نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه تلویزیون الجی

فهرست مطالب

چرا به تعمیر صفحه تلویزیون الجی نیاز دارم؟

آسان است که تلویزیون الجی های ما را بدیهی تلقی کنیم، به ویژه با چند ساعت سرگرمی که به ما می دهند. بنابراین، هنگامی که تلویزیون الجی خراب می شود، چه از طریق آسیب تصادفی و چه از طریق خطا، طبیعی است که بخواهیم در اسرع وقت مشکل را برطرف کنیم.

آسیب های وارد بر تلویزیون ها

صفحه های تلویزیون الجی می توانند به طرق مختلف آسیب ببینند، برخی جزئی و برخی دیگر نه چندان جزئی:

  • آنها می توانند از طریق افتادن از دیوارهای معیوب یا ضربه ای تصادفی به زمین برخورد کنند.
  • آنها می توانند یک خطای داخلی را تجربه کنند، بیش از حد گرم شوند، یا مشکلات سیگنال داشته باشند.
  • کیفیت تصویر را می توان با نور پس زمینه ثابت یا کم خراب کرد.
  • آنها می توانند از سوختن طولانی مدت رنج ببرند یا می توانند پیکسل های مرده را بدست آورند، وضعیتی ناامید کننده که در آن برخی از پیکسل ها دیگر کار نمی کنند.

اگر هر یک از این شرایط را تجربه می کنید، احتمالاً می خواهید بدانید هزینه تعمیر صفحه تلویزیون الجی چقدر است. در این راهنمای مفید، هزینه های رایج ترین انواع تلویزیون الجی را بررسی می کنیم.

صفحه تلویزیون الجی

هزینه تعمیر صفحه تلویزیون الجی چقدر است؟

این که آیا به دلیل سن تلویزیون الجی یا به دلیل تصادف با مشکلاتی روبرو هستید، این امکان وجود دارد که بتوان آن را تعمیر کرد و هزینه جایگزینی پرهزینه را برای شما ذخیره کرد.

هزینه تعمیر صفحه تلویزیون الجی بسته به نوع تلویزیون الجی شما بطور متوسط ​​5 میلیون است.

اگر تلویزیون الجی شما دچار خطا می شود، باید از طریق سازنده یا ضمانت نامه تمدید شده با تلویزیون الجی خریداری شده را بررسی کنید.

در مورد خسارت های تصادفی، ارزش بررسی نیز دارد که آیا شرکت بیمه منزل شما خسارت را جبران می کند یا خیر. در این صورت می توانید در هزینه های تعمیر تلویزیون الجی صرفه جویی کنید.

برای اطلاع از هزینه های بیشتر از جدول هزینه ما برای مشاهده تعمیرات LCD، LED، 4K و پلاسما استفاده کنید.

تعمیر یا تعویض؟

اگر تلویزیون الجی شما به طور قابل ملاحظه ای خراب شده یا مدل قدیمی تری دارد، تعویض کامل آن منطقی تر خواهد بود – به ویژه اگر هزینه تعمیرات از قیمت تلویزیون الجی جدید بیشتر شود.

خرید یک تلویزیون الجی جدید به طور متوسط ​​8 میلیون برای مدل های کوچکتر هزینه دارد اما می تواند بیش از میلیون ها برای مدل های بزرگ و برتر قیمت داشته باشد.

متناوبا، اگر مشکل را می توان با هزینه معقولی برطرف کرد و در غیر این صورت از تلویزیون الجی خود راضی هستید، به جای آن ارزش تعمیر آن را دارد.

نکات موثر بر هزینه تعمیر صفحه تلویزیون الجی

  • نوع تلویزیون الجی: این یکی از اولین سوالاتی است که باید به آن پاسخ دهید، و همانطور که در قسمت بعدی نشان می دهیم، بسته به نوع شما، هزینه ها می تواند بیش از دو برابر شود.
  • قطعات جدید مورد نیاز: علاوه بر هزینه تعمیر تلویزیون الجی استاندارد، همچنین باید هزینه قطعات مورد نیاز برای رفع مشکل را نیز بپردازید.
  • عصر تلویزیون الجی: برای تلویزیون الجی های قدیمی، پیدا کردن قطعات جایگزین دشوارتر است و هزینه آنها را بیشتر می کند. تعمیر تلویزیون الجی های جدید نیز هزینه بیشتری برای تعمیر دارد زیرا تولیدکنندگان برای قطعات حق بیمه می گیرند.
  • نوع مشکل: ترمیم برخی از مسائل آسانتر از بقیه است. اگر صفحه نمایش شما روشن نمی شود، ممکن است فقط به یک کابل برق جدید نیاز داشته باشید، اما اگر به صفحه یا مادربرد جدید نیاز داشته باشید، هزینه بیشتری خواهد داشت.
  • میزان آسیب: تلویزیون الجی شما چقدر آسیب دیده نیز نقش خواهد داشت. به عنوان مثال، هزینه های تعمیر صفحه نمایش تلویزیون الجی می تواند به مراتب کمتر از هزینه های تعمیر صفحه نمایش تلویزیون الجی به دلیل آسیب بیشتر باشد.
  • اندازه تلویزیون الجی: اگرچه با بزرگتر شدن تلویزیون الجی ها هزینه برخی قطعات با هم فرق نمی کند، اما هزینه صفحه نمایش تلویزیون الجی متفاوت است. یک صفحه نمایش جایگزین برای تلویزیون الجی 50 اینچی برای مدل 32 اینچی بیش از یک هزینه خواهد داشت.

هزینه تعمیر تلویزیون الجی

علاوه بر مسائل مربوط به کیفیت صفحه، ممکن است در کیفیت صدا، صفحه نمایش، اتصالات، منبع تغذیه و موارد دیگر نیز دچار نقص کلی شوید. در برخی موارد، این مشکلات نیز قابل تعمیر هستند، با هزینه متوسط ​​تعمیر تلویزیون الجی در حدود 2 میلیون، به علاوه قطعات.

برخی از خرده فروشان متخصص نیز تعمیرات یکبار را ارائه می دهند حتی اگر شما در ابتدا تلویزیون الجی را از آنها نخریده باشید. این هزینه نسبت به استفاده از متخصص تعمیر تلویزیون الجی گران تر است.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 9 =