نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه مانیتور الجی

فهرست مطالب

3 راه برتر برای تعمیر صفحه مانیتور الجی

وقتی صفحه کامپیوتر شما ترک خورده یا خراب شده باشد، ممکن است ویرانگر باشد، مخصوصاً اگر از آن برای کار یا مدرسه استفاده کنید. واکنش روده شما ممکن است این باشد که به دنبال برخی از دستگاه های ارزان قیمت و جایگزین باشید تا همه چیز به موقع روشن شود. و ممکن است از این که چقدر هزینه برای تعمیر صفحه نمایش هزینه دارد، عصبی باشید.

خوشبختانه، چند راه برای جلوگیری از هزینه زیاد در صفحه جدید و تعمیراتی که ممکن است لازم باشد، وجود دارد. بسته به آسیب، ممکن است بتوانید به طور کلی از مراجعه به تعمیرگاه اجتناب کنید. اگر کل رایانه شما غیرقابل دسترس باشد، ممکن است استخدام یک متخصص ضروری باشد، اما اغلب اوقات می توانید راهی برای تعمیر صفحه خود پیش از بردن آن به تعمیرگاه پیدا کنید.

همچنین این احتمال وجود دارد که لپ تاپ یا مانیتور کامپیوتر شما غیر قابل تعمیر باشد. در این صورت، دانستن علائم بسیار مهم است، بنابراین پول اضافی را صرف حمل آن به مغازه نمی کنید تا بدانید که باید تعویض شود. چندین راه وجود دارد تا بدانید آیا زمان آن رسیده است که مدل قدیمی خود را کنار بگذارید و به دنبال چیزی جدید باشید.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید مشخص کنید چه چیزی ممکن است برای تعمیرات صفحه نمایش شما مورد نیاز باشد و کدام گزینه را برای راه اندازی مجدد و انتخاب مجدد انتخاب کنید.

علائم خرابی صفحه کامپیوتر

در برخی موارد، کاملاً واضح است که شما باید روی یک صفحه جدید سرمایه گذاری کنید. ممکن است در ساختار لپ تاپ یا مانیتور کامپیوتر خود تعدادی ترک یا مشکل داشته باشید، که می تواند کاملاً مشخص کند که صفحه نمایش شما باعث ایجاد مشکل می شود و نه چیز دیگری.

این اغلب پس از زمین خوردن یا خراب شدن رایانه رخ می دهد. اگر چنین است، باید فوراً بدانید که آیا این مشکل اصلی است که با آن روبرو خواهید بود.

با این حال، برخی از نشانه های کمتر واضح وجود دارد که نشان می دهد ممکن است با صفحه نمایش خود مشکل داشته باشید. همچنین نمی توان تشخیص داد که آیا مشکل دیگری باعث ایجاد علائم مشابه شده است یا اینکه کار تعمیر صفحه نمایش باعث می شود لپ تاپ یا صفحه نمایش شما دوباره کار کند.

ترک خورده؟ یا معیوب؟

اساساً، بین صفحه شکسته یا ترک خورده کامپیوتر و یک صفحه “معیوب” تفاوت وجود دارد. صفحه شکسته آن است که از نظر فیزیکی علائم آسیب را نشان می دهد، در حالی که یک صفحه معیوب ممکن است با مشکلات دیگری مانند سوسو زدن یا عدم پاسخگویی مواجه شود.

خرابی صفحه نمایش می تواند چندین مشکل مختلف داشته باشد. ممکن است بسیار قابل توجه باشد و دارای ترک یا تراشه باشد، اما شاخص های دیگری مانند لکه های سیاه وجود دارد که به این معنی است که صفحه از قاب آن جدا شده است.

در بیشتر موارد، جداسازی در اثر برخی از ضربه های اصلی رخ می دهد، اما در صورت باز شدن اشتباه درب نیز ممکن است رخ دهد. لپ تاپ های قدیمی دارای قفل بودند که به کاربران کمک می کرد صفحه نمایش خود را نشکنند، اما مدل های جدید اینطور نیستند زیرا شرکت ها به دنبال ارائه طراحی ظریف تر هستند.

تورم

به همین دلیل است که تورم به یک مشکل رایج در دستگاه های جدید تبدیل شده است. تورم می تواند یکی از بهترین شاخص هایی باشد که صفحه نمایش شما نیاز به تعمیر دارد. معمولاً در اثر نوعی ضربه فیزیکی یا حتی نوسانات آب و هوا ایجاد می شود.

اگر از دمای بسیار گرم به سرد حرکت می کنید، تورم می تواند به دلیل تغییر چشمگیر شرایط رخ دهد.

شما می دانید که آیا صفحه نمایش معیوب است زیرا هیچ گونه آسیب فیزیکی به دستگاه وارد نشده است، اما همچنین یا اصلاً تصویر را نشان نمی دهد یا تغییر رنگ، پیکسل یا وضوح نامنظم یا مشکل در نور پس زمینه وجود دارد.

آیا مشکل از صفحه نمایش است؟

ممکن است به نظر برسد که صفحه اصلی شما مشکل اصلی در این مورد است، اما ممکن است یک مشکل عمیق تر در مورد کارت گرافیک، سایر سخت افزارها و حتی نرم افزار شما وجود داشته باشد. بهترین راه برای پی بردن به این مسئله اتصال کامپیوتر خود به مانیتور خارجی است.

اگر همه چیز در مانیتور خارجی واضح به نظر می رسد، مشکل از صفحه نمایش لپ تاپ شما است و نه مادربرد یا سخت افزار دیگر. اگر در خارج با همین مشکلات روبرو هستید، ممکن است لازم باشد آن را به تعمیرگاه ببرید تا رایانه خود را به حالت عادی بازگردانید.

اگر از نظر تکنولوژیکی آگاه هستید، ممکن است بتوانید کابل ویدئویی جدا شده را دوباره وصل کنید، اما توصیه می شود که به دنبال متخصص باشید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نوزده =