نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکات مهم در هنگام خرید یخچال الجی

فهرست مطالب

یک یخچال جدید یک سرمایه گذاری بزرگ است. اما اگر محصولی را خریداری کنید که کیفیت پایینی دارد، این فقط هدر دادن پول نیست، بلکه می تواند سلامت شما را نیز به خطر بیندازد. یخچال شما باید با اطمینان کار کند تا غذاها و نوشیدنی های شما را در دمای مناسب نگه دارد. بنابراین، چگونه می توانید مطمئن باشید که بهترین خرید را انجام می دهید تا غذای خود را تازه، سالم و ایمن نگه دارید؟ یک نقطه شروع خوب این است که مارک های یخچال را بررسی کنید تا از آن اجتناب کنید.

  1. ساخت و ساز و مصالح با کیفیت پایین

وقتی تولیدکنندگان با طراحی یخچال کوتاه می‌آیند، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که در طولانی مدت تجربه مثبتی داشته باشید. کیفیت ساخت و مواد در طول عمر یخچال ها تاثیر زیادی دارد. بازخورد مدلی را که قصد خرید آن را دارید مرور کنید تا ببینید آیا مشتریان از ساخت یخچال خود راضی بوده اند یا خیر. مواد قوی مانند فولاد ضد زنگ ممکن است به یخچال کمک کند تا در آزمون زمان مقاومت کند (این ماده در آشپزخانه نیز عالی به نظر می رسد).

  1. درهایی که مناسب نیستند

احتمالاً در مورد ابعاد کلی یخچال خود فکر زیادی خواهید کرد. می توانید فضای خود را به دقت اندازه گیری کنید تا از تناسب مناسب برای آشپزخانه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین ممکن است در مورد ظرفیت یخچال و فریزر زیاد فکر کرده باشید.

اما به اندازه عمق پیشخوان و اینکه آیا دستگاه با نقطه ای که برای آن انتخاب کرده اید مناسب است یا خیر، این است که آیا درب ها به درستی جا می شوند یا خیر. آیا در هنگام بسته شدن یک مهر و موم محکم تشکیل می دهند؟

هنگامی که درها با یک مهر و موم زیبا، محکم و حتی در اطراف مطابقت ندارند، می توانید منتظر مشکلات مداوم در کارایی باشید. ممکن است حفظ دمای مناسب داخلی در یخچال و فریزر با نشت هوای سرد دشوار باشد و ممکن است انرژی بیشتری برای تازه یا منجمد نگه داشتن غذای شما نیاز باشد.

  1. خنک‌کننده

برخی از خرابی ها به طور بالقوه می توانند یخچال را آزار دهند. همانطور که در مورد شرکت‌ها و مدل‌های یخچال مختلف تحقیق می‌کنید، اگر در حال خرید یخچال هوشمند هستید، به شکایات مربوط به خنک‌کننده، یخ‌ساز، دستگاه پخش‌کننده آب یا مشکلات اتصال وای فای توجه کنید.

  1. نشت می کند

نشتی می تواند یک مشکل رایج در برخی از مدل های یخچال باشد. همچنین، اگر یک خط آب برای یخچال خود می‌خرید تا بتوانید از دستگاه پخش‌کننده برای تامین دائمی آب و یخ استفاده کنید، مراقب مشکلات احتمالی نشت در آنجا نیز باشید.

  1. ضمانت نامه های کوتاه یا محدود

چه در حال خرید یخچال فرنچ درب، مدل ساید بای ساید یا هر نوع وسیله دیگری هستید، نگاهی دقیق به گارانتی داشته باشید. چند سال طول می کشد؟ محدودیت های آن در رابطه با قطعات و کار چیست؟

طول و جامع بودن گارانتی یکی از عوامل تعیین کننده اصلی در هزینه های تعمیر شما است، در صورتی که نیاز به بازگرداندن آن داشته باشید. هر چه شکاف های بیشتری در پوشش شما وجود داشته باشد، به طور بالقوه ممکن است هزینه سرویس یخچال شما بیشتر باشد.

علاوه بر این، برخی از ضمانت ها پیچیده هستند. برای استفاده از آنها باید از حلقه های زیادی عبور کنید. این یکی از آخرین چیزهایی است که می خواهید در صورت نیاز به کمک در مورد یخچال یا فریزر خود با آن مقابله کنید.

  1. قطعات گران قیمت

اگر نیاز به تعویض قطعه ای در فریزر یا یخچال خود داشته باشید و هزینه آن تحت ضمانت شما نباشد، چه؟

اگر قطعات یک مدل خاص از یخچال واقعا گران هستند، در صورت بروز مشکل، هزینه های تعمیر شما می تواند به سرعت افزایش یابد.

  1. زمان انتظار طولانی

برای صحبت با خدمات مشتری در مورد مشکلی که در لوازم خانگی خود دارید، تا چه مدت حاضرید منتظر بمانید؟ ده دقیقه؟ بیست؟ یک ساعت؟ بیشتر؟ برخی از شرکت ها به دلیل زمان انتظار طولانی در تلفن یا چت بدنام هستند.

علاوه بر این، در صورت نیاز، نمی خواهید برای دریافت یک قطعه جایگزین زمان زیادی صبر کنید. برخی از ویژگی‌ها ممکن است در حین انتظار غیرقابل استفاده باشند. و اگر به شخصی نیاز دارید که شخصاً برای سرویس دستگاه شما بیرون بیاید، چه؟ اگر هفته ها منتظر ماندید، ممکن است یخچال یا فریزر شما در این مدت از کار افتاده باشد. فکر کنید در نهایت چقدر غذا و پول هدر خواهید داد.

تعمیر یخچال الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفت =