نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر تلویزیون شکسته LCD,LED

فهرست مطالب

تعمیر نمایشگر  تلویزیون شکسته

تعمیر تلویزیون شکسته اگر صفحه نمایشگر LCD/LED شما خراب و خطوط عمودی، نقاط یا ترکهایی روی آن دیده می شود، این صفحه نکاتی را برای تعمیر آن ارائه می دهد.

بسیاری از تلویزیونهای امروزی (پلاسما، LCD، LED) بزرگ و ظریف هستند. اگر تلویزیون صفحه تخت بزرگ شما به دیوار وصل نیست، احتمال افتادن یا ترک خوردن آن زیاد است.

اگر تلویزیون صفحه تخت LCD بیافتد، احتمالا به صفحه آن ضربه وارده شده است. در ادامه روشهایی برای تعمیر آن بدون خرید تلویزیون جدید ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون شکسته
تعمیر تلویزیون شکسته

انواع مشکلات شکستگی صفحه تلویزیون و تعمیر آن

اگر نمایشگر تلویزیون شما نشکسته اما مشکلی بر روی آن دیده می شود، برای گارانتی پیش سازنده تلویزیون ببرید. اگر نمایشگر تلویزیون شما دارای نقاط، خطوط عمودی، لکه های کوچک، پیکسلهای نور غیرعادی، سایه یا مسائل مربوط به رنگ باشد، می توانید از گارانتی استفاده کنید. توسجه کنید بعضی موارد شامل گارانتی تعمیر تلویزیون شکسته نمی شود و باید قطعه مورد نظر تعویض شود.

در زیر آدرس های سایت تعمیر تلویزیون شکسته  که در خصوص اکثر سازندگان تلویزیون ارائه شده است قرار داده ایم . مطمئن باشید که رسید خرید را دارید و شماره مدل و شماره سریال پشت تلویزیون خود را نیز همراه برده باشید.

لینکهای برند تلویزیون برای ضمانت عبارتند از: سامسونگ، ال جی، سونی، شارپ، پاناسونیک

اگر تلویزیون شکسته شده و یا به نمایشگر آن ضربه وارد شده و خطوط عمودی رنگی در آن دیده می شود، احتمالا صدمه فیزیکی خورده و تحت گارانتی نمی باشد.

اگر تلویزیون صفحه شما دارای خطوط عمودی زیادی بوده، نیمی از نمایشگر تیره شده، نمایشگر ترک و یا شکسته شده، احتمالا تعمیر می شود اما هزینه آن ممکن است بیشتر از خرید یک تلویزیون جدید باشد.

اگر تلویزیون شما شکسته یا ترک خورده، شما می تواند نمایشگر، LCD، پلاسما یا قطعه LED را تعویض کنید. در برخی تلویزیونهای صفحه تخت، پنل شیشه ای بالای صفحه واقعی است. شما باید تشخیص دهید کدامیک شکسته قبل از آنکه قطعات را سفارش دهید.

صفحه تلویزیون شکسته و نیاز به تعمیر دارد

اگر تصمیم به تعمیر تلویزیون شکسته صفحه تخت گرفته اید با مشکلاتی مواجه می شوید. در تلویزیونهای خراب، احتمالا نمایشگر ترک خورده، خطوط تصویر یا نقاط سیاهی بر روی صفحه دیده می شوند.

اگر به صفحه نمایشگر، پلاسما، LCD یا LED آسیب نرسیده، احتمالا تلویزیون صفحه تخت تعمیر می شود منتها اگر بتوانید که قطعات ارزان را پیدا کنید.

اگر نمایشگر تلویزیون شما به شدت ترک خورده و به پشت آن نیز آسیب رسیده، پس به LCD، LED یا پلاسما نیز آسیب وارد شده است. در اینصورت هزینه تعمیر آن بیشتر از خرید تلویزیون جدید می باشد.

برخی از نمایندگی های تعمیر تلویزیون پلاسما، LCD یا LED ممکن است نزدیک شما باشد تا بتوانند به سوالات شما پاسخ دهند. برخی از فروشگاههای تعمیرات صفحه تخت، نمایشگرهای خراب را تعمیر نمی کنند، زیرا ارزش هزینه کردن ندارند.

برای تعمیر تلویزیون شکسته با کارشناسان ما در ارتباط باشید ( استعلام هزینه و زمان + قیمت قطعات در صورت تعویض یا تعمیر )

بهرحال آنها قطعات داخلی مختلف تلویزیون را که ممکن است خراب شده باشند تعویض می کنند. این قطعات معیوب ممکن است باعث شده تا نمایشگر بدرستی نشان دهد.

نحوه تعمیر نمایشگر صفحه تخت تلویزیون LCD/LED دارای خطوط یا ترک

مشکلات احتمالی تعمیر تلویزیون شکسته

اگر نمایشگر به صورت جدی خراب نشده، اما روشن نمی شود، گارانتی شما دیگر معتبر نیست، و باید کارهای دیگری انجام دهید. یک قطعه از تلویزیون صفحه تخت احتمالا معیوب شده است.

بردهای مدار و سیم کشی سختی داخل پنل تخت وجود دارند. برخی از قطعات در تلویزیون LCD یا LED شامل منابع برق، بردهای t-con، خازن ها، مبدل ها، بردهای کنترل کننده، سنسورهای IR، ورودیهای سیگنال و غیره می باشند.

یکی از بهترین مکانها برای خرید نمایشگرهای جایگزین تلویزیون، فروشگاه های اینترنتیست. اگر تلویزیون معیوب شما به قطعاتی مانند بردهای مدار کنترل و سیم کشی نیاز دارد، قطعات مفید تلویزیونهای پلاسما، LCD و LED با قیمتهای خوب پیدا می شوند.

قطعات ارزان جایگزین برای تعمیر تلویزیون در دسترس هستند. برد اصلی، T-CON، درایور LED، یا برد ورودی سیگنال نیز موجود می باشند.

تست و بررسی قطعات دستگاه

یکی از قطعات تلویزیون ممکن است معیوب شده بنابراین به نمایشگر آسیب رسانده و روشن نمی شود. باید بدانید که کدام قطعه معیوب شده که موجب آسیب رساندن به تلویزیون شده است.

اینکار را می توانید انجام دهید، اما پیشنهاد می شود که اگر دانش کافی در استفاده از مولتی متر و یا تجربه تعمیر وسایل الکترونیکی را ندارید آنرا به فرد دیگری بسپارید. شما می توانید به مراکز تعمیرات رفتید و آنها مشکل را رفع نمایند.

به آنها بگویید که کدام قطعه بخوبی کار نمی کند، یا باید مقداری پول پرداخت کنید و یا اینکه خودتان قطعه را خریده و تعویض کنید.

اگر تلویزیون شما قابل تعمیر نباشد، اکثر افراد بردهای مدار و قطعات را دور می اندازند. اجزای صوتی و تصویری تلویزیون معیوب شما ممکن است بکار آیند و مجددا استفاده شوند.

این مورد پیشنهاد نمی شود، هرچند برخی از قطعات استفاده شده زیاد ارزش هزینه کردن را ندارند. اگر شما تصمیم می گیرید تا برخی قطعات را برداشته، می توانید آنها را در وب سایت های فروش کالای دست دوم بفروشید.

افرادی که نیاز به تعمیر تلویزیون شکسته شان دارند دو راهکار وجود دارد: گزینه اول یک دستگاه جدید خریداری کنند. گزینه دوم صفحه شکسته تلویزیون را تعویض کنند.

توصیه ما این است در صورت بروز این مشکل با کارشناسان پشتیبانی service-lg.ir تماس گرفته و مشکل خودتان را ثبت کنید تا در اسرع وقت برای تست و بررسی دقیق دستگاه با شما همکاهنگ باشند.

 

تعمیر صفحه شکسته تلویزیون کلیک کنید

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

7 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر تلویزیون شکسته LCD,LED»

  1. سلام
    تلوزيون ٤٢اول يك توپ بهش خورد و كم كم خط ها زياد شد و از كار افتاد و الان صدا داره تصوير ندارد.
    چه كار بايد بكنم؟

  2. سلام بچم یه چاقو میوه خوری پرت کرد طرف تلویزیون که یه خط ریز افتاده روی صفحه کا کاملا روشنه و وقتی نور زمینه باید تاریک باشه اون خط بطور واضح روشن میشه آیا روشی برای ترمیم هست لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

  3. سلام پنل تلویزیون بر اثر ضربه شکسته شده لطفاً ارزیابی کنید هزینه تعمیر چقدر میشود ، سامسونگ 55 اینچ منحنی سری 7 می‌باشد.

  4. سلام خسته نباشیدتلوزیون ازروی میزافتاده و۳تیکه نوافتاده روی صفحه ایاراهی هست برای درست شدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =