شما باعث ایجاد مشکل شده است و نه چیز دیگری.

این اغلب پس از افتادن یا شکستن رایانه رخ می دهد. اگر اینطور است. باید فوراً بدانید که آیا این مشکل اصلی است که با آن روبرو خواهید شد یا خیر.

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی: با این حال، نشانه های کمتر آشکاری وجود دارد. که نشان می دهد ممکن است با مشکلی در صفحه نمایش خود مواجه شوید. همچنین می‌تواند دشوار باشد که بدانید آیا مشکل دیگری وجود دارد که باعث علائم مشابه می‌شود یا اینکه تعمیر صفحه نمایش باعث می‌شود لپ‌تاپ یا نمایشگر شما دوباره کار کند.

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی: کرک شده؟ یا معیوب؟

اساساً، بین صفحه کامپیوتر شکسته یا شکسته و صفحه نمایش “معیب” تفاوت وجود دارد. صفحه نمایش شکسته صفحه ای است که از نظر فیزیکی نشانه هایی از آسیب را نشان می دهد، در حالی که صفحه معیوب ممکن است. با مشکلات دیگری مانند سوسو زدن یا عدم پاسخگویی مواجه شود.

صفحه نمایش شکسته می تواند چندین مشکل مختلف داشته باشد. ممکن است بسیار قابل توجه باشد و دارای ترک یا تراشه باشد. اما ممکن است نشانگرهای دیگری مانند لکه های سیاه وجود داشته باشد که به این معنی است که صفحه نمایش از بدنه آن جدا شده است.

در بیشتر موارد، جدا شدن در نتیجه یک ضربه بزرگ رخ می دهد، اما اگر درب به روش اشتباه باز شود، ممکن است رخ دهد. لپ‌تاپ‌های قدیمی قفلی داشتند که به کاربران کمک می‌کرد از شکستن صفحه‌نمایش خود جلوگیری کنند. اما مدل‌های جدید این قفل را ندارند، زیرا شرکت‌ها به دنبال ارائه طراحی شیک‌تر هستند.

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی: تورم

به همین دلیل است که تورم به یک مشکل رایج در دستگاه های جدید تبدیل شده است. تورم می تواند یکی از بهترین نشانه هایی باشد که صفحه نمایش شما نیاز به تعمیر دارد. معمولاً در اثر نوعی ضربه فیزیکی یا حتی نوسانات آب و هوا ایجاد می شود.

اگر از دمای بسیار گرم به سرد در حال حرکت بوده اید، به دلیل تغییر چشمگیر شرایط، تورم ممکن است رخ دهد.

می‌دانید که آیا صفحه نمایش معیوب است زیرا هیچ آسیب فیزیکی به دستگاه وارد نشده است. اما همچنین یا اصلاً تصویر را نشان نمی‌دهد یا تغییر رنگ، پیکسل‌سازی یا وضوح نامنظم یا مشکلاتی در نور پس‌زمینه وجود دارد.

آیا مشکل واقعی صفحه نمایش است؟

روش های مقابله با تعمیر مانیتور الجی: وقتی این اتفاق می افتد، ممکن است به نظر برسد که صفحه نمایش شما مشکل اصلی است، اما ممکن است مشکل عمیق تری در کارت گرافیک، سایر سخت افزارها و حتی نرم افزار شما وجود داشته باشد. بهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که کامپیوتر خود را به یک مانیتور الجی خارجی وصل کنید.

اگر همه چیز در مانیتور الجی خارجی واضح به نظر می رسد. پس مشکل از صفحه نمایش لپ تاپ شماست و نه مادربرد یا سخت افزار دیگر. اگر در خارج با مشکلات مشابه مواجه هستید. ممکن است لازم باشد آن را به تعمیرگاه ببرید تا رایانه خود را به حالت عادی برگرداند.

اگر از نظر فن آوری باهوش هستید، ممکن است بتوانید کابل ویدیوی جدا شده را دوباره وصل کنید. اما توصیه می شود به دنبال یک متخصص باشید.

مقالات مرتبط:

افزایش طول عمر مانیتور الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =