نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

معرفی مشکلات رایج در گوشی الجی

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات رایج گوشی الجی

 مشکلات رایج در گوشی الجی / یکی از مشکلات رایج در گوشی الجی کیفیت ضعیف صدا است که در این مقاله با استفاده از مراحل بسیار ساده می توانید آن را تعمیر نمایید.

 مشکلات رایج در گوشی الجی

کیفیت صدای ضعیف

بسیاری از کاربران LG G3 با مشکلاتی با کیفیت صدای ضعیف در هنگام تماس، با شکایت از اعوجاج و تداخل مواجه شده اند. این مشکل تنها در تماس‌های GSM رایج بوده است، و نه در هنگام استفاده از برنامه‌هایی مانند اسکایپ، زیرا در هنگام استفاده از هدفون نیز مشکلی در وضوح تماس وجود ندارد.

راه حل های رفع این مشکل

برای رفع آسان این مشکل مراحل زیر را دنبال کنید.

  • می توانید به تنظیمات – تماس – بهبود صدا بروید و آن را روشن یا خاموش کنید و بررسی کنید که تفاوت کیفیت تماس در هر دو حالت را ببینید.
  • در همان منو، Privacy Keeper را نیز خواهید یافت، که می توانید آن را خاموش کنید، و ممکن است به مشکل اعوجاج و تداخل کمک کند.
  • کاربرانی که از این موضوع شکایت کرده‌اند اشاره کرده‌اند که این ممکن است مربوط به دسته‌ای از دستگاه‌های معیوب باشد و دستگاه جایگزین به خوبی کار کرده است، بنابراین اگر این مشکل بزرگ باشد، بهترین راه ممکن است.

مشکلات صوتی

تعداد کمی از دارندگان LG G3 با پخش صدا مشکل داشتند. در برخی موارد، کاربران از صدای خش خش از طریق هدفون خود، به ویژه در کانال سمت چپ شکایت کرده اند. برخی دیگر اشاره کرده اند که در حین وصل کردن یک کابل aux به دستگاه، گوشی الجی همچنان به پخش رسانه از طریق خود بلندگوهای تلفن ادامه می دهد. در حالی که راه‌حل‌های زیر ممکن است برای برخی کارآمد باشد، اما همچنان یک مشکل بسیار رایج است و بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند و هیچ راه‌حلی در چشم نیست.

راه حل های رفع مشکل

3 مورد زیر به شما در برطرف کردن مشکلات صوتی گوشی الجی کمک زیادی می کند.

  • در مورد صدای خش خش از طریق هدفون، این ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد که مربوط به Android 4.4.2 Kitkat است و باید با به روز رسانی آینده به Android 4.4.4 برطرف شود.
  • راه حلی که برای برخی از کاربران کارساز بوده است تغییر از ART به Dalvik بوده است که می توانید در گزینه های Developer انجام دهید.
  • با توجه به هر دو مشکل صوتی ذکر شده، به نظر می رسد مشکل با استفاده از هدفون یا کابل aux مناسب نیز برطرف می شود.

برنامه دوربین هنگام زوم هنگام ضبط ویدیو از کار می افتد

برنامه دوربین سهام LG G3 هنگام تلاش برای زوم هنگام ضبط ویدیو از کار می افتد و خود ضبط خراب و غیرقابل پخش است.

راه حل های رفع مشکلات ضبط ویدئوی گوشی الجی

برای رفع مشکلات مربوط به ضبط ویدئوی گوشی الجی موارد زیر را دنبال کنید.

  • برخی از کاربران پس از انجام بازنشانی سخت موفق شده اند. می توانید با دنبال کردن مراحل ذکر شده در مشکل اول این کار را انجام دهید. یا می‌توانید دکمه پاور و کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که لوگوی ال‌جی را ببینید. سپس دکمه پاور را رها کرده و بلافاصله آن را فشار داده و دوباره نگه دارید. وقتی گزینه Factory hard reset ظاهر شد، می‌توانید گزینه‌ها را انتخاب کرده و بازنشانی را انجام دهید.
  • این مشکل در برنامه دوربین ال‌جی است که باید با به‌روزرسانی آینده برطرف شود. تا آن زمان، می توانید یک برنامه دوربین شخص ثالث مانند دوربین گوگل را امتحان کنید، که دارندگان LG G3 هیچ مشکلی با آن نداشته اند.

تلفن هنگامی که در جیب است روشن می شود

بسیاری از کاربران از روشن شدن خودکار گوشی الجی در جیب، زمانی که Knock On فعال است، شکایت کرده اند.

راه حل های رایج رفع مشکل

2 ترفند زیر به شما در رفع این مشکل کمک می کند.

  • اگر کاملاً می‌خواهید از Knock On استفاده کنید، یک راه‌حل موقت برای این مشکل این است که وقتی نمایشگر را در جیب خود قرار می‌دهید، رو به روی بدن خود قرار دهید، یا می‌توانید از یک کاور برای مخفی نگه داشتن صفحه نمایش استفاده کنید.
  • با دنبال کردن مراحل ذکر شده در شماره سوم بالا، می‌توانید Knock On را با دسترسی به منوی مخفی خاموش کنید. به پایین اسکرول کنید تا Knock On Off و روی آن ضربه بزنید، و این باید Knock On را غیرفعال کند.

خاموشی خودکار گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =