نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعویض صفحه نمایش

فهرست مطالب

بهترین زمان تعویض صفحه نمایش الجی

راه های تعویض صفحه نمایش. مانیتور الجی رایانه شما به اندازه واحد پردازش مرکزی (CPU) در راه اندازی رایانه شخصی حیاتی است. مانیتور الجی کامپیوتری که کار نمی کند مطمئناً مانع از بهره وری می شود یا شما را از انجام کارهای ضروری باز می دارد. در حالی که ما کنترل کاملی بر طول عمر آن نداریم، حفظ شرایط کاری خوب آن، و چند عامل به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه زمانی زمان خرید یک مورد جدید است.

کیفیت مانیتور الجی کامپیوتر یکی دیگر از عواملی است که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا این مانیتور الجی بیشتر دوام می آورد یا خیر. سرمایه گذاری با یک مانیتور الجی با کیفیت خوب به شما این امکان را می دهد که در هزینه های خود در مقایسه با خرید مانیتور الجیهای ارزان و بی کیفیت صرفه جویی کنید.

این مقاله به شما کمک می‌کند تا جنبه‌های فنی نحوه طولانی‌تر کردن مانیتور الجی، نکات عملی برای حفظ وضعیت خوب صفحه نمایش، و نشانه‌هایی را که نیاز دارید برای ارتقا یا جدید بررسی کنید، درک کنید.

انتخاب صفحه نمایش ال جی

در حالی که هزاران مانیتور الجی کامپیوتر ارزان قیمت وجود دارد، درک اینکه کدام مانیتور الجی با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد ضروری است. به عنوان مثال، اگر به دنبال مانیتور الجی های سطح پایه اما با محصولات تضمین شده با کیفیت بالا هستید، می توانید این 5 بهترین بررسی مانیتور الجی بودجه 2020 را بررسی کنید

واحدهای سطح ورودی عالی اختصاص داده شده به افرادی که به دنبال معاملات عالی بدون شکستن بانک هستند. این محصول دارای توصیه‌های محصول با رتبه‌بندی بالا و ویژگی‌هایی است که باید آن‌ها را بررسی کنید که به‌عنوان راهنمای یک مرحله‌ای شما هنگام خرید مانیتور الجی رایانه عمل می‌کنند.

آیا زمان یک مانیتور الجی کامپیوتر جدید فرا رسیده است؟

شما یک روز، احتمالاً در محل کار یا حتی در خانه، در انتظار چرخش رایانه شخصی خود نشسته اید، و به نظر می رسد که اخیراً راه اندازی آن طولانی و طولانی تر شده است. سپس ممکن است به این فکر کنید که اگر سعی کنید از نرم افزار استفاده کنید، دقیقاً همان مشکلات را در آنجا مشاهده خواهید کرد.

یک روز دیگر در حال گشت و گذار در اینترنت هستید و همه چیز با سرعت یک حلزون پر شده است. یا شاید یک ورزش جدید توجه شما را به خود جلب کند، و بعد از اینکه مراحل خرید، دانلود، نصب، ارتقاء و فکر کردن را انجام دادید، بازی به طرز وحشتناکی دچار لکنت می شود مگر اینکه تمام تنظیمات گرافیکی را به حداقل برسانید.

 تعویض صفحه نمایش

با پیروی از این ایده‌ها، ممکن است سعی کنید زمانی که کامپیوتر/لپ‌تاپ خود را خریداری می‌کنید به خاطر داشته باشید و شروع به بررسی انتخاب‌های احتمالاً ارتقا یا خرید یک دکل کاملاً جدید کنید. ایده های شما اکنون به تدریج شروع به تبدیل شدن به اضطراب می کند زیرا درک خرید یک رایانه جدید به طور کلی خرید سنگینی است. مطالعات مختلف نشان داده است که مصرف کنندگان باید حداقل هر چهار دهه یکبار کامپیوترهای خود را تعویض کنند.

چک لیست برای انتخاب

چک لیست ضروری ارائه شده در صورت نیاز به خرید یک دستگاه جدید کمکی را ارائه می دهد:

  • آیا رایانه شخصی شما برای چهار سال پیش است؟
  • آیا سخت افزار بهتری (به عنوان مثال SSD، بلوتوث، اسلات های بیشتر برای RAM و غیره) می خواهید (نیازی ندارید)؟
  • آیا وب جهانی به تدریج شروع به بارگیری تدریجی کرده است؟
  • آیا برنامه های جدید به سختی نیازهای سیستمی خود را برآورده می کنند یا نادیده می گیرند؟
  • آیا می خواهید به یک سیستم عامل جدیدتر (به عنوان مثال، آخرین نسخه ویندوز) به روز رسانی کنید؟
  • فرض کنید به تعدادی از این سؤالات ذکر شده در بالا بله گفته اید. در این صورت، احتمالاً باید شروع به ارتقاء کنید.

هر چند وقت یکبار باید مانیتور الجی کامپیوتر را عوض کنید؟

طول عمر یا طول عمر مانیتور الجی کامپیوتر شما با توجه به نوع منابع نوری که از آن استفاده می کند و تعداد ساعاتی که هر روز روی مانیتور الجی کار می کنید متفاوت است. به طور کلی، سه نوع مانیتور الجی وجود دارد که به طور گسترده استفاده می شود. لوله اشعه کاتدی (CRT)، صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) و صفحه نمایش دیود ساطع کننده نور (LED).

مانیتور الجی های LCD

مانیتور الجی کامپیوتر LCD دارای ویژگی های صفحه تخت است و از محلول کریستال مایع استفاده می کند که بین دو ماده پلاریزه قرار گرفته است. رتبه بندی مانیتور الجی کامپیوتر LCD بین 30 تا 60 هزار ساعت استفاده کاهش می یابد. اگر از تنظیمات دسکتاپ با 8 ساعت استفاده در هر روز استفاده کنید، این معادل ده تا بیست سال طول عمر است.

مانیتور الجی های LED

اگر می‌خواهید از فناوری نوآورانه مانیتور الجی استفاده کنید، به سراغ مانیتور الجی های رایانه‌ای LED بروید زیرا صفحه‌نمایش واضح و روشنی را ارائه می‌دهند که مصرف انرژی را تضمین می‌کند. اگرچه مانیتور الجی های LED می توانند در مقایسه با انواع مانیتور الجی های قدیمی گران باشند، اما مانیتور الجیهای LED به طور متوسط ​​50 هزار ساعت کار می کنند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =