نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهمیت مارک تلویزیون

فهرست مطالب

چرا مارک تلویزیون مهم است؟

با وجود بسیاری از تلویزیون های 4K در بازار که دارای قابلیت های هوشمند و لیست های مختلفی مانند پشتیبانی از HDR و حالت های بازی هستند، آسان است که فکر کنیم همه تلویزیون ها تقریباً یکسان هستند. پس از بررسی ده ها تلویزیون، به راحتی می توان گفت که خیلی دور از واقعیت است.

یکی از ویژگی های تعیین کننده هر تلویزیون سازنده آن است و این به چندین عامل مربوط می شود. سازنده تلویزیون جنبه های اصلی طراحی و کیفیت محصول را تعیین می کند، از اینکه تلویزیون چه نرم افزاری را اجرا می کند تا نحوه ظاهر در اتاق نشیمن شما را تعیین می کند. اما برخی از مارک ها از نظر ویژگی های خاص، چه از نوع فناوری نمایش، کیفیت صدا، نرم افزار تلویزیون های هوشمند یا کل ارزش آن، از سایر محصولات بهتر هستند.

علت مهم بودن مارک تلویزیون

شاید تنها بزرگترین جنبه تلویزیون های هوشمند کنونی که تولیدکنندگان تشخیص می دهند این است که تلویزیون از چه نرم افزاری استفاده می کند. تولید کنندگان عمده ممکن است از نرم افزار اختصاصی خود مانند سیستم عامل Tizen سامسونگ یا webOS ال جی استفاده کنند. دیگران ممکن است به نرم افزارهای شخص ثالث مانند Android TV یا Roku TV اعتماد کنند.

این گزینه های نرم افزاری تلویزیون های هوشمند در هنگام انتخاب بین Netflix و HBO Max بیش از ارائه یک رابط کاربری زیبا هستند. بلکه آنها به عنوان سیستم عاملی برای تلویزیون هوشمند شما عمل می کنند و می توانند بر روی برنامه هایی که در دسترس دارید، ویژگی های خانه هوشمند که می توانید استفاده کنید و حتی بر نحوه تعامل شما با تلویزیون به لطف کنترل صدا از طریق آمازون الکسا و Google تأثیر بگذارند. دستیار

سرانجام، مارک تلویزیونی همچنین به شما کمک می کند تا تعیین کنید با چه نوعی از محدوده قیمت کار خواهید کرد و از چه سطح کیفی انتظار دارید. مارک هایی مانند سامسونگ، ال جی و سونی کیفیت درجه یک را در سطح جهانی ارائه می دهند، اما اغلب با قیمت های عالی. مارک هایی مانند TCL، Hisense و Vizio با قیمت های پایین تری به فروش می رسند، در حالی که هنوز کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهند، اگر نه به همان ویژگی های فانتزی.

کدام مارک های تلویزیونی بهترین هستند؟

بیش از دوازده مارک تلویزیون در بازار وجود دارد که هرکدام مدل ها و قیمت های مختلفی را ارائه می دهند. برای این راهنما، ما به مارک های برتر، اسامی که ارزش خرید را دارند هنگام خرید توجه کرده اند، و این موارد را محدود به هفت مورد کرده است: LG، TCL، Samsung، Sony، Hisense، Vizio و Insignia Fire تلویزیون.

همچنین هر یک از این مارک های برتر تلویزیون دارای حداقل یک تلویزیون هستند که می توانیم از آن به عنوان مورد علاقه خود یاد کنیم، مدل هایی که در لیست بهترین تلویزیون های ما قرار دارند و در بررسی های ما از رتبه بندی بهتر از حد متوسط ​​برخوردار هستند.

LG Electronics: The OLED Leader

مارک LG کاملاً شناخته شده، مورد احترام است و سال به سال به یکی از دلایل مهمتر از همه در لیست بهترین تلویزیونهای ما جای می گیرد: OLED. با نمایشگرهای OLED که بهترین گزینه در کلاس را برای پانل های LCD ارزان قیمت ارائه می دهد، موقعیت ال جی به عنوان برترین سازنده OLED در جهان سایه تلویزیون های دیگر را تحت الشعاع قرار می دهد. اگر بهترین کیفیت تصویر را می خواهید، یک تلویزیون OLED می خواهید. و برای رهبر در تلویزیون های OLED، ال جی مارکی است که ما پیشنهاد می کنیم.

اما دلایل زیادی برای دریافت مجموعه LG وجود دارد، حتی اگر این مدل از نوع OLED نباشد. به طور کلی، LG دارای شهرت خوبی در زمینه طراحی های با کیفیت بالا و کیفیت تصویر عالی است، چه در سیستم های میان برد مانند تلویزیون های LG Nanocell یا LG QNED یا مدل های مقرون به صرفه، مانند مدل های LG UHD، که از LCD پایه استفاده می کنند تابلوها نرم افزار تلویزیون هوشمند webOS ال جی نیز به راحتی قابل استفاده است، بیشتر برنامه ها و ویژگی هایی را که هر کسی می تواند درخواست کند ارائه می دهد و با کنترل از راه دور کنترل LG Magic Remote ترکیب می شود و یکی از تجربه های ناوبری بصری را که در یک تلفن هوشمند برتر خواهید یافت، ارائه می دهد.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =