نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر آبسردکن ساید بای ساید

فهرست مطالب

تعمیر آبسردکن ساید بای ساید ال جی

تعمیر آبسردکن ساید بای ساید ال جی از خدمات قابل ارائه در مرکز تعمیرات یخچال ال جی می باشد. آب سردکن از جذاب ترین و البته مهمترین ویژگی های یک یخچال خوب می باشد. وجود آب سردکن در یخچال فریز می تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و نقش بسزایی در سلامت دیگر اجزای یخچال از جمله درب ها داشته باشد. آب سرد کن و یخ ساز یخچال فریز باعث می شود، کاربر برای استفاده از آب سرد، مدام مجبور نباشد درب یخچال را باز و بسته کند. با این حال برخی مواقع آبسردکن یخچال الجی شما کار نمی‌کند و به دنبال این هستید تا علت این مشکل را بررسی کرده و اقدام مناسب را برای رفع آن انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین عوامل مؤثر بر خرابی آب سردکن اشاره کرده تا شما را در اقدام به موقع برای رفع مشکل راهنمایی کنیم. همچنین شما می توانید جهت رفع مشکلات آب سرد کن یخچال خود با مرکز تعمیرات یخچال ال جی تماس بگیرد و از کارشناسان ما مشاوره های لازم را اخذ کنید. این مرکز از تکنسین فنی باتجربه و کارآمدی برخوردار است که کوله باری از تجربه و تخصص را در کارنامه خود دارند. اما مهمترین دلایل کار نکردن آب سردکن شامل موارد زیر می شود.

یخ زدن لوله داخلی و تعمیر آبسردکن ساید ال جی

اولین چیزی که باید قبل از تعمیر آبسردکن ساید بای ساید ال جی بررسی کنید وضعیت لوله های داخلی است. ممکن است یکی از علت های کار نکردن آب سرد کن یخچال این باشد که لوله های داخل درب یخ زده باشند. برای تشخیص یخ‌ زدگی لوله آب، لوله را از قسمت زیرین درب جدا کرده و به داخل آن بدمید. چنانچه هوا عبور نکند، یعنی آب لوله یخ زده است. اگر لوله آب یخ زده باشد، یخ را با آب کردن خارج کنید. پایین بودن بیش از حد دمای فریزر نیز در یخ زدن لوله تأثیرگذار است. دمای فریزر باید بین صفر الی 10 درجه فارنهایت (18- الی 12- درجه سلسیوس) باشد.

خرابی شیر آب یخچال ال جی

دومین علت کار نکردن آبسرد یخچال مربوط به شیر ورودی آب می‌باشد. شیر ورودی آب، در واقع آب مورد نیاز را به قسمت آب سردکن هدایت می کند. اگر چنانچه شیر خراب باشد، هیچ آبی وارد آب سردکن نشده و نمی توانید از آن استفاده کنید. حداقل فشار لازم برای عملکرد صحیح شیر 20 psi یا 1.36 اتمسفر است. درصورتی که شیر ورودی خراب باشد باید برای تعمیر آبسردکن ساید بای ساید ال جی تکنسین نمایندگی ال جی را مطلع کنید. تعمیرکاران ابتدا جریان عبور آب از لوله را بررسی کرده سپس سالم بودن یا خرابی شیر را چک می کنند.

معیوب بودن کلید آب سردکن

از دیگر عواملی که بر کار نکردن آب سردکن یخچال ال جی تأثیرگذار است، خرابی کلید آن می باشد. کلید مسئول برقراری جریان ولتاژ به آب سردکن است. چنانچه یکی از کلیدهای آب سردکن خراب بوده و یا به درستی عمل نکند، آب سردکن به درستی کار نمی کند. تعمیر آب سردکن یخچال ال جی به دلیل خرابی کلید آن توسط کارشناسان نمایندگی پس از تست اتصال جریان کلید صورت می گیرد. به عبارت دیگر ابتدا جریان برق کلید با  یک مولتی متر تست می شود ودر صورت نداشتن اتصالی آن را تعویض می کنند.

تعمیر آبسردکن ساید بای ساید ال جی به دلیل خرابی برد

کنترل آب و عملکرد آب سرد کن توسط برد کنترلی صورت می گیرد. اگر ایرادی در بورد کنترلی وجود داشته باشد، ممکن است تامین برق کلی سیستم آب سردکن را متوقف نماید. در این شرایط اگر تنها یکی از بخش ها مانند قسمت آب ریزی عمل نکند باید هر یک از اجزا را بررسی کرد ولی درصورتی که کل سیستم آب سردکن کار نکند احتمال خرابی برد کنترلی وجود دارد و باید تعمیر یا تعویض شود. با در نظر گرفتن اینکه یخچال های  جدید ال جی دارای بردهای تخصصی تری هستند و علاوه بر آب سردکن وظیفه کنترل دیگر قسمت ها مانند فن،کمپرسور، المنت، درب ها، سنسورها و غیره را برعهده دارند، بنابراین اگر برد یخچال دچار مشکل و نقص فنی شود بهتر است تعمیرات آن را به تعمیرگاه مجاز ال جی بسپارید.

تعمیر یخچال ال جی در منزل

باتوجه به حجیم بودن یخچال ها و مشکل بودن امکان جا به جایی آنها، تعمیر یخچال ال جی توسط نمایندگی ال جی در منزل انجام می شود. این امر هم هزینه های حمل و نقل مشتریان را حذف می کند و هم اینکه از آسیب های احتمالی به دستگاه که هنگام جا به جایی اتفاق می افتد جلوگیری می کند. سرویس در محل یخچال ال جی شامل تعمیر و رفع تمامی مشکلات یخچال اعم از تعمیر آب سردکن، تعمیر موتور یا تعمیر کمپرسور یخچال، شارژ گاز، رفع خرابی درب ها، تعمیر فن و سرویس های دوره ای می شود. همچنین برای تمامی این خدمات، ضمانت نامه کتبی به مشتریان ارائه می شود تا از کیفیت و قطعات به کار رفته در فرآیند تعمیر آسوده خاطر باشند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =