نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پکیج ال جی

فهرست مطالب

تعمیر پکیج ال جی

پکیج ها سیستم بسیار حساسی دارند وظیفه ی آن ها تامین آب گرم می باشد. پکیج معمولا به دلیل شرایط راحتی استفاده که برای کاربران ایجاد می کند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین ابعاد مناسب این دستگاه سبب شده تا استفاده از آن افزایش یابد.

آسیب دیدگی ها و خرابی های پکیج کاربر دچار نگرانی کرده و در صورتی که به موقع تعمیر نشود مشکلات بسیاری را برای کاربر به وجود می آورد. تعمیرات پکیج به تخصص و مهارت بالا نیاز دارد به همین دلیل لازم است در صورتی که با خرابی این دستگاه و عدم کارکرد پکیج ال جی رو به رو شدید تعمیرات آن را به واحد تخصصی تعمیر پکیج ال جی بسپارید.

متخصصان واحد تعمیرات ال جی به دلیل بهره مندی از تخصص و مهارت های تعمیراتی می توانند کلیه ی عیوب این دستگاه را در مدت زمانی کوتاه برطرف کنند. جهت آگاهی و آشنایی بیشتر با مشکلات رایج پکیج ال جی ، نکات مهم در تعمیرات آن و همچنین نحوه ی عملکرد پکیج LG ، ادامه ی این مقاله را مطالعه نمایید.

مشکلات پکیج ال جی

به طور کلی پکیج ساختاری دارد که ممکن است که به دلایل مختلفی دچار مشکل و اختلال گردد. یکی از مشکلات رایج این دستگاه که در تعمیرات پکیج ال جی مورد بررسی قرار می گیرد، دوده گرفتن و تغییر رنگ آن است. بروز این اختلال پس از مدت زمان طولانی و استفاده های مداوم از پکیج طبیعی است.

همچنین وجود هوا در پمپ پکیج منجر به بروز صدا از این دستگاه می شود، مثلا خرابی NTC نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات رایج پکیج LG مطرح می شود. نوسانات فشار  آب نیز در مدار گرمایشی آب پکیج مشکل ایجاد می کند.

وجود هوا در سیستم، اختلالات مشعل و ارتفاعات شعله، مشکلات سیستم گرمایش پکیج و عدم گرم کردن آب، رسوب گرفتن پکیج، خرابی برد هوشمند، گرفتگی لوله ها، گرفتگی دودکش، فرسودگی لوله ها و نشتی آن ها، یخ زدن آب در مدار گرمایش به دلیل اختلال سیستم ضد یخ زدگی، اختلال سیستم ضد جام و گیرپاژ یا جام شدن پمپ و از دسترس خارج شدن تنظیمات دستگاه نیز از دیگر مشکلات رایج پکیج ال جی به شمار می رود. در صورت بروز این نوع اختلالات به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید و تعمیرات پکیج را به نیروی متخصص و حرفه ای بسپارید.

خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ال جی

  • تعمیر برد
  • تعمیر پمپ
  • تعمیر مبدل
  • تعمیر ترموکوپل
  • تعمیر شیر پرکن
  • تعمیر ترموستات
  • تعمیر پمپ سیرکولاسیون
  • تعمیر و تعویض الکترود جرقه زن

نحوه عملکرد پکیج ال جی

طراحی پکیج ال جی به صورتی است که امکان استفاده از آن در تابستان و زمستان وجود دارد. در وضعیت تابستانی، وقتی نیاز به آب گرم داشته باشید پکیج به صورت اتوماتیک روشن می شود. به این ترتیب که بلافاصله بعد از باز شدن شیرهای آب گرم، فرمان روشن شدن مشعل به وسیله ی سنسور فشار و برد کنترل الکترونیک صادر شده و آب گرم مصرفی و مورد نیاز در لوله ها تامین می شود.

در ادامه ی این فرآیند به محض بسته شدن شیر آب پکیج نیز خاموش می شود. اما کارکرد این دستگاه در زمستان به صورتی است که آب گرم مورد نیاز رادیاتور ها را تامین می کند.

در واقع وقتی شما در زمستان شیر آب گرم را باز می کنید، جریان آب از سنسور فشار عبور کرده و این سنسور با فرستادن پیام به شیر سه طرفه برقی، مدار رادیاتورها را به طور موقت قطع کرده و آب مدار گرم کننده را به مبدل حرارتی ثانویه پوسته- لوله هدایت می کند. در زمان بستن شیر آب گرم،  شیر سه طرفه برقی به طور اتوماتیک آب گرم را به طرف مدار رادیاتور ها می فرستد. همان طور که تا الان حدس زده اید فرآیند تعمیرات پکیج ال جی بسیار پیچیده بوده و لازم است توسط متخصصان بررسی و اعمال شود.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهار =