نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گارانتی ماشین لباسشویی الجی

فهرست مطالب

نکات مهم درباره گارانتی ماشین لباسشویی

تصور کنید که هنگام خرید یک ماشین جدید، یک فروشنده محصول آن را به مدت پنج سال ضمانت الجی می کند و دیگری 5 سال ضمانت الجی را برای همان خودرو ارائه می دهد. آیا همه چیز برابر است، آیا استفاده از ضمانت الجی در مقابل ضمانت الجی معنای وعده های تجار را تغییر می دهد؟ به طور خلاصه، نه. ضمانت الجی نامه از طرفی به طرف دیگر وعده می دهد که شرایط خاصی مانند کیفیت یا طول عمر محصول برآورده می شود. اگر محصول دارای شرایط گارانتی نباشد، معمولاً می توان آن را بازگردانده، تعمیر یا تعویض کرد. اگر تاجر ویژگی یک محصول یا حتی رضایت شما را از آن تضمین کند، همین امر صادق است. تفاوت بین ضمانت الجی نامه و ضمانت الجی تا حد زیادی یک سوال انتخاب کلمه است.

چه چیزی گارانتی یا ضمانت الجی ایجاد می کند؟

هرگونه وعده در مورد کیفیت، شرایط یا قابلیت اطمینان یک محصول که فروشنده می دهد و هنگام خرید محصول به آن اعتماد می کنید، می تواند ضمانت الجی ایجاد کند. یک بیانیه مستقیم، چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی، وعده می دهد که محصول انتظارات خاصی را برآورده می کند، ضمانت نامه الجی مستقیم ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر فروشنده خودرو حداقل مسافت پیموده شده گاز را برای یک وسیله نقلیه خاص قول دهد، ضمانت نامه الجی ایجاد کرده است. با این حال، اگرچه می توان ضمانت الجی نامه ها را به صورت شفاهی ایجاد کرد، اما هوشمندانه است که آنها را به صورت مکتوب نیز بخواهیم تا سوابق وعده های تاجر را ایجاد کنیم.

گارانتی ماشین لباسشویی

سایر گارانتی ها نیازی به صراحت ندارند. این ضمانت الجی کنندگان ضمنی ضمانت الجی هستند که قانون در معامله شما قید می کند. به عنوان مثال، تقریباً همه محصولات مصرفی تحت ضمانت الجی تجاری قابل فروش قرار می گیرند، به این معنی که محصول تضمین شده کار می کند همانطور که معمولاً انتظار می رود. یک تاجر می تواند ضمانت الجی نامه های ضمنی را از طریق سلب مسئولیت یا فروش “همانطور که هست” رد کند، اما چندین ایالت از به رسمیت شناختن “به عنوان” سلب مسئولیت برای کالاهای مصرفی خودداری می کنند. به طور مشابه، برخی از ضمانت الجی می توانند محدودیت داشته باشند و برخی دیگر ممکن است با اقدامات خاصی لغو شوند. به عنوان مثال، ضمانت الجی مادام العمر یخچال شما ممکن است به طول عمر مورد انتظار، مثلا ده سال، محدود شده و با تعمیرات یا تغییرات غیر مجاز لغو شود.

نیازی به کلمات جادویی نیست

این که تجار وعده خود را به عنوان ضمانت الجی در مقابل ضمانت الجی توصیف می كند، مانع اثر قانونی آن نمی شود. این وعده است، نه عبارت مهم که مهم است. طبق قانون تجارت یکنواخت، که به نوعی توسط هر ایالت به تصویب رسیده است، می توان با تأیید واقعیت، وعده ای که توسط فروشنده داده شده است، یا توضیحات کالا ضمانت نامه الجی ایجاد کرد. حتی یک نمونه یا مدلی که تصور می شود محصول نهایی را نشان می دهد می تواند ضمانت الجی الزام آور ایجاد کند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی

در حالی که در حالت ایده آل شما سالها از چرخه های شستشو بدون مشکل با دستگاه LG خود لذت خواهید برد، ممکن است هر از گاهی مشکلی پیش بیاید. برخی از مشکلات رایج در دستگاه های LG عبارتند از:

واشر نمی چرخد: اگر چرخه چرخش به طور معمول شروع نشود، ممکن است مجموعه سوئیچ درب خراب شده باشد، از چرخش درام جلوگیری کرده یا تسمه درایو شکسته یا شل شده باشد – از جمله دلایل احتمالی دیگر.

واشر صدای بلندی می دهد: اگر واشر شما صدای بلندی تولید می کند که قرار نیست، کاملا واضح است که چیزی کاملاً درست نیست. این که آیا یاتاقان وان نیاز به تعویض دارد، قرقره راننده ترک خورده یا خم شده است، یا دستگاه شما دچار خرابی در اتصال موتور شده است، یک تکنسین تعمیر می تواند مشکلات شما را برطرف کند.

ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود: قبل از اینکه چرخه شستشو به پایان برسد و چرخه چرخش لباس های شما را خشک کند، لازم است آب تخلیه شود. و البته، شما نمی خواهید با یک وان واشر پر از آب گرم برای رشد کپک و کپک باقی بمانید. از مجموعه سوئیچ درپوش، تا پمپ تخلیه شکسته یا مسدود شده، شلنگ تخلیه پیچ خورده یا گرفتگی تله سکه، تعدادی از عوامل مقصر ماشین لباسشویی است که تخلیه نمی شود.

نشتی، ارتعاش، شروع به کار یا سرریز شدن ماشین لباسشویی: در میان سایر اشکالات احتمالی، این موارد معدودی هستند که می توانند عملکرد روان دستگاه LG شما را مختل کنند.

آشنایی با ضمانت الجی ماشین لباسشویی ال جی

مانند بسیاری از تولید کنندگان، LG ضمانت الجی محدودی برای ماشین های لباسشویی خود ارائه می دهد. اگر دستگاه خود را در ایالات متحده خریداری کرده اید، این امر به شما این امکان را می دهد که در صورت خرابی دستگاه شما چند مورد را خراب کنید.

در طول اولین سال پس از خرید خرده فروشی اصلی، ال جی قطعات و نیروی کار را برای رفع بیشتر مشکلات ارائه می دهد – با این حال، گارانتی نمی گوید که آنها با چه سرعتی تکنسین را برای پوشش تعمیرات فوق اعزام می کنند. علاوه بر این، اگر دستگاه شما نیاز به حمل و نقل دارد، این هزینه به عهده صاحب ماشین لباسشویی است.

پس از یک سال از خرید اصلی، گارانتی ال جی بیان می کند که این شرکت قطعات موتور درام را به مدت 10 سال و درام فولاد ضد زنگ را برای عمر دستگاه ارائه می دهد. کلیه کارها به همراه سایر قطعات مورد نیاز یا آسیب دیده به عهده صاحب دستگاه است.

گارانتی ماشین لباسشویی ال جی شما در صورت نیاز به استفاده از آن در سال اول و عجله برای انجام تعمیر نمی تواند مفید باشد. همچنین در صورت داشتن موتور درام خاص یا مشکلات درام ضد زنگ می توانید از آن استفاده کنید – LG ممکن است بتواند قسمت لازم را به صورت رایگان ارائه دهد.

تعمیر ماشین لباسشویی الجی خود را به ما بسپارید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + دو =