نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا جاروبرقی از کار می افتد؟

فهرست مطالب

جاروبرقی ال جی ها باعث می شوند کف های ما تمیز و بدون گرد و غبار باشد. با توجه به میزان کاری که ما آنها را انجام می دهیم، آنها مستعد خرابی گاه به گاه هستند، اما اکثر مشکلات جاروبرقی ال جی به راحتی قابل رفع هستند. خطای خود را از لیست زیر انتخاب کنید تا نحوه انجام آن را ببینید.

جاروبرقی ال جی از کار افتاده است

جاروبرقی ال جی که روشن نمی‌شود یا روشن نمی‌ماند، یک مشکل رایج است – اما با کمی مشاوره متخصص، رفع آن اغلب آسان است. این نکات عیب یابی باید به شما کمک کند تا دستگاه خود را دوباره راه اندازی کنید.

پاور را بررسی کنید

ممکن است ساده به نظر برسد، اما کمبود برق اغلب دلیل کار نکردن جاروبرقی ال جی است. بررسی کنید که جاروبرقی ال جی به پریز برق وصل شده باشد و فیوزها و قطع کننده ها نیازی به تنظیم مجدد نداشته باشند.

برش حرارتی فعال

قطع حرارتی فعال شده به دلیل انسداد، محتمل ترین علت بعدی مشکل است. انسداد شیلنگ و فیلترها را بررسی کنید و هر گونه مانعی را که پیدا کردید بردارید. همچنین باید دستگاه را برای مدت زمان خنک کاری توصیه شده خاموش بگذارید که در راهنمای کاربر آن ذکر شده است.

یک کیف کامل

در برخی موارد، کیسه جاروبرقی ال جی کامل از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند. برای رفع مشکل، به سادگی کیسه را تعویض کنید.

سیم جاروبرقی ال جی آسیب دیده

اگر همه چیز شکست خورد، جاروبرقی ال جی آسیب دیده می تواند علت این مشکل باشد. ابتدا بررسی کنید که سیم به درستی به جاروبرقی ال جی متصل شده باشد (باز هم به طرز شگفت انگیزی به راحتی می توان از آن چشم پوشی کرد) و هیچ شکافی در لاستیک وجود ندارد. اگر سیم آسیب دیده باشد، نیاز به تعمیر یا تعویض فوری دارد.

سوئیچ روشن/ خاموش معیوب

کلید روشن/ خاموش ممکن است به مرور زمان خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد. در حالی که جاروبرقی ال جی های مختلف سوئیچ های متفاوتی دارند، همه آنها بسیار شبیه به تعویض هستند. ویدیوی ما را در مورد نحوه تعویض سوئیچ در جاروبرقی ال جی هنری تماشا کنید.

موتور

اگر موتور معیوب باشد به نظر می رسد جاروبرقی ال جی از کار افتاده است. به یاد داشته باشید که یک موتور معیوب اغلب به دلیل مشکل دیگری مانند مسدود شدن فیلترها یا استفاده بیش از حد از همان کیسه خلاء ایجاد می شود. بنابراین هنگام تعویض موتور به یاد داشته باشید که بررسی کنید که مشکل اساسی که باعث از کار افتادن موتور شده باشد وجود نداشته باشد.

اگر جاروبرقی ال جی شما به درستی کار نمی کند، به صفحه قطعات یدکی جاروبرقی ال جی ما نگاهی بیندازید – هر مشکلی که باشد، ما قطعه یدکی مورد نیاز شما را خواهیم داشت.

جاروبرقی ال جی بو می دهد

آیا جاروبرقی ال جی شما بو می دهد؟ این مشکل چندین دلیل رایج دارد و معمولاً به راحتی قابل رفع است. این نکات عیب یابی باید به شما در شناسایی و حل مشکل کمک کند.

کیسه جاروبرقی ال جی بدبو

کیسه جاروبرقی ال جی بدبو (در جاروبرقی ال جی های کیسه ای) محتمل ترین علت این مشکل است – هر چه باشد، همه چیز از غذا گرفته تا موهای حیوانات می تواند در آنجا ختم شود! برای رفع مشکل، به سادگی کیسه را تعویض کنید. با دیدن این ویدیو می توانید از نحوه تعویض کیف هنری هوور مطلع شوید.

کپسول گرد و غبار بدبو

مانند جاروبرقی ال جی های کیسه ای، کپسول های گرد و غبار در وسایل غیر کیسه ای ممکن است در نهایت بو بدهند. برای حل این مشکل، کافی است کپسول گرد و غبار را وارد کنید.

فیلترهای کثیف

فیلترهای کثیف یکی دیگر از مقصران احتمالی است. سعی کنید فیلترها را در مخلوطی از جوش شیرین و آب تمیز کنید – اگر این کار جواب نداد، باید فیلترها را تعویض کنید.

شلنگ یا اتصالات مسدود شده

مسدود شدن شلنگ یا ضمیمه می تواند باعث بوییدن جاروبرقی ال جی شود. شلنگ را بردارید و انسداد بزرگ را بررسی کنید. اگر شلنگ کاملاً پلاستیکی است، می توانید آن را یک شبه در آب صابون بگذارید تا خیس بخورد. همچنین می توانید ضمائم پلاستیکی را بگذارید تا یک شب خیس بخورند.

جاروبرقی ال جی مک نمی کند

متوجه شده اید که جاروبرقی ال جی شما به درستی خاک را نمی مکد؟ این یک مشکل رایج است، اما معمولاً رفع آن آسان است. نکات زیر باید به شما در حل این مشکل کمک کند.

بررسی کیسه جارو برقی

اگر مکش جاروبرقی ال جی شما قطع شد، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا کیسه پر است یا خیر. اگر چنین است، تعمیر آسان است – به سادگی کیسه را تعویض کنید!

کپسول گرد و غبار کامل

مانند جاروبرقی ال جی های کیسه ای، یک کپسول گرد و غبار پر می تواند بر مکش دستگاه شما تأثیر بگذارد. و یک بار دیگر تعمیر آسان است – به سادگی قوطی را خالی کنید!

فیلترهای کثیف

فیلترهای کثیف یا مسدود نیز می توانند باعث کاهش مکش شوند. یک محلول جوش شیرین و آب را مخلوط کنید تا فیلترها را تمیز کنید – اگر این کار موثر نبود، آنها نیاز به تعویض دارند.

انسدادها

انسداد در لوله جاروبرقی ال جی شما باعث از بین رفتن مکش می شود. جارو برقی را خاموش کنید، آن را از برق بکشید و تمام لوله ها را برای انسداد بررسی کنید. همچنین باید بررسی کنید که چیزی در ناحیه رول برس وجود نداشته باشد. اگر رول های برس آسیب دیده باشند، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

شکاف در جریان هوا

سوراخ یا پارگی در شیلنگ جاروبرقی ال جی می تواند مکش را تا حد زیادی کاهش دهد. در این صورت ممکن است شیلنگ نیاز به تعویض داشته باشد. در پایه های ایستاده، باید بررسی کنید که اتصال بین شیلنگ و واحد پایه شل نباشد.

مقالات مرتبط:

آشنایی با مشکلات اصلی جاروبرقی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =