نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع خرابی یخچال الجی

فهرست مطالب

مشکلات رایج یخچال الجی

یخچال الجی و فریزر شامل اجزای زیادی است، به این معنی که بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه کنند. در این بخش به چندین مشکل رایج یخچال الجی و عواملی که باعث ایجاد آنها می شود می پردازیم.

خرابی یخ سازی یخچال

اگر فریزر معمولی بدون یخ شما به طور ناگهانی پر از یخ شود، ممکن است مشکل از واشر شما باشد. با گذشت زمان، واشر ها انعطاف پذیری کمتری پیدا می کنند و ممکن است تاب بردارند و توانایی آنها در آب بندی مناسب درب ها را کاهش دهد. برای تست واشر های خود یک چراغ قوه پرقدرت را در داخل یخچال الجی خود قرار دهید و آن را بچرخانید تا پرتو به سمت بیرون به سمت شما باشد. در را ببندید و چراغ های آشپزخانه را خاموش کنید. اگر نوری را دیدید که از اطراف درب نشت می کند، می دانید که زمان تعویض واشر خود فرا رسیده است.

استخر آب در طبقه

این مشکل معمولا در یخچال الجی هایی با دستگاه های یخ ساز داخلی رخ می دهد. اگر خط یخ ساز نشتی داشته باشد باعث جمع شدن آب در زیر یخچال الجی شما می شود. برای جلوگیری از نشت به طور موقت، باید آب یخچال الجی را قطع کنید. به دنبال یک شیر خاموش کننده باشید که معمولاً یا در زیر سینک آشپزخانه یا در زیرزمین زیر یخچال الجی شما قرار دارد. با این حال، این فقط یک اصلاح موقت است. برای حل این مشکل باید یا یخچال الجی خود را تعویض کنید یا با یک متخصص تماس بگیرید و ببینید آیا می توان آن را تعمیر کرد.

یخچال الجی

مسدود شدن دریچه تخلیه یخچال

اگر آب در یخچال الجی شما جمع شده است (و یک بطری نشتی که در داخل آن نگهداری می شود مقصر نیست) ممکن است دریچه تخلیه شما مسدود شده باشد و باعث جمع شدن آب و تخلیه آن به محفظه اصلی یخچال الجی شما شود. محتویات فریزر خود را بردارید و بررسی کنید که فاضلاب شما مسدود نشده باشد. اگر اینطور است، ممکن است بتوانید خودتان با تمیز کردن خوب فریزر و شستشوی فاضلاب با آب داغ، گرفتگی آن را باز کنید. اگر شستشوی فاضلاب مشکل شما را حل نکرد، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید.

یخچال الجی دائماً کار می کند

اگر یخچال الجی شما دائماً کار می کند و انرژی بیشتری از حد معمول مصرف می کند، ممکن است مشکل از کویل های کندانسور باشد. کویل های کندانسور هم گرما را پخش می کنند و هم گرد و غبار را جذب می کنند. اگر خانه شما گرد و غبار خاصی دارد یا حیوانات خانگی دارید، احتمال دارد کویل کندانسور شما آنقدر کثیف شود که دیگر به درستی کار نکند. از جاروبرقی خود برای تمیز کردن کامل سیم پیچ کندانسور استفاده کنید. به منظور آسان‌ تر کردن نظافت در آینده، ممکن است بخواهید بخشی از جوراب شلواری یا قطعه ‌ای از مواد صافی سبک وزن را در داخل پانل هواکش قرار دهید. هنگامی که جوراب شلواری یا فیلتر مسدود می شود، کافی است آن را با جوراب جدید تعویض کنید و یک بار با جاروبرقی هوای خود را به سرعت باز کنید.

چه زمانی با کارشناسان تماس بگیرید

در حالی که برخی از مشکلات رایج یخچال الجی را می توان بدون کمک متخصص حل کرد، برخی از مشکلات جدی هستند و نیاز به لمس حرفه ای دارند. با این حال، مبرد سمی است و در داخل سیستم تحت فشار نگه داشته می شود، به این معنی که برخی از مشکلات واقعاً باید به تیم تعمیرات توانمند و دارای مجوز واگذار شود. شما باید فوراً با یک متخصص تماس بگیرید اگر:

  • یخچال الجی شما خش خش می کند و آنطور که باید خنک نمی شود.
  • شما یک باقیمانده روغن را در کف محفظه فریزر احساس می کنید.
  • کویل های کندانسور شما آسیب دیده است.
  • یخچال الجی شما مقدار زیادی آب نشت می کند و شما نمی توانید منبع آن را پیدا کنید.
  • قسمت بیرونی یخچال الجی شما عرق می کند.
  • حتی پس از اینکه کویل های کندانسور خود را تمیز کردید، یخچال الجی شما همچنان روشن و خاموش می شود.

این علائم نشانه ‌ای از مشکلات بسیار بزرگ ‌تر است که فقط توسط یک متخصص می‌ تواند با خیال راحت از بین برود. مرکز تعمیر یخچال الجی سال‌ ها است که یخچال الجی ‌های کلگری و سایر لوازم خانگی را با خوشحالی در کنار هم نگه می ‌دارد. کسب و کار ما بر اساس این وعده است که ما همیشه صادق و راستگو خواهیم بود. ما هرگز مشکل یا قیمت را متورم نخواهیم کرد.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =