نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش فریز گوشی هوشمند اندرویدی

فهرست مطالب

چگونه می توان گوشی هوشمند اندرویدی خود را فریز کرد

گوشی الجی هوشمند یا رایانه لوحی اندرویدی شما اساساً فقط یک رایانه است که در پوسته کوچکتر قرار گرفته است. و مانند هر نوع رایانه دیگری، می تواند در کمترین زمان مناسب یخ زده، خراب شود یا فقط قطع شود. بنابراین وقتی چنین اتفاقی برای شما می افتد چه می کنید؟ در اینجا چند نکته برای بازگرداندن دستگاه یا برنامه Android منجمد به حالت عادی در حال اجرا وجود دارد.

بستن برنامه به زور

اگر برنامه ای دارید که فقط گیر کرده و به درستی کار نمی کند، ممکن است فکر کنید که زدن دکمه نرم افزار خانه مشکلات شما را درمان می کند. متأسفانه، همه اینها شما را به صفحه اصلی باز می گرداند و برنامه را در پس زمینه اجرا می کند. برای بستن اجباری یک برنامه، چندین روش برای بستن آن وجود دارد.

به قسمت تنظیمات و برنامه ها بروید. در آنجا، می توانید از لیست برنامه های بارگیری برنامه ای را که کار نمی کند انتخاب کنید و فقط Force Close را انتخاب کنید. برای برخورد آسان تر با برنامه های در حال اجرا، انگشت خود را به راست در صفحه برنامه ها بکشید و سپس برنامه ای را که مشکلاتی برای شما ایجاد می کند انتخاب کنید و توقف را انتخاب کنید.

با این کار برنامه خاموش می شود، بنابراین در صورت نیاز می توانید آن را عیب یابی کرده و مجدداً راه اندازی کنید.

گوشی هوشمند اندرویدی

گوشی خود را مجدداً راه اندازی کنید

یکی از ساده ترین روش ها برای برخورد با مشکلات دستگاه شما فقط راه اندازی مجدد آن است. اگر هنوز به کنترل های دستگاه خود دسترسی دارید و در حال پاسخگویی است، کافی است دکمه Sleep/Power را برای چند ثانیه نگه دارید. اعلانی ظاهر می شود و بر اساس نوع ROM ای که اجرا می کنید، گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید Power Off را انتخاب کرده و چند ثانیه منتظر بمانید تا دستگاه خاموش شود. از آنجا، فقط دکمه پاور را نگه دارید تا دوباره بوت شود.

گوشی هوشمند اندرویدی

راه اندازی مجدد اجباری

اگر گوشی الجی شما واقعاً یخ زده است، ممکن است روش فوق راه اندازی مجدد دستگاه شما کاملاً امکان پذیر نباشد. در این صورت، می توانید دستگاه خود را مجبور به راه اندازی مجدد خود کنید.

در اکثر دستگاه های Android، می توانید با نگه داشتن دکمه Sleep/Power همزمان با نگه داشتن دکمه کاهش صدا، دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید. این ترکیب را نگه دارید تا صفحه گوشی الجی خالی شود و سپس دکمه Sleep/Power را نگه دارید تا گوشی شما دوباره بوت شود. لطفاً توجه داشته باشید، این دستگاه از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت است و اینکه کدام کلید ترکیبی از دکمه باعث راه اندازی مجدد نیرو می شود. در Nexus 7، باید دکمه Sleep/Power و هر دو دکمه تنظیم صدا را برای چند ثانیه نگه دارید. در صورت شک، لطفاً به اسناد دستگاه خود مراجعه کنید تا نحوه انجام مجدد نیرو را در دستگاه خود بیابید.

اگر می توانید این کار را انجام دهید، روش دیگری برای راه اندازی مجدد نیرو، برداشتن باتری است. اگر دستگاهی با باتری قابل تعویض دارید، می توانید به سادگی از روی درب آن خارج شوید، باتری را برای چند ثانیه بردارید، آن را و کاور را عوض کنید و سپس دوباره گوشی الجی را روشن کنید.

گوشی هوشمند اندرویدی

بازیابی به حالت پیش فرض کارخانه

اگر همه موارد دیگر با شکست مواجه شد یا شما وقت کافی برای حل مشکل آن مشکل ندارید، می توانید یک بازیابی کارخانه را در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید، این باید به عنوان آخرین تلاش برای استفاده از آن استفاده شود زیرا اساساً دستگاه شما را پاک کرده و از ابتدا شروع می کند.

برای بازگشت به حالت پیش فرض کارخانه، به تنظیمات بروید و به منوی پشتیبان گیری و تنظیم مجدد بروید. در پایین، گزینه Factory Data Reset را خواهید دید و وقتی روی آن کلیک می کنید، صفحه ای نشان می دهد که تمام داده های خود را از حافظه داخلی گوشی الجی یا رایانه لوحی خود حذف می کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =