نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی

فهرست مطالب

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی: همه ما دوست داریم باس را با آهنگ های مورد علاقه خود پخش کنیم و زیبایی هر ساز را با تریبل به نمایش بگذاریم.

دلایل کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی

متأسفانه، سخنرانان ما به اندازه ما از آن لذت نمی برند. اگر تعجب می کنید که چرا بلندگو الجی شما به اندازه کافی بیس یا تریبل را نشان نمی دهند، ممکن است از دلایل و راه حل ها تعجب کنید.

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی

بلندگو الجی ارزان تربل و بیس را با صدای زیاد مخدوش می کنند

تریبل و باس اغلب نمی توانند با افزایش افزایش صدا یا افزایش صدا هماهنگ شوند. وقتی بلندگو الجی خیلی بلند می شوند، ساب ووفرها و توییترها به صدا در می آیند یا نویز تولید نمی کنند. هر دو تنظیمات را بلندتر کنید، سپس پیشنهاد بعدی را امتحان کنید.

منبع را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که صدای تریبل و باس خیلی زیاد یا پایین نیست

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی ؛ گاهی اوقات، بلندگو الجیی شما دارای سه صدای بلند و بیس هستند. به عنوان مثال، اگر از لپ تاپ استفاده می کنید، تنظیمات برنامه را بررسی کنید. ممکن است صدای تریبل و بیس را پایین بیاورید، به این معنی که آنها از طریق بلندگو الجی پخش نخواهند شد.

اگر از بلندگو الجی در داخل خانه استفاده می کنید، از قرارگیری مناسب آنها اطمینان حاصل کنید

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی؛ بلندگو الجیی شما باید از همه طرف فضای کافی داشته باشند. اگر آنها به دیوار فشار داده شوند و ساب ووفرها فضای مناسبی برای تولید صدا نداشته باشند، آنقدر که باید متوجه باس نخواهید شد.

بررسی کنید که تویترها یا ساب ووفرها برای بلندگو الجی خیلی بزرگ یا کوچک هستند

اندازه های نامناسب می تواند باعث اختلال در عملکرد آنها شود و آنها را بی فایده کند. خوشبختانه، وقتی آنها را کاملاً جدید از یک فروشگاه خریداری می کنید، این هرگز مشکلی ایجاد نمی کند. در نظر بگیرید که از فروشنده بپرسید که آیا آنها را از یک معامله جانبی شخص ثالث دریافت می کنید.

اگر همه چیز شکست خورد، سیم ها و سایر اتصالات را بررسی کنید

سیم ها و کابل ها همیشه می توانند بر سیستم صوتی شما تأثیر بگذارند. اگر آنها به درستی متصل نباشند، صدای باس، تریبل، صدا و غیره را نخواهید شنید. کابل ها باید تکان بخورند یا بیفتند. اگر مشکل تکراری وجود دارد، ممکن است مجبور شوید جایگزینی دریافت کنید.

تاثیر بیس و تربل در موسیقی را نمی توان انکار کرد. آنها برخی از مهم ترین بخش های گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم و موارد دیگر هستند.

سیستم صوتی شما باید دستگیره‌های جداگانه‌ای برای هر دو تنظیمات داشته باشد. بنابراین تا زمانی که متوجه تفاوت شدید با آنها بازی کنید. در غیر این صورت، اتصالات الکتریکی یا دستگاه متصل را بررسی کنید.

خرابی کانال های بلندگو الجی

ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما کانال‌های بلندگو الجیی شما که کار نمی‌کنند ممکن است ناشی از خطای کاربر باشد. اگر چندین بار تنظیمات را انجام داده اید یا به کابل ها توجه نکرده اید، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید همه چیز را خیلی سریع درست کنید. در اینجا چهار راه برتر ما برای رفع مشکلات کانال بلندگو الجی آورده شده است:

به کانال دیگری بروید کانال‌ها را تغییر دهید

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی؛ زیرا سیستم‌های بلندگو الجیی قدیمی ممکن است گزینه‌های کانال نادرست عملکرد داشته باشند. اگر آنها در کانال دیگری کار می کنند، شما خوب هستید. این راه حل ساده اغلب برای خلاص شدن از شر مشکل کافی است و به شما امکان می دهد دوباره به بلندگو الجی گوش دهید.

مطمئن شوید که کابل ها به کانال های صحیح وصل شده اند

اگر آنها به کانال اول وصل شده باشند، اما گیرنده شما روی کانال دوم تنظیم شده باشد، هیچ خروجی صوتی نخواهید داشت. در برخی موارد، ممکن است صدای ترق خفیفی بشنوید که می تواند گیج کننده باشد زیرا باعث می شود فکر کنید مشکلی در بلندگو الجی وجود دارد و نه کانال ها.

کمبود باس یا تریبل در سینما خانگی الجی! بلندگو الجی را روی دستگاه دیگری امتحان کنید

اگر بعد از اینکه آنها را به کانال های مناسب وصل کردید کار نمی کنند، سعی کنید از بلندگو الجیی خود با هر چیز دیگری در اطراف خانه خود استفاده کنید. اگر آنها کار نمی کنند، مشکل دیگری وجود دارد. اگر این کار را انجام دهند، در اتصالات کانال مشکلی وجود دارد.

برای بررسی سیم کشی با یک متخصص برق یا بلندگو الجی تماس بگیرید

در حالی که همه ما دوست داریم هر تعمیر سیستم صوتی را DIY انجام دهیم، ممکن است لازم باشد با یک متخصص تماس بگیرید. مشکلات الکتریکی می تواند خطرناک باشد، بنابراین ریسک نکنید. همچنین می توانید برای گرم شدن بیش از حد، وزوز و زمزمه کمک متخصص بخواهید.

این راه حل ها را امتحان کنید تا بلندگو الجیی خود را به مسیر درست برگردانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بلندگو الجیی بلند، شل شدن کابل ها و تداخل های صوتی عجیب با بلندگو الجیی خود، به بخش بعدی بروید.

مقالات مرتبط:

آشنایی با ویژگی های تلویزیون الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =