نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی

فهرست مطالب

4 راه حل برای رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی

خرابی اندروید، که بیشتر با عنوان خرابی سیستم گوشی الجی شناخته می شود، مسئله اخیر نیست و در گذشته نیز بسیاری از کاربران را دچار مشکل کرده است. این بدان معناست که وقتی دستگاه شما به طور ناگهانی خراب می شود و از روشن شدن مجدد خودداری می کند یا وقتی دستگاه شما یخ می زند و واکنش نشان نمی دهد. همچنین ممکن است اتفاق بیفتد که دستگاه گوشی الجی شما به طور ناگهانی خراب می شود اما معمولاً بوت می شود و بعد از چند دقیقه یا چند ساعت دوباره خراب می شود.

خرابی گوشی الجی یک مشکل بسیار جدی به نظر می رسد و می تواند به دستگاه شما آسیب برساند یا نرم افزار را برای همیشه خراب کند، اما خرابی سیستم گوشی الجی به راحتی قابل حل است. فقط درصورتی که از خرابی اندروید رنج می برید و می خواهید برای رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی مطلع باشید، مطمئن باشید که این مشکل قابل رفع است. راه های مختلفی برای مقابله با شرایط وجود دارد که بیشتر مورد بحث قرار می گیرد و شما می توانید راه مناسب را انتخاب کنید.

در این مقاله، ما همچنین در مورد یک تکنیک منحصر به فرد برای بازیابی اطلاعات از دستگاه خود که در آن مشکل خرابی سیستم گوشی الجی رخ می دهد صحبت خواهیم کرد. بنابراین بیایید پیش برویم و ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر بدانید تا خطای خرابی اندروید را برطرف کنید.

پاک کردن Cache Partition برای رفع مشکل خرابی اندروید

پاک کردن حافظه پنهان ایده خوبی است زیرا دستگاه شما را تمیز می کند و بار نرم افزار گوشی الجی را کاهش می دهد و فضای کافی را برای عملکرد عادی و انجام عملیات ما به آن می دهد.

خرابی سیستم گوشی الجی

اگر مشکل خرابی سیستم گوشی الجی موقت است، مراحل زیر را دنبال کنید تا حافظه پنهان دستگاه شما پاک شود:

  1. در phobe گوشی الجی خود، از “Settings” دیدن کرده و “Storage” را پیدا کنید
  2. اکنون روی “Cached Data” ضربه بزنید و سپس روی “OK” کلیک کنید تا همه حافظه پنهان ناخواسته از دستگاه شما مطابق تصویر بالا پاک شود.

با این حال، اگر مشکل خرابی اندروید به گونه ای باشد که تلفن شما یخ زده باشد، واکنش نشان ندهد و روشن نشود، ابتدا باید به صفحه Recovery Mode بوت کنید.

  1. دکمه کاهش صدا و دکمه پاور را با هم فشار دهید تا صفحه ای با چندین گزینه قبل از خود مشاهده کنید.
  2. هنگامی که صفحه Recovery Mode (حالت بازیابی) هستید، از کلید کاهش صدا برای پیمایش به پایین استفاده کرده و مطابق شکل زیر ”Wipe cache partition” را انتخاب کنید.

خرابی سیستم گوشی الجی

  1. پس از اتمام فرآیند، “راه اندازی مجدد سیستم” را انتخاب کنید که اولین گزینه در صفحه حالت بازیابی است.

خرابی سیستم گوشی الجی

این روش به شما کمک می کند تا همه پرونده های مسدود شده و ناخواسته را پاک کنید و مشکل خرابی سیستم گوشی الجی را برطرف کنید. اگر پاک کردن حافظه پنهان کمک نمی کند، سعی کنید کارت SD خود را قالب بندی کنید.

خرابی سیستم گوشی الجی

کارت SD را برطرف کنید تا مشکل خرابی گوشی الجی حل شود

حذف و قالب بندی کارت SD برای رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی هنگامی مفید است که یک کارت SD خراب نرم افزار گوشی الجی را مختل کرده و آن را ناگهان خاموش کند. برای قالب بندی کارت SD خود، فقط دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

  1. ابتدا، آن را از دستگاه خارج کنید.
  2. سپس با استفاده از ابزار خواندن کارت SD، کارت را در رایانه خود وارد کنید. رایانه را باز کرده و سپس روی کارت SD راست کلیک کنید تا فرمت شود.

خرابی سیستم گوشی الجی

دستگاه را به صورت کارخانه بازنشانی کنید تا مشکل خرابی اندروید برطرف شود

تنظیم مجدد کارخانه تنها زمانی توصیه می شود که هیچ چیز دیگری کار نکند. همچنین، بسته به دائمی یا موقتی بودن خرابی اندروید، دو روش برای انجام این کار وجود دارد.

برای تنظیم مجدد کارخانه هنگام روشن بودن دستگاه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از “تنظیمات” دیدن کنید.

خرابی سیستم گوشی الجی

اکنون “پشتیبان گیری و بازنشانی” را انتخاب کنید.

در این مرحله، “Factory data reset” و سپس “Reset Device” را برای تأیید تنظیم مجدد کارخانه انتخاب کنید.

فرآیند بازنشانی دستگاه گوشی الجی شما کارخانه ای خطرناک و سنگین است، زیرا همه داده ها را حذف کرده است، اما به رفع خطای خرابی سیستم گوشی الجی کمک می کند.

همچنین می توانید دستورالعمل های زیر را دنبال کنید تا دستگاه شما در حالت بازیابی (Master Recovery) تنظیم شود، اگر پس از خرابی سیستم گوشی الجی روشن نشود:

خرابی سیستم گوشی الجی

هنگامی که در صفحه Recovery Mode (حالت بازیابی) هستید، با استفاده از کلید کاهش صدا به پایین بروید و از بین گزینه های ارائه شده، “Reset Factory” را با استفاده از کلید پاور انتخاب کنید.

منتظر بمانید تا دستگاه شما کار را انجام دهد و سپس:

با انتخاب گزینه اول، گوشی را در حالت بازیابی راه اندازی مجدد کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =