نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بلندگو صدای فراگیر الجی

فهرست مطالب

بلندگو صدای فراگیر الجی: احتمالاً یکی از رایج‌ ترین مشکلاتی که در بلندگو الجی صدای فراگیر وجود دارد، صدای خفه‌شده است. با این حال، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید و از مشکلات رایجی مانند زمزمه و صدای خفه جلوگیری کنید.

نکات مهم بلندگو صدای فراگیر الجی

در اینجا بهترین نکات من برای لذت بردن از بلندگو الجی شما وجود دارد. نکاتی که شاید تا به حال هیچ جا به شما گفته نشده باشد. پس با ما همراه باشید تا به آگاهی خوبی برسید.

بلندگو صدای فراگیر الجی

مطمئن شوید که سیم کشی با کیفیت خوبی دارید

سیم بی کیفیت می تواند به تعدادی از مشکلات بلندگو الجی منجر شود که صدای خفه شده تنها یکی از آنهاست. در حالی که لزوماً نیازی به گران‌ترین سیم‌کشی طلا نیست، اما هزینه کمی بیشتر برای برخی چیزهای خوب به صرفه است.

کمی تحقیق کنید و ببینید افراد آگاه از چه چیزی استفاده می کنند. بسیاری از آنها قبلاً آزمایش و تحقیق را انجام داده اند و برندی را یافته اند که از آن راضی هستند. می‌توانید گزینه‌های خوب زیادی برای سیم‌کشی آنلاین پیدا کنید، و مطلقاً نیازی به شکستن بانک نیست.

برای زمزمه گوش کن

زمزمه کردن می تواند آزاردهنده باشد و مقابله با آن سخت باشد. اگر می توانید آن را در سیستم خود بشنوید. این موضوع احتمالاً به این معنی است که از چیز دیگری در سیستم خود تداخل داشته اید.

PS Audio راهنمای خوبی در مورد نحوه برخورد با حلقه زمین دارد، زیرا ممکن است یک مسئله بسیار پیچیده باشد. با این حال، اگر صدای زمزمه را در سیستم بلندگو الجی خود تجربه می کنید، قطعاً ارزش بررسی آن را دارد.

اکثر راه حل ها در گیرنده نهفته است

من نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم، اما اگر سیم کشی شما خوب است، احتمالاً مشکل در گیرنده شما است. اکثر مدل‌ها طیف وسیعی از تنظیمات دارند، بنابراین مهم است که برای درست کردن آنها زمان صرف کنید.

داشتن تنظیمات اشتباه در گیرنده AV شما

دلیل نهایی قطع شدن صدای فراگیر این است که گیرنده AV یا سایر دستگاه های رسانه ای روی تنظیمات صحیح سیستم شما قرار ندارند. اگر یک سیستم بلندگو الجی یا دستگاه رسانه جدید دارید، ممکن است متوجه شوید که این مورد صادق است و همیشه ارزش بررسی تنظیمات را دارد.

همانطور که گفته شد، اگر سیستم بلندگو الجی شما کانال مرکزی نداشته باشد، این می تواند بر کیفیت صدا تأثیر بگذارد. گیرنده یا دستگاه رسانه شما ممکن است فکر کند که بلندگو الجی شما بیشتر از خودتان است. بنابراین سعی در توزیع نادرست صدا دارد. خوشبختانه، این را می توان به راحتی حل کرد.

کمی با تنظیمات گیرنده خود بازی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کنند. به عنوان مثال، بسیاری از گیرنده ها به شما اجازه می دهند. اندازه، تعداد و تنظیمات متقاطع ساب ووفر را تنظیم کنید. گیرنده ها معمولاً با یک تنظیم استاندارد ارائه می شوند و ممکن است برای سیستم شما کاملاً دقیق نباشد.

به طور کلی، اینها دلایل اصلی خاموش شدن سیستم صدای فراگیر هستند. اگر این مشکل را تجربه کردید، مطمئناً ارزش این را دارد که با سیستم خود بازی کنید و بررسی کنید که همه چیز به درستی متصل است. احتمالاً متوجه خواهید شد که چیزی به تازگی ضربه خورده است، یا تنظیمات دیگر درست نیستند.

مقالات مرتبط:

خرابی مانیتور الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + بیست =