نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی 6 مشکل گوشی ال جی جی 4

فهرست مطالب

راهکارهای رفع 6 مشکل گوشی الجی جی 4

6 مشکل گوشی ال جی جی 4 / در حالی که به‌روزرسانی‌های ال‌جی G4 در مقایسه با مدل‌های قبلی خود عمدتاً تکاملی بوده است، چیزی که ال‌جی با پایبندی به فرمول برنده خود توانسته به آن دست یابد، دستگاهی پرچم‌دار است که تلاش می‌کند همه چیز را ارائه دهد. LG G4 عناصر هر دو پرچمدار قبلی خود، G Flex 2 و G3 را با انحنای ظریف نمایشگر خود، و البته، چیدمان دکمه عقب LG، به همراه دستگاه با ویژگی هایی که در دسترس نیستند، حفظ کرده است.

با تعداد زیادی از پرچمداران فعلی مانند باتری قابل جابجایی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا. تلاش‌های ال‌جی برای منحصربه‌فرد بودن به‌صورت مجموعه‌ای از گزینه‌های قاب پشتی، از جمله چرم در رنگ‌های مختلف انجام می‌شود که دستگاهی را می‌سازد که واقعاً به نظر می‌رسد همه چیز را دارد. همانطور که گفته شد، LG G4، مانند هر گوشی هوشمند یا تبلت دیگری که وجود دارد، بدون مشکل نیست. به همین دلیل است که برخی از مشکلات رایجی که کاربران ال‌جی G4 را آزار می‌دهند جمع‌آوری کرده‌ایم و راه‌حل‌های بالقوه‌ای برای رفع آن‌ها ارائه می‌کنیم.

6 مشکل گوشی ال جی جی 4

مشکل شماره 1 – مشکلات صفحه لمسی

مشکلات صفحه لمسی در ال‌جی G4 کاملاً مشکل است، به‌طوری‌که دستگاه اغلب ضربه‌ها و ضربه‌ها را ثبت نمی‌کند، گاهی اوقات با تاخیر در پاسخ‌دهی اتفاق می‌افتد و مشکلاتی را در استفاده از ویژگی‌هایی مانند Knock Code ایجاد می‌کند. برخی از کاربران حتی از کل بخش‌ها شکایت کرده‌اند، عمدتاً در بالا، که اصلاً کار نمی‌کنند و دسترسی به منوی کشویی اعلان را دشوار می‌کنند. کاربران همچنین متوجه شده اند که صفحه کلید پیش فرض ال جی بسیار کند است.

راه حل های بالقوه

برای اینکه ببینید آیا با صفحه لمسی مشکلی دارید یا خیر، شماره گیر را باز کنید و 277634#*# یا 3845#*Model# (که مدل نسخه دستگاه است، مثلاً 811، 815 و غیره) را وارد کنید تا وارد منوی سرویس شوید. . به Device Test – Menu Service – Manual Test – Draw Test – Manual بروید. اکنون می‌توانید روی ناحیه آزمایشی لمس، ضربه بزنید، و انگشت خود را بکشید و مراقب لمس‌های از دست رفته باشید، که با فقدان علامت قرمز در آن ناحیه مشخص می‌شود.

اگر نمی توانید به منوی سرویس دسترسی پیدا کنید، می توانید برنامه ای مانند Multitouch Test را نیز از فروشگاه Google Play دانلود کنید و ببینید آیا مشکلی در صفحه لمسی وجود دارد یا خیر.

تا جایی که به تاخیر صفحه کلید ال جی مربوط می شود، ال جی در حال ارائه به روز رسانی نرم افزاری برای حل این مشکل است و به نظر می رسد که این مشکل را کاهش داده است. اگر این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید یک صفحه‌کلید شخص ثالث را از فروشگاه Google Play امتحان کنید، اما برخی از کاربران مشکلات مشابهی را در این مورد نیز گزارش کرده‌اند.

برخی از کاربران متوجه شده اند که با استفاده از “Force GPU Rendering” در Developer Options، این مشکل کاهش یافته یا کاملاً برطرف شده است. برای باز کردن قفل این تنظیمات، به Settings – General – About Phone – Software Info بروید و به طور مداوم روی شماره ساخت ضربه بزنید تا پیام «You are now a developer» را ببینید. اکنون در منوی تنظیمات به Developer Options رفته و Force GPU Rendering را فعال کنید.

برای برخی از کاربرانی که از محافظ صفحه استفاده کرده‌اند، رفع آن به سادگی حذف آن بوده است.

برای آن دسته از کاربرانی که تمام بخش‌های صفحه نمایش را لمس نمی‌کنند، احتمالاً این یک نقص سخت‌افزاری است و انتخاب جایگزین ممکن است تنها گزینه شما باشد.

مشکل شماره 2 – مشکلات LED اعلان

برخی از کاربران گزارش داده اند که LED اعلان LG G4 آنها به طور تصادفی چشمک می زند، حتی زمانی که هیچ اعلانی دریافت نشده است. برخی دیگر نیز دریافته‌اند که حتی پس از رد کردن اعلان همچنان چشمک می‌زند.

راه حل های بالقوه

در ادامه 3 راهکار مهم رفع این مشکل به شما معرفی می شوند.

  • این در واقع یک مشکل نسبتاً رایج در نسل قبلی پرچمداران ال‌جی نیز بود، پس از به‌روزرسانی رسمی آن‌ها به اندروید 5.0 آب نبات چوبی. یکی از اعضای انجمن برنامه نویس XDA راه حلی را ارائه کرده است که با استفاده از برنامه ساعت که می توانید در اینجا پیدا کنید، مشکل را برطرف می کند. به خاطر داشته باشید که این مشکل مربوط به خود برنامه ساعت نیست، بلکه راهی برای رفع آن ارائه می دهد.
  • برخی از کاربران متوجه شده‌اند که این مشکل پس از دریافت اعلان‌ها از برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث مانند Whatsapp رخ می‌دهد. می توانید سعی کنید چنین برنامه هایی را حذف کنید و ببینید که آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر. البته، در نهایت به برنامه نیاز خواهید داشت، بنابراین این واقعاً یک راه حل نیست، بلکه راهی برای آزمایش اینکه آیا علت آن است یا خیر. پس از آن یک به‌روزرسانی آینده از LG یا سازنده برنامه باید به حل مشکل کمک کند.
  • اگر هیچ چیز دیگری کار نمی کند، می توانید با رفتن به تنظیمات – صدا و اعلان – LED اعلان، LED را به طور کامل خاموش کنید.

مشکل شماره 3 – مسائل مربوط به عملکرد

در حالی که بسیاری از دارندگان LG G4 از عملکرد دستگاه راضی هستند، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که هنگام استفاده از دو ضربه سریع برای بیدار کردن یا Knock Code، شروع به کار دستگاه چند ثانیه طول می‌کشد و هنگام جابجایی بین برنامه‌ها، لکنت قابل توجهی وجود دارد.

راه حل های بالقوه

سوال اصلی این است که چگونه از شر این مشکل رها شویم؟

  • تا آنجا که مشکلات بازگشایی قفل از خواب وجود دارد، برنامه Greenify را از فروشگاه Google Play دانلود کنید، که لیستی از برنامه‌هایی را که در هنگام بیدار کردن گوشی فعال هستند به شما نشان می‌دهد و سپس می‌توانید تنظیمات این برنامه‌ها را تغییر دهید، که باید به شما کمک کند. کندی
  • یک برنامه سرکش می تواند دلیل هر گونه لکنت یا تاخیر باشد. دستگاه را در حالت Safe Mode راه‌اندازی کنید (دستورالعمل‌های نحوه انجام این کار را می‌توانید در زیر بیابید) و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد یا خیر. اگر نه، مشکل یک برنامه است. سپس می‌توانید چند برنامه قبلی را که ممکن است قبل از شروع مشکل نصب کرده‌اید حذف کنید، یا بازنشانی کارخانه‌ای انجام دهید و دوباره شروع کنید، حتی اگر این کار فقط به عنوان بدترین سناریو توصیه می‌شود، زیرا همه داده‌های خود را از دست خواهید داد.
  • ال‌جی ویژگی‌های زیادی مانند پنجره دوگانه، برنامه‌های QSlide، Smart Bulletin، Smart Notice و موارد دیگر را در تجربه نرم‌افزاری بسته‌بندی می‌کند. البته غیرفعال کردن این موارد، فقط در صورتی که اغلب از آنها استفاده نکنید، می تواند عملکرد را افزایش دهد.

مشکل شماره 4 – مشکلات شارژ

برخی از کاربران دریافته‌اند که LG G4 بسیار کندتر از حد انتظار شارژ می‌شود و برخی دیگر در یافتن شارژر مناسب برای استفاده از قابلیت‌های شارژ سریع دستگاه با مشکل مواجه شده‌اند.

راه حل های بالقوه

4 راه حل رفع مشکلات شارژ گوشی الجی جی 4 عبارتند از:

  • در حالی که اعلام شده بود که ال‌جی G4 با پشتیبانی از Qualcomm QuickCharge 2.0 عرضه می‌شود، شارژر AC موجود در جعبه سازگار نیست، بنابراین ممکن است احساس کنید که دستگاه کندتر از آنچه هست شارژ می‌شود.
  • برخی از کاربران دریافته اند که LG G4 حتی با شارژرهایی که از QuickCharge 2.0 پشتیبانی می کنند، سریع شارژ نمی شود. برای اینکه بتوانید از قابلیت شارژ سریع ال‌جی G4 استفاده کنید، می‌توانید این تاپیک را در انجمن XDA Developers بررسی کنید تا ببینید کدام شارژرهای شخص ثالث کار می‌کنند و کدامیک نه.
  • هنگامی که صفحه نمایش روشن است، به نظر می رسد سرعت شارژ به طور قابل توجهی کاهش می یابد، بنابراین بهتر است در زمانی که دستگاه به برق وصل است از آن استفاده نکنید و در عوض منتظر بمانید تا شارژ کامل شود.
  • اگرچه مشکلی نیست اما آزاردهنده است، اما برخی از کاربران دریافته اند که چراغ LED دستگاه در هنگام شارژ چشمک می زند و در هنگام شارژ کامل می لرزد، می تواند آزاردهنده باشد. راه حلی برای جلوگیری از این امر در صورت نیاز وجود دارد که می توانید در اینجا پیدا کنید.

مشکل شماره 5 – مشکلات گرمای بیش از حد

اگرچه به اندازه دستگاه‌هایی که از اسنپدراگون 810 استفاده می‌کنند رایج نیست، برخی از کاربران ال‌جی G4 متوجه شده‌اند که دستگاه به‌طور ناراحت‌کننده‌ای گرم می‌شود، حتی در حالی که هیچ‌گونه فعالیتی با پردازنده فشرده انجام نمی‌دهد.

راه حل های بالقوه

برای رفع مشکلات مربوط به گرمای بیش از اندازه گوشی الجی جی 4 مراحل زیر را دنبال کنید.

  • استفاده از حالت ذخیره انرژی هنگام گرم شدن دستگاه به خنک شدن سریعتر آن کمک می کند.
  • اگر کیس دارید، ممکن است قبل از انجام هر کاری که پردازشگر فشرده است، مانند بازی، آن را بردارید.
  • قبل از ادامه دادن به هر کاری که ممکن است انجام داده باشید، اجازه دهید دستگاه برای مدتی خنک شود، زمانی که به طور ناخوشایندی گرم شد.
  • یک برنامه سرکش ممکن است دلیل نگرانی باشد. وارد حالت Safe Mode شوید و ببینید که آیا مشکل ادامه دارد یا خیر. چند برنامه آخری که قبل از شروع مشکل دانلود کرده اید را حذف نصب کنید و ببینید آیا با این کار مشکل برطرف می شود یا خیر. در غیر این صورت، در موارد شدید، ممکن است مجبور شوید تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید.

مشکل شماره 6 – مشکلات اتصال

مشکلات اتصال در هنگام تهیه یک دستگاه جدید بسیار رایج است و در زیر مراحل کلی وجود دارد که می توانید هنگام مواجه شدن با مشکل در اتصال به دستگاه های Wi-Fi یا بلوتوث دنبال کنید.

راه حل های بالقوه

راهکارهای زیر می توانند در رفع مشکلات اتصال گوشی الجی G4 به شما کمک کنند.

مشکلات وای فای

  • روتر مورد استفاده و تلفن را خاموش کنید و قبل از روشن کردن مجدد، مدتی صبر کنید.
  • قبل از وارد کردن مجدد جزئیات از ابتدا، به تنظیمات Wi-Fi دستگاه بروید و شبکه ترجیحی را فراموش کنید.
  • سطح فعالیت در کانال فعلی خود را با برنامه Wi-Fi Analyzer بررسی کنید. در صورت لزوم، به سادگی به کانال دیگری بروید.
  • حالت ذخیره انرژی را از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.
  • آدرس MAC تلفن را با رفتن به تنظیمات – درباره تلفن پیدا کنید و مطمئن شوید که توسط روتر شما شناسایی شده است.

مشکلات بلوتوث

  • مطمئن شوید که هیچ حالت ذخیره انرژی فعال نیست.
  • با خاموش کردن و دوباره روشن کردن بلوتوث دستگاهتان شروع کنید.
  • اگر مشکل ادامه داشت، با رفتن به تنظیمات بلوتوث، حافظه پنهان بلوتوث را پاک کنید.
  • پس از پاک کردن اطلاعات و کش، گوشی را ریستارت کنید.
  • اگر دستگاه بلوتوث چندین نمایه را ذخیره می کند، ممکن است تعداد نمایه هایی که می تواند ذخیره کند به حد مجاز رسیده باشید. پروفایل های قدیمی و بلااستفاده را حذف کنید و یک بار دیگر اتصال را از ابتدا راه اندازی کنید.

رفع مشکل خرابی سیستم گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =