نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات گوشی الجی

فهرست مطالب

آیا گوشی الجی شما مشکل دارد؟

گوشی هوشمند شما یک دستگاه فوق العاده پیشرفته و قدرتمند است، اما گران قیمت و شکننده نیز می باشد. این می تواند در نهایت یخ زده یا کند شود و در موارد دیگر، به دلایل مختلف می تواند شکسته شود. شما می توانید چند اقدام را انجام دهید تا مطمئن شوید این اتفاق نمی افتد و حتی اگر اتفاق بیفتد، همه چیز از بین نمی رود.

تلفن شما کند می شود/ یخ می زند

شایع ترین علت، برنامه ای است که پاسخ نمی دهد و حافظه بیشتری از آنچه انتظار می رود اشغال می کند. دلیل احتمالی دیگر سن سخت افزار تلفن شما است. هرچه قدیمی تر باشد، به دلیل کنار آمدن با سیستم عامل و برنامه های پیشرفته، سرعت کندتر می شود.

راه های کمک: چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید. اگر یک برنامه عامل مشکل است، بستن آن – نمایش برنامه های اخیر با دوبار فشار دادن دکمه خانه یا فشار دادن دکمه اخیر – می تواند به آزادسازی برخی حافظه کمک کند.

پاک کردن حافظه پنهان و حافظه تلفن نیز می تواند کمک کننده باشد.

اگر تلفن شما عملاً غیرقابل استفاده است، دستگاه های Android دارای گزینه حالت ایمن هستند – دکمه روشن / خاموش را نگه دارید و سپس هنگامی که روی صفحه ظاهر می شود تلفن را خاموش نگه دارید – که می تواند به شما کمک کند برنامه هایی را که باعث ایجاد آن شده اند حذف کنید.

اگر این کار نمی کند، با فشار دادن دکمه روشن/خاموش و دکمه خانه/دکمه افزایش صدا، تلفن خود را مجدداً تنظیم کنید.

در بدترین حالت، می توانید یک تنظیم مجدد کارخانه انجام دهید تا تلفن شما به تنظیمات اولیه خود بازگردد، اما قبل از پیشرفت اطمینان حاصل کنید که ابتدا از داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

صفحه نمایش شما ترک خورده است

همانطور که ممکن است دلالت داشته باشد، انداختن آن یا برخورد آن با یک شیء می تواند باعث ترک خوردن صفحه شود. میزان آسیب چقدر به چیزهایی مانند نیرو، کاهش ارتفاع و عوامل دیگر بستگی دارد.

نگاه کردن به صفحه نمایش ترک خورده نه تنها آزاردهنده است، بلکه اجازه ورود گرد و غبار را نیز می دهد و مشاهده آنچه روی صفحه نمایش اتفاق می افتد را سخت تر می کند.

راه های کمک: با فرض اینکه ترک به اندازه کافی روی استفاده شما از آن تأثیر بگذارد، باید آن را تعمیر کنید.

در حالی که می توانید خودتان آن را تعمیر کنید تنها در صورتی توصیه می شود که بدانید در حال انجام چه کاری هستید. آن را به تعمیرگاه بیاورید، اما قبل از تحویل آن مطمئن شوید که از رمز عبور محافظت شده است.

اگر این یک تلفن مدرن نیست، می توانید در حال حاضر فقط از تلفن قدیمی یا متفاوت استفاده کنید. درخواست از دوستان یا اعضای خانواده برای وام دادن به مدت چند هفته (یا به طور نامحدود) همیشه ارزش یک ضربه را دارد. فقط به یاد داشته باشید که ممکن است لازم باشد قفل آن را باز کنید زیرا اکثر گوشی ها به یک شبکه متصل هستند.

در بدترین حالت، فقط می توانید یک تلفن جدید بخرید یا در صورت واجد شرایط بودن ارتقا دهید.

خط و خش روی لنز دوربین شما وجود دارد

مانند صفحه نمایش، متوجه خراش روی لنز دوربین می شوید. از طرف دیگر، می توانید نقاط کوچکی را در هر تصویری که می گیرید مشاهده کنید.

راه های کمک: مانند صفحه نمایش شما، خراش های کوچک پایان جهان نیست. در حقیقت، بعید است خراش های ضعیف بر کیفیت عکس شما تأثیر بگذارد. دلیل آن این است که سنسور تصویر شما بخش مهمی از دوربین گوشی شما است، نه لنز. برای صحنه های معمولی که هیچ چیزی روی آن فوکوس نمی شود، بعید است که آنها را متوجه شوید مگر اینکه دیافراگم خود را باریک کنید (با تار کردن پس زمینه روی یک شی تمرکز کنید).

اگر نقاط کوچکی در تصاویر خود مشاهده می کنید، این گرد و غبار روی سنسور تصویر شما است. برخلاف خط و خش، وقتی دیافراگم دوربین خود را باریک می کنید این بیشتر به چشم می آید و در آسمان روشن بیشتر نمایان می شود.

اگر واقعاً بد است، می توانید لنز دوربین را تعویض کنید، اما در بیشتر موارد، می توانید عکاسی را مانند حالت عادی ادامه دهید. چند عکس در شرایط نوری مختلف بگیرید تا بررسی کنید و ببینید که تأثیرات چقدر قابل توجه هستند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =