نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی صفحه تلویزیون الجی

فهرست مطالب

در صورت خراب شدن صفحه تلویزیون الجی چه باید کرد

تلویزیون الجی یک شیء بسیار صمیمی در زندگی روزمره ما است. این نه تنها ما را در مورد اتفاقات اطراف ما سرگرم می کند و به ما اطلاع می دهد، بلکه به ما کمک می کند تا خانواده ها را در چندین خانه متحد کنیم زیرا ما فیلم ها و برنامه های تلویزیون الجیی مورد علاقه خود را با هم دوست داریم. و علی رغم عصر گجت های دستی، هنوز افراد زیادی در اطراف هستند که تلویزیون الجی را به تلفن همراه ترجیح می دهند. بدون شک، وقتی تلویزیون الجی مورد علاقه شما دارای صفحه ترک خورده می شود، وحشتناک است.

اگرچه صفحه تلویزیون الجی ترک خورده چیزی نیست که اغلب اتفاق می افتد. اما وقتی این اتفاق می افتد، هیچ مکانیکی تصادفی نباید وظیفه تعمیر آن را به عهده بگیرد. در عوض، فقط باید از متخصصانی که کار را در داخل و خارج می دانند، استفاده کرد.

علاوه بر این، برخی از موارد مهم و پیشنهادات، مستقیماً از متخصصان ما، قبل از اقدام به تعمیر صفحه نمایش تلویزیون الجی ترک خورده باید به آنها توجه کنید.

صفحه تلویزیون الجی

دلایل شایع ترک خوردن صفحه تلویزیون الجی

اولاً، سوال این است که چگونه می توان صفحه های تلویزیون الجی را ترک خورد. خوب، دلایل زیادی برای ایجاد این امر وجود دارد. در بیشتر موارد، به طور تصادفی آسیب می بیند. کودکتان به یک توپ لگد یا ضربه می زند که متأسفانه در قلب تلویزیون الجی قرار می گیرد! یا، تلویزیون الجی، که به طور نامطمئن در لبه میز قرار گرفته است، سر و صدا می کند و ترک ایجاد می کند! و گاهی ممکن است هنگام جابجایی یا نصب آن را رها کنید. بنابراین توصیه می شود تلویزیون الجی خود را دور از دسترس بچه ها قرار دهید و بهتر است به بچه ها اجازه ندهید در آن اتاق توپ بازی کنند. همچنین، نصب و حرکت آن (از مکانی به مکان دیگر) باید بی عیب و نقص باشد، ترجیحاً با کمک متخصصان آموزش دیده.

اگر خسارت وارد شود چه باید کرد؟

حال، سوال بعدی این است که اگر صفحه تلویزیون الجی شما ترک خورده باشد، چه؟ آیا این پایان داستان است (همانطور که برخی از مقاله های اینترنتی ادعا می کنند) یا هنوز می توانید آن را با موفقیت تعمیر کنید؟

دسترسی به آسیب

هنگامی که صفحه تلویزیون الجی دچار ترک خوردگی می شود، شدت آن می تواند چندین سطح داشته باشد و شما می توانید با هر چیزی از یک صفحه کاملا مرده گرفته تا خطوط کوچک در تصویر و بدون تصویر، بدون صدا تا کیفیت پایین تصویر برخورد کنید.

قبل از اینکه امیدهای خود را از دست بدهید، ابتدا باید یک نفس آرام بکشید و به آسیب رسیده و به گزینه های پیش روی خود فکر کنید.

مگر اینکه در زمینه الکترونیک مهارت داشته باشید، نباید سعی کنید مشکل را در خانه برطرف کنید، به خصوص اگر CRT صفحه تخت باشد. بیشتر اوقات، شما در نهایت آن را اشتباه لمس می کنید و به احتمال زیاد دچار یک ضربه جدی می شوید.

گارانتی تلویزیون الجی خود را بررسی کنید

یک کار ممکن این است که اوراق را بیاورید و بررسی کنید که آیا تلویزیون الجی هنوز در دوره گارانتی است. اگر بله، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون الجی را به مرکز خدمات مجاز ببرید (لطفاً مطمئن شوید که برای دریافت خدمات اصلی فقط با بچه های مرکز خدمات مجاز تماس بگیرید). به احتمال زیاد، یک تعمیر رایگان یا تعمیر پولی یا جایگزینی دریافت خواهید کرد (بستگی به دلیل آسیب و زیر بندهای قرارداد گارانتی از تولید کننده/تامین کننده تلویزیون الجی شما دارد).

از تعمیر حرفه ای و مجاز استفاده کنید

بردن تلویزیون الجی به مرکز خدمات حرفه ای و مجاز بهترین انتخاب شما برای زنده شدن صفحه تلویزیون الجی است. اگر چنین مشکلی را در صفحه تلویزیون الجی Synix خود مشاهده کردید، فوراً به نزدیکترین مرکز خدمات Carlcare خود بروید.

تکنسین های آموزش دیده تلویزیون الجی ما آن را به طور کامل بررسی کرده و جزئیات مناسب آسیب را ارائه می دهند و همچنین تعمیر مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند. ما در تعمیر صفحه ترک خورده مارک های مختلف ماهر هستیم. در صورتی که تلویزیون الجی شما خرید اخیر نبوده و دوره گارانتی به پایان رسیده باشد، ما بهترین تعمیر را با بهترین قیمت، همراه با توصیه های معتبر و حرفه ای از متخصصان ما، برای شما تضمین می کنیم.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =