نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا تعمیر تلویزیون های LED یا LCD به صرفه است؟

فهرست مطالب

آیا تعمیر تلویزیون LCD و LED ارزش دارد؟ اکثر افرادی که از تلویزیونهای LCD یا LED استفاده می کنند، همیشه از ترس خراب شدن آنها واهمه دارند. هر کسی که دارای یک قطعه تکنولوژی گران و با کیفیت باشد، می داند که آنها احتمالا نمی توانند تعمیر شوند. با اینحال، این مسئله ریشه واقعی ندارد. وجود یک متخصص خوب ممکن است باعث شده تا تلویزیون شما بدون هیچ مشکلی دوباره کار کنند. از همه مهمتر، شما می توانید اینکار را انجام دهید بدون اینکه نگران باشید که آیا باید تلویزیون کاملا جدیدی بخرید یا خیر.
اگر پنل تلویزیون شما نشکسته باشد، بدین معنی است که شانس تعمیر آن وجود دارد. بسیاری از مسائل مربوط به مانند برق، صدا، HDMI می توانند تعمیر شوند.

شروع تشخیص خرابی

مهمترین بخش تعمیرات تلویزیون LED اینست که در گام اول بدانیم مشکل محصول در کجاست. سناریویی را تصور کنید که تلویزیون شما به طور ناگهانی کار نمی کند و شما فکر می کنید خراب شده و آنرا دور می اندازید. در برخی موارد، تلویزیون LED یا LCD از نظر نرم افزاری مشکل پیدا کرده و می توانند سریع تعمیر شوند.
فرایند تشخیص تعمیر تلویزیون مستلزم وجود یک متخصص است، حتی اگر که بدانید باید چه کاری انجام دهید. گاهی اوقات شما می توانید از سوئیچ های مختلف برق، کابلها و سایر قطعات خارجی استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا مشکلی وجود دارد تا آن را حل کنید. در برخی موارد، شما ممکن است متوجه شوید که کابل HDMI قدیمی است و باید تعویض شود.
به هرحال، به احتمال زیاد شما به یک متخصص برای تشخیص مشکل نیاز دارید. بعضی از مراکز تعمیر، به تشخیص رایگان تلویزیون LED را ارائه می دهند، بطوریکه شما می توانید به رایگان بفهمید که مشکل چیست. سپس شما می توانید انتخاب کنید که آنرا تعمیر و یا به تعمیرکار معتبری بدهید.

تعمیر تلویزیون LED، چه خطری وجود دارد؟

بعضی از افراد هستند که ادعا می کنند در زمینه تعمیر تلویزیون مهارت دارند، اما در واقع، جز مراکز مجاز نیستند. شما مطمئنا علاقه مندید که تعمیرکار و متخصص تلویزیون LED را پیدا کنید، بطوریکه در تعمیر تلویزیون دچار اشتباه نشود و یا به اشتباه به شما نگوید که نمی توانید آنرا تعمیر کنید. خطر پیدا کردن تعمیرکار تلویزیون LED بی کیفیت وجود دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که شما می توانید فردی را پیدا کنید که بداند چکاری انجام می دهد.
یک راه برای تعمیر تلویزیون LED اینست که مطمئن شوید شما از قبل تماس گرفته اید و با فردی تلفنی صحبت کرده اید. شما می توانید در مورد اعتبار آنها صحبت کرده و حتی از محل آنها بازدید کنید تا مطمئن شوید که آنها دانش کافی در این خصوص دارند. برخی سازمانها به شرکتها جوازهایی را می دهند تا خدمات و پشتیبانی را برای این نوع از دستگاه های الکترونیک ارائه دهند.

مراحل بعدی تشخیص خرابی تلویزیون

اگر شما نتوانید مشخص کنید که ایراد تلویزیون شما چیست و از کارشناس نظر بخواهید، در اینصورت باید به دنبال فروشگاه های محلی باشید تا به شما کمک کنند. حتی اگر شما تعمیرکار تلویزیون LED خوبی پیدا کنید، باید از وی درخواست کرده تا به منزل بیاید و مشکل را متوجه شود.
از طریق ارسال تلویزیون خود به شرکت ما، شانس خوبی وجود دارد تا شما بتوانید تلویزیون را تعمیر کنید، حتی اگر فکر می کردید که دیگر باید آنرا دور بیاندازید و به فکر یکی دیگر باشید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =