نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی مانیتور الجی

فهرست مطالب

نشانه های خرابی مانیتور الجی

خرابی مانیتور الجی. به طور سنتی، هنگامی که یک مانیتور الجی اشتباه می کند، به این معنی است که روشن نمی شود یا به یک صفحه کاملا سیاه تبدیل می شود. با این حال، اگر مانیتور الجی شما با یک صفحه سبز کم رنگ می درخشد یا یک صفحه آبی دریافت می کنید، این یک علامت هشدار دهنده است که یک مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری وجود دارد. در حالی که برخی از مردم بر این باورند که مانیتور الجی ممکن است در صورت اشتباه منفجر شوند، این بی اساس است.

نشانه های خرابی صفحه نمایش

  • هنگامی که یک مانیتور الجی خراب یا خراب می شود، معمولاً قبل از اینکه به بن بست کامل برسد، یک مشکل هشدار وجود دارد. در اینجا نحوه تشخیص اینکه چه زمانی به مانیتور الجی جدید نیاز دارید زودتر از دیرتر آمده است. علائم زیر را بررسی کنید، و اگر با آنها مواجه شدید، ممکن است نیاز به یافتن جایگزین پیدا کنید.
  • پیکسل های مرده یا سیاه در مانیتور الجی شما وجود دارد. بدون تعویض مانیتور الجی جدید کار نمی کند زیرا سخت افزار آسیب دیده است.
  • صفحه نمایش نامنظم، اگر مانیتور الجی رایانه شما خاموش یا خاموش شود، به طور متناوب خواب زمستانی شود، ناگهان روشن شود یا از نمایش تصاویر صفحه جلوگیری کند، می تواند یک مشکل مهم منبع تغذیه یا نقص در کار باشد.
  • مانیتور الجی سوخته به عنوان ظاهر بصری شبح مانند که اغلب بر روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شود، تعریف می شود.
  • وقتی یک مانیتور الجی کامپیوتر شروع به کار نکردن کند، فورا سیاه نمی شود. گاهی اوقات یک صفحه مایل به سبز یا صفحه نمایش آبی منتشر می کند. با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط است. مواردی وجود دارد که وقتی مانیتور الجی شروع به بد شدن می کند می توانید بوی سوختگی را متوجه شوید.

خرابی مانیتور الجی

مراقبت صحیح از مانیتور الجی کامپیوتر

  • همیشه دریچه هوا را باز نگه دارید
  • هرگز مانیتور الجی خود را مستقیماً به سوئیچ دیواری وصل نکنید.
  • از یک محافظ برق قابل اعتماد استفاده کنید.
  • از روشن یا خاموش کردن مانیتور الجی تا حد نیاز خودداری کنید
  • مانیتور الجی خود را در یک منطقه امن ایمن کنید.

چه چیزی بر عمر مانیتور الجی تأثیر می گذارد؟

کل نیمه عمر یک مانیتور الجی کامپیوتر تا حد زیادی به نوع منبع نوری که استفاده می کند و تعداد ساعات استفاده از آن در روز بستگی دارد.

باید از “ویژگی های ذخیره انرژی” و “حالت آماده به کار” مانیتور الجی استفاده کنید و همیشه تلویزیون خود را خاموش کنید، حتی وقتی برای قهوه بیرون می روید تا عمر آن را افزایش دهید. این ویژگی ها منبع نور مانیتور الجی را در صورت عدم استفاده خاموش می کنند.

بهترین زمان تعویض مانیتور الجی

هیچ دوره زمانی مشخصی برای تعویض مانیتور الجی وجود ندارد. اما، ارزش آن را دارد که متوجه تخریب مانیتور الجی به شکل پیکسل های مرده، پیکسل های گیر کرده، صفحه های تصویر کم نور و سبز رنگ شوید.

در واقع، مانیتور الجی معمولاً 5 سال یا بیشتر دوام می‌آورد، بنابراین خوب خواهد بود، مگر اینکه بخواهید برای مراقبت از چشم با وضوح بالاتر و نوع سریع‌تر، به آخرین مانیتور الجی منحنی ارتقا دهید.

آیا مانیتور الجی کامپیوتر قابل تعمیر است؟

بسته به خرابی ممکن است تعمیر شود. با این حال، به طور کلی، بسیاری از مردم به جای فرستادن آن برای تعمیر، یک مورد جدید را انتخاب می کنند. خرید مانیتور الجی کامپیوتر جدید به عنوان کارایی هزینه با در نظر گرفتن زمان و هزینه تعمیر بهترین گزینه است.

همچنین، اگر یک رایانه رومیزی با مجموعه مانیتور الجی خریداری کرده باشید، حتی اگر مانیتور الجی را تعمیر کنید، ممکن است عمر واحد اصلی به پایان برسد. بنابراین، بهتر است دوباره آن را به عنوان یک مجموعه برای بهبود پایداری عمر رایانه شخصی خود خریداری کنید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =