نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های افزایش طول عمر تلویزیون

فهرست مطالب

5 نکته مهم درباره افزایش طول عمر تلویزیون الجی

 طول عمر تلویزیون. در دنیای الکترونیک، طیف وسیعی از تلویزیون الجی از جمله تلویزیون الجی هوشمند و تلویزیون الجی ارزان قیمت 4K را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انتخاب یک تلویزیون الجی جدید برای خانه شما هیجان انگیز و چالش برانگیز است، اما هنگامی که آن را راه اندازی کردید، مهم است که بدانید چگونه از تلویزیون الجی جدید خود مراقبت و محافظت کنید تا طول عمر آن افزایش یابد.

در این وبلاگ، ما 5 نکته برتر خود را در مورد دوام بیشتر تلویزیون الجی با نگاه کردن به بهترین روال مراقبتی که برای شما مفید است، به اشتراک خواهیم گذاشت.

 تلویزیون الجی خود را به طور منظم خاموش کنید

طول عمر متوسط ​​یک تلویزیون الجی بسته به استفاده و نگهداری بین 4 تا 10 سال (تقریباً 40000 تا 100000 ساعت) متغیر است.

خاموش کردن تلویزیون الجی یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای افزایش طول عمر آن انجام دهید. در حالی که بسیاری از مردم تلویزیون الجی خود را به عنوان نویز پس زمینه روشن می گذارند، روشن نگه داشتن تلویزیون الجی شما فقط برای 3 ساعت می تواند بیش از 1000 ساعت اضافی در سال اضافه کند.

زمانی که از تلویزیون الجی استفاده نمی‌کنید یا تلویزیون الجی تماشا نمی‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن را خاموش کنید و آن را در حالت آماده به کار نگذارید – با جدا کردن تلویزیون الجی از برق، می‌توانید در هزینه قبض برق خود نیز صرفه‌جویی کنید!

سیستم تهویه را نپوشانید

گرمای بیش از حد می تواند مشکلات زیادی را برای تلویزیون الجی شما ایجاد کند. یکی از روش‌های پیشگیری این است که به دستگاه خود اجازه دهید با قرار دادن آن بر روی یک پایه تلویزیون الجی با تهویه مناسب نفس بکشد. توصیه می کنیم بین تلویزیون الجی و دیوار یا هر طرفی تقریباً 4 اینچ فاصله داشته باشید.

در حالی که بسیاری از ما ترجیح می دهیم تلویزیون الجی خود را روی دیوار نصب کنیم، نصب نادرست می تواند عاملی برای گرم شدن بیش از حد تلویزیون الجی شما باشد. به عنوان یک قاعده کلی، تهویه و منافذ هرگز نباید پوشانده یا مسدود شوند.

از یک محافظ سرج یا تنظیم کننده ولتاژ استفاده کنید

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا محافظ برق یا تنظیم کننده ولتاژ برای تلویزیون الجی شما ضروری است؟ خوب، آنها یک راه ارزان برای محافظت از تلویزیون الجی شما در برابر آسیب تصادفی برق هستند.

بسیاری از مردم عادت دارند تلویزیون الجی خود را به برق متصل کنند، اما اینها محافظت در برابر مشکلات بالقوه خطرناک الکتریکی را تضمین نمی کنند.

محافظ‌های ولتاژ حفاظتی در ژول ارائه می‌دهند، و برای محافظت از اجزای الکترونیکی، ولتاژ بالا را در خط برق AC مسدود یا شنت می‌دهند.

 طول عمر تلویزیون

به طور کلی، هرچه محافظ برق شما ژول بیشتری ارائه دهد، بهتر است، زیرا این بدان معناست که تلویزیون الجی شما می‌تواند انرژی ناشی از یک نوسان بزرگ یا چندین نوسان کوچک‌تر را قبل از تبدیل شدن به یک نگرانی کنترل کند. ما یک محافظ برق با خروجی های کافی برای همه ابزارهای شما و همچنین یک ویژگی خاموش شدن خودکار برای ایمنی پیشنهاد می کنیم.

تنظیم کننده های ولتاژ ولتاژ AC ورودی را می گیرند و آن را تثبیت می کنند. این می تواند عملکرد قابل توجهی بهبود یافته و قابل اعتمادتری را از یک سیستم صوتی یا تصویری ارائه دهد. اغلب تنظیم کننده های ولتاژ اتوماتیک حاوی محافظ های ولتاژ نیز هستند.

 گرد و غبار را دور نگه دارید و مرتباً تمیز کنید

گرد و غبار و سایر زباله ها به دلیل الکتریسیته ساکن به راحتی روی صفحه تلویزیون الجی جمع می شوند و اگر اجازه دهید گرد و غبار روی تلویزیون الجی شما بنشیند، می تواند به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. مهم است که تلویزیون الجی و محیط اطراف خود را تمیز و پاک از گرد و غبار نگه دارید تا به خوبی تهویه شود و از رسوبات جلوگیری شود.

تلویزیون الجی خود را خیلی نزدیک به زمین قرار ندهید که گرد و غبار بنشیند. اجاق های چوبی و آتش های باز مکان ایده آلی برای راه اندازی تلویزیون الجی شما نیستند زیرا عواملی مانند گرما، خاکستر و گرد و غبار می توانند طول عمر تلویزیون الجی شما را کاهش دهند.

پیشنهاد می کنیم تلویزیون الجی خود را به طور مرتب با یک پارچه میکروفیبر تمیز و صابون ظرفشویی ملایم یا پاک کننده صفحه تلویزیون الجی پاک کنید.

کنتراست و روشنایی صحیح را تنظیم کنید

تنظیم کنتراست و سطح روشنایی می تواند به افزایش عمر تلویزیون الجی جدید شما کمک کند. تلویزیون الجی معمولاً برای روشنایی سطح نمایشگاه تنظیم می‌شوند و هنگامی که تصویر شروع به کم شدن می‌کند، کیفیت آن تحت تأثیر قرار می‌گیرد تا در نهایت غیرقابل تماشا شود.

هرچه کنتراست و روشنایی خود را بیشتر تنظیم کنید، تلویزیون الجی شما از قدرت بیشتری استفاده می کند، به مرور زمان، این امر باعث کاهش طول عمر تلویزیون الجی شما می شود.

به همین دلیل، توصیه می‌کنیم کنتراست و روشنایی را متناسب با اتاقی که تلویزیون الجی در آن تنظیم شده است تنظیم کنید – بسیاری از تلویزیون الجیی ما دارای ویژگی‌های نور و کنتراست از پیش تنظیم‌شده هستند، مانند «حالت فیلم» یا «اتاق تاریک».

اگر به دنبال تلویزیون الجی کاملاً جدید با قیمت‌های عالی هستید، تخفیف‌های تلویزیون الجی ارزان ما را در دنیای الکترونیک بررسی کنید. ما برخی از بهترین مارک های جهان، از جمله تلویزیون الجی های 4K سامسونگ و تلویزیون الجی های ارزان قیمت OLED را در اختیار داریم.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =