نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون الجی

فهرست مطالب

تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون. خراش یا ترک بر روی صفحه نمایش تلویزیون الجی صفحه تخت، خواه از نوع LED، LCD یا پلاسما باشند، اغلب می تواند به معنای تعمیر حرفه ای گران قیمت، تعویض قطعات یا حتی یک تلویزیون الجی جایگزین باشد، به خصوص اگر آنها یک تلویزیون الجی درجه یک باشند.

اما بسته به میزان آسیب، چند ترفند وجود دارد که می تواند وضعیت را نجات دهد. دانستن نحوه تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون الجی می تواند در زمان و هزینه زیادی صرفه جویی کند، بنابراین اغلب ارزش آن را دارد که کمی گریس آرنج را برای مشکل استفاده کنید.

تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون

تعمیر آسان نمایشگر شکسته تلویزیون الجی

این ترفندهای تعمیر تلویزیون الجی صفحه تخت DIY معمولاً برای شما هزینه زیادی ندارد – یا اصلاً هیچ چیز، و همه می توانند آنها را انجام دهند، صرف نظر از اینکه چقدر مفید باشند یا نباشند – حتی می توانند شما را از تعمیر تلویزیون الجی صفحه تخت با کیفیت بالا نجات دهند. هزینه ها یا حتی بهتر از آن، شما را از جایگزینی یک تلویزیون الجی باکیفیت نجات می‌دهند، مثلاً اگر روی یکی از بهترین تلویزیون الجی‌ها برای اتاق‌های روشن سرمایه‌گذاری کرده باشید.

صفحه نمایش ترک خورده و خط و خش

قبل از انجام هر گونه تعمیرات خانگی، دستورالعمل هایی وجود دارد که نشان می دهد چه نوع آسیب صفحه نمایش می تواند واقعاً بدون متخصص (یا اصلاً) برطرف شود. این امر به ویژه در صورتی صادق است که گارانتی تمدید شده خریداری کرده باشید زیرا نمی خواهید پول خود را هدر دهید.

ترک‌های تار عنکبوتی، ترک‌های کوچک و کم عمق مویی هستند که تا آخر صفحه نمایش نمی‌روند و اغلب قابل رفع هستند، به خصوص که معمولاً به این معنی است که به اجزای زیرین آسیبی وارد نشده است. خراش ها – به خصوص خراش های جزئی – اغلب نمی توانند “پاک شوند” یا محو شوند تا بر تجربه تماشای شما تأثیری نگذارند.

مانند هر نوع آسیب صفحه نمایش در تلویزیون الجی صفحه تخت، هر ترک تار عنکبوتی در خانه قابل تعمیر نیست و ترک های عمده یا خطوط عمودی و خطوط افقی همیشه به معنای تعمیر حرفه ای در مرکز تعمیر مجاز، خرید تعویض صفحه نمایش است.

تعویض کل برد، تعمیر نور پس زمینه، و نه به ندرت، نیاز به تعویض کل واحد تلویزیون الجی در صورتی که هزینه تعمیر تلویزیون الجی صفحه تخت بیشتر از هزینه اصلی تلویزیون الجی باشد. با این حال، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که باید اندازه صفحه نمایش و وزن تلویزیون الجی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، اگر به انرژی هوشیار هستید، باید در مورد فناوری های مختلف صفحه نمایش و میزان مصرف انرژی آن تلویزیون الجی ها بیاموزید.

تعمیر پیکسل های مرده

یک مشکل مکرر اما اغلب جزئی در مورد صفحه نمایش تلویزیون الجی و مانیتور کامپیوتر، پیکسل ها یا پیکسل های “مرده” هستند که به نظر می رسد روی یک رنگ یا پیکسل های بیش از حد روشن گیر کرده اند. در حالی که گاهی اوقات این نشانه ای از آسیب فیزیکی غیرقابل برگشت است، اغلب، چیزی است که می تواند به سرعت و به راحتی برطرف شود و شما را از هزینه های تعمیر تلویزیون الجی صفحه تخت نجات دهد.

  1. یک مداد یا سایر شی های باریک و کسل کننده را در یک پارچه مرطوب و نرم (غیر ساینده) بپیچید.
  2. هر پیکسل مرده را به آرامی مالش دهید تا آن پیکسل ها “بیدار شوند”. احتیاط کنید، زیرا مالش بیش از حد می تواند به پیکسل ها برای همیشه آسیب برساند.

اگر نتایجی را با این روش نمی‌بینید، می‌توانید از نرم‌افزار طراحی‌شده برای چرخش سریع رنگ‌ها برای بیدار کردن پیکسل‌ها استفاده کنید، که برخی از آنها به صورت رایگان در دسترس هستند.

ترمیم ترک های تار عنکبوتی و خراش های جزئی

ترک‌های ریز یا ترک‌های تار عنکبوتی روی صفحه‌های صفحه تخت اغلب می‌توانند با استفاده از چند روش DIY مختلف تعمیر یا «پاک شوند». ابتدا، باید تعیین کنید که آیا تعمیر امکان پذیر است یا خیر. یک پارچه نرم، تمیز و غیر ساینده را به آرامی روی صفحه بکشید – اگر احساس کردید شیشه شکسته یا لبه های ناهموار یا ناهمواری دارید، تعمیر احتمالاً امکان پذیر نخواهد بود و احتمالاً باید صفحه نمایش را به طور کامل تعویض کنید. اگر نه، موارد زیر را امتحان کنید:

  1. با استفاده از یک مداد پاک کن تمیز و خشک، خراش ها یا ترک های تار عنکبوت را به آرامی مالش دهید و مطمئن شوید که در حین جمع شدن پاک کن، باقی مانده آن را پاک کنید.
  2. اگر در عرض یک دقیقه نتایج را مشاهده کردید، به مالیدن کل ترک یا خراش ادامه دهید تا جایی که ممکن است محو یا پر شود.

اگر راه حل فوق کار نمی کند یا به اندازه دلخواه موثر نیست، می توانید یک کیت تعمیر خراش LCD را به عنوان یک روش پشتیبان خریداری کنید – این کیت را می توان در بسیاری از فروشندگان با هزینه متوسط ​​20 دلار برای شروع پیدا کرد. اگر کیت نیز کار نمی کند، ممکن است همچنان به دنبال تعویض صفحه نمایش و تماس با مرکز تعمیر باشید.

همچنین مهم است زیرا گاهی اوقات تلویزیون الجی شما ممکن است نیازی به تعمیر نداشته باشد، اما فقط باید بدانید که چگونه می توانم اینترنت را در تلویزیون الجی خود دریافت کنم. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که فقط با اتصال اینترنت تلویزیون الجی هوشمند خود با مشکل روبرو هستید.

پیشنهاد مطالعه: رفع خاکستری شدن صفحه نمایش تلویزیون ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − پنج =