نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی مشکلات رایج ظرفشویی ال جی

فهرست مطالب

در این مقاله مشکلات رایج ظرفشویی ال جی قرار داده شده است.

ماشین ظرفشویی ال جی شما روشن نمی شود

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد که سعی کنید دوباره چیزی را روشن و خاموش کنید تا ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود، اما گاهی اوقات راه حل واقعاً به همین سادگی است. فیوزها و کلیدهای مدار خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها خاموش یا منفجر نشده اند و مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی ال جی شما به درستی به برق وصل شده است. همچنین باید سیم ماشین ظرفشویی ال جی را برای آسیب دیدگی بررسی کنید.

یکی دیگر از مقصران ممکن است قفل در باشد. معیوب بودن قفل در یا شکستگی کلید ضامن درب ممکن است به این معنی باشد که درب ماشین ظرفشویی ال جی شما به درستی بسته نمی شود و از روشن شدن ماشین ظرفشویی ال جی جلوگیری می کند.

آب تخلیه نمی شود

ماشین ظرفشویی ال جی پر از آب نه تنها ظروف شما را گروگان نگه می دارد، بلکه ممکن است باعث سیل در آشپزخانه شما شود. اگر چنین است، شیر شناور را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی حرکت می کند و از مواد غذایی یا باقی مانده های دیگر پاک است.

مشکلات رایج ظرفشویی ال جی

قفسه ها بیرون نمی آیند

اگر نمی‌توانید قفسه‌هایتان را باز کنید، چرخ‌هایشان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانند آزادانه بچرخند. همچنین باید مسیر چرخ را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آسیب دیده یا مسدود نشده است.

ماشین ظرفشویی ال جی شما از مواد شوینده استفاده نمی کند

اگر ماشین ظرفشویی ال جی شما مواد شوینده را به درستی پخش نمی کند، ممکن است به دلیل گرفتگی آن باشد. ظرف مواد شوینده خود را به طور کامل تمیز کنید و مطمئن شوید که به راحتی باز می شود.

چرخه شستشوی شما کامل نمی شود یا تکمیل آن خیلی طول می کشد

این ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در موتور تایمر، ترموستات یا المنت گرمایشی باشد. این اجزا را به دقت بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید مشکل را به طور دقیق مشخص کنید.

ظروف شما به درستی خشک نمی شوند

اگر ظروف شما از چرخه تمیز کردن خیس شدن بیرون می آیند، ممکن است نشان دهنده وجود مشکل در عنصر گرمایش باشد. این جزء باید توسط یک متخصص بررسی شود.

ماشین ظرفشویی ال جی شما با آب پر نمی شود، یا دیگر پر نمی شود

ماشین ظرفشویی ال جی شما برای کارکرد صحیح به آب نیاز دارد. دریچه ورودی آب و همچنین شیر شناور را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هر دو مسدود، گیر نکرده یا آسیب دیده اند.

بوی ماشین ظرفشویی ال جی شما بد است

غذا و روغن معمولاً در اینجا مقصر هستند. به دنبال زباله های آلی در صفحه صافی، و همچنین در جت های روی بازوهای سمپاش و اطراف واشر درب باشید. این قسمت‌ها را به‌خوبی تمیز کنید تا مطمئن شوید که هیچ غذا یا زباله دیگری در آن‌ها گیر نکرده یا به آنها چسبیده است.

مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی ال جی خود را به طور منظم تمیز می کنید. برای انجام این کار، یک چرخه کامل ماشین ظرفشویی ال جی را بدون هیچ ظرفی اجرا کنید، و به اضافه کردن پاک کننده ماشین ظرفشویی ال جی یا ضدعفونی کننده ایمن مواد غذایی دیگری فکر کنید.

اگر متوجه شدید که مجبور هستید به طور منظم زباله های ماشین ظرفشویی ال جی خود را تمیز کنید، قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی ال جی، ظروف خود را از قبل آبکشی کنید.

ماشین ظرفشویی ال جی شما نشتی دارد

این یکی از ناراحت کننده ترین مشکلات ماشین ظرفشویی ال جی است و می تواند به خانه شما آسیب جدی برساند. شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی، واشر در و المنت گرمایش را از نظر ترک یا سایر علائم آسیب بررسی کنید. نشتی همچنین می تواند ناشی از معیوب یا آسیب دیده پمپ یا مهر و موم پمپ باشد، بنابراین این مورد را نیز بررسی کنید.

ظروف شما در لکه های آب پوشانده شده اند

اگر می بینید ظروف شیشه ای و فلزی شما همیشه با لکه های آب پوشانده شده اند، به چرخه شستشوی خود یک مایع شستشو اضافه کنید.

ظروف شما سفید یا ابری هستند

ظروف سفید یا کدر معمولاً به معنای تجمع آب سخت است. استفاده از مواد شوینده آب سخت با فرمول خاص یا افزودن مواد شوینده بیشتر به چرخه های شستشو خود را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید به دنبال تهیه یک نرم کننده آب برای ماشین ظرفشویی ال جی و سایر لوازم خود باشید.

صدای ماشین ظرفشویی ال جی شما بیشتر از حد معمول است

مگر اینکه یک ماشین ظرفشویی ال جی مدرن و فوق العاده کم صدا داشته باشید، حداقل باید منتظر سروصدا باشید. با این حال، اگر به نظر می رسد صدای ماشین ظرفشویی ال جی شما بیشتر از قبل است، ممکن است نشان دهد که پمپ معیوب یا آسیب دیده دارید، مهر و موم بازوی شستشو یا حلقه یاتاقان. همه این قطعات را از نظر آسیب بررسی کنید.

احتمال دیگر می تواند این باشد که بازوهای اسپری به درستی نمی چرخند و در طول فرآیند تمیز کردن به قفسه ها یا ظروف برخورد می کنند. در این صورت باید تعویض شوند.

ظروف شما کثیف می شوند

ماشین ظرفشویی ال جی شما ظروف شما را اگر کثیف باشد تمیز نمی کند. بررسی کنید که صفحه کرنش، بازوهای سمپاش و واشر در ماشین ظرفشویی ال جی شما تمیز و فاقد مواد غذایی یا سایر مواد آلی هستند. مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی ال جی خود را به طور منظم با یک چرخه کامل در حالی که خالی است تمیز کنید و مقداری پاک کننده ماشین ظرفشویی ال جی یا مواد ضدعفونی کننده ایمن دیگر به آن اضافه کنید.

مشکل دیگر ممکن است این باشد که بازوهای اسپری شما فشار آب کافی برای انجام کار خود را دریافت نمی کنند، آب سخت روی آنها جمع می شود یا مسدود شده اند. اطمینان حاصل کنید که بازوهای سمپاش شما می توانند آزادانه حرکت کنند و عاری از هرگونه تجمعی باشند.

همچنین ممکن است لازم باشد مواد شوینده خود را بررسی کنید. کیفیت پایین یا مواد شوینده ای که بیش از 3 ماه قدمت دارند کمتر قادر به تمیز کردن ظروف شما هستند. تغییر مارک مواد شوینده یا خرید بطری های کوچکتر را در نظر بگیرید تا مواد شوینده شما تازه باقی بماند.

چگونه قفل ماشین ظرفشویی الجی را باز کنیم؟

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =