نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات گوشی LG V40 ThinQ

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات گوشی LG V40 ThinQ

ال‌جی V40 ThinQ یکی دیگر از پرچم‌دارهای خوب این شرکت است که مطمئناً بیش از آنچه که می‌شود، سزاوار شناسایی است. همچنین یکی از معدود دستگاه‌هایی است که بر ارائه یک تجربه صوتی فوق‌العاده تمرکز دارد و البته هر آنچه را که از یک گوشی هوشمند پیشرفته نسل فعلی انتظار داریم را ارائه می‌دهد. با این حال، مانند هر گوشی هوشمند، این دستگاه نیز بدون مشکل نیست. ما برخی از مشکلات رایج LG V40 را که دارندگان آن با آن مواجه هستند، و همچنین راه‌حل‌های بالقوه در مورد نحوه رفع آنها جمع‌آوری کرده‌ایم!

مشکلات گوشی LG V40 ThinQ

مشکل شماره 1 – مشکلات دوربین

از زمانی که این دستگاه راه اندازی شد، چند مشکل مربوط به دوربین LG V40 گزارش شده است. برخی از کاربران هنگام تلاش برای گرفتن عکس با عکس‌های تار یا تاخیر زیادی مواجه شده‌اند. برخی از کاربران دریافته اند که دستگاه همانطور که انتظار می رود به لنز تله فوتو تغییر نمی کند. برخی دیگر نیز تصاویر دانه‌دار، با رنگ سبز و پیکسلی را دیده‌اند.

راه حل های رفع مشکل

برای رفع مشکلات دوربین از 3 ترفند زیر استفاده کنید.

  • به نظر می‌رسد تار بودن عکس‌ها و تاخیر به دلیل تنظیمات خاصی است که به طور پیش‌فرض فعال می‌شوند، مانند حالت Auto Super Bright Mode و Auto HDR. این ویژگی‌ها به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با ظاهر عالی داشته باشید، اما اگر به دنبال فوکوس بهتر و سرعت شاتر سریع‌تر هستید، ممکن است لازم باشد تا زمانی که یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری این مشکل را برطرف کند، آن‌ها را غیرفعال کنید.
  • تا آنجایی که به مشکل لنز تله مربوط می شود، بیشتر اوقات، همانطور که انتظار می رود عمل می کند. چیزی که باید در نظر داشت این است که برای کار کردن به شرایط نوری روشن نیاز دارد و ممکن است این کار را در داخل خانه انجام ندهد.
  • در نهایت، اگر تصاویر دانه‌دار، پیکسلی، با رنگ مایل به سبز یا با خطوط عمودی به نظر می‌رسند، احتمالاً یک مشکل سخت‌افزاری است. بهترین گزینه در اینجا انتخاب یک جایگزین است.

مشکل شماره 2 – مشکلات روشنایی خودکار

برخی از کاربران دریافته اند که ویژگی روشنایی خودکار آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. در موارد معدودی، کاربران دریافته‌اند که روشنایی از 11 یا 12 درصد کمتر نمی‌شود، حتی اگر در مناطق بسیار تاریک باشد. این مشکل در LG V30 و LG G7 بود و به نظر می رسد یکی از رایج ترین مشکلات LG V40 نیز باشد.

راه حل های رفع این مشکل

برای رفع مشکلات مربوط به نور و روشنایی گوشی الجی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • به نظر می رسد این یک مشکل کالیبراسیون با ویژگی روشنایی خودکار باشد. هنگامی که در یک منطقه تاریک هستید، به صورت دستی لغزنده روشنایی را روی صفر تنظیم کنید، حتی اگر روشنایی خودکار فعال باشد. اکنون روشنایی خودکار را خاموش و روشن کنید و همه چیز باید همانطور که انتظار می رود کار کند.
  • با این حال، برخی از نسخه‌های دستگاه وجود دارند که اجازه نمی‌دهند وقتی روشنایی خودکار فعال می‌شود، نوار لغزنده تنظیم شود. در این حالت، روشنایی خودکار را غیرفعال کنید، روشنایی را به صورت دستی روی سطح پایین تنظیم کنید و دوباره ویژگی را فعال کنید.
  • همچنین می توانید برنامه Lux Auto Brightness را که در فروشگاه Google Play موجود است دانلود و استفاده کنید. این یکی از بهترین ابزارهای موجود برای کنترل بهتر بر ویژگی روشنایی خودکار دستگاه است.

مشکل شماره 3 – مشکلات مربوط به ویژگی های امنیتی – اسکنر اثر انگشت و قفل چهره

ویژگی‌هایی مانند قفل‌گشایی با چهره و اسکنر اثر انگشت عموماً برای اکثر کاربران سریع و دقیق بوده‌اند، اما برخی از آنها برای باز کردن قفل دستگاه خود با مشکل مواجه شده‌اند.

راه حل های برطرف کردن مشکلات مربوط به اسکنر

شما می توانید به سادگی سعی کنید اثر انگشت های ذخیره شده در دستگاه را حذف کرده و دوباره نقشه برداری کنید، و حتی می توانید اثر انگشت یکسان را دو بار ذخیره کنید، که برای برخی از کاربران کارساز بوده است.

در موارد دیگر، پاک کردن حافظه پنهان کار را انجام داده است. به Settings – General – Phone Management – ​​Device Storage بروید و روی Internal Storage ضربه بزنید. سپس روی Cached Data ضربه بزنید و آن را پاک کنید.

برای برخی از کاربران، به نظر می رسد نوع محافظ صفحه ای که استفاده می کنید بر عملکرد اسکنر اثر انگشت (و همچنین عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن) تأثیر می گذارد. اگر محافظ صفحه از نوعی است که بریدگی را با حاشیه مشکی با بریدگی فقط برای دوربین و بلندگو می پوشاند، بر ویژگی AOD و در نتیجه اسکنر اثر انگشت تأثیر می گذارد.

به نظر می رسد قفل چهره بدون مشکل کار می کند، اما کاربران دریافته اند که می توان از یک تصویر برای فریب دادن آن استفاده کرد. برای جلوگیری از این اتفاق، مطمئن شوید که “حالت پیشرفته” را انتخاب کنید. اگر باز کردن قفل با چهره کار نمی کند، می توانید چندین بار چهره خود را برای دقت بهتر اسکن کنید.

مشکل شماره 4 – مشکلات اتصال

مانند هر دستگاه جدید، مشکلات اتصال با بلوتوث و وای فای نیز از مشکلات رایج LG V40 است. مشکلات وای فای و بلوتوث هر دو در این دستگاه شایع است.

مشکلات وای فای LG V40

یکی از رایج ترین مشکلات LG V40 مربوط به اتصال Wi-Fi است. به نظر می رسد این مشکل مربوط به حالت تهاجمی ذخیره باتری است که در اندروید 8.0 اوریو تعبیه شده است. به Settings > General > Battery > Power Saving Exclusions بروید و مطمئن شوید که Wi-Fi به این لیست اضافه شده است. همچنین می‌توانید برنامه‌ها و ویژگی‌های دیگری را اضافه کنید که ممکن است به دلیل حالت صرفه‌جویی در باتری، طبق انتظار کار نکنند.

مشکلات عمومی وای فای

به راستی چرا گوشی الجی به وای فای وصل نمی شود؟ برای پاسخ به این سوال و رفع مشکلات وای فای گوشی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • دستگاه و روتر را حداقل برای ده ثانیه خاموش کنید. سپس آنها را برگردانید و دوباره اتصال را امتحان کنید.
  • از تحلیلگر Wi-Fi برای بررسی میزان شلوغی کانال خود استفاده کنید و به گزینه بهتری بروید.
  • اتصال Wi-Fi را با رفتن به تنظیمات > Wi-Fi و ضربه زدن طولانی روی اتصال مورد نظر خود فراموش کنید، سپس «فراموش کردن» را انتخاب کنید. جزئیات را دوباره وارد کنید و دوباره امتحان کنید.
  • مطمئن شوید که سیستم عامل روتر به روز است.
  • مطمئن شوید که برنامه ها و نرم افزارهای موجود در دستگاه به روز هستند.
  • به Wi-Fi > Settings > Advanced بروید و آدرس MAC دستگاه خود را یادداشت کنید، سپس مطمئن شوید که اجازه دسترسی به آن در فیلتر MAC روتر وجود دارد.

مشکلات بلوتوث

مهم ترین مشکلات مربوط به بلوتوث گوشی الجی عبارتند از:

  • برای مشکلات مربوط به اتصال به خودرو، دفترچه راهنمای سازنده دستگاه و خودرو را بررسی کنید و اتصالات خود را بازنشانی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که بخش مهمی از فرآیند اتصال را از دست ندهید.
  • به تنظیمات > بلوتوث بروید و مطمئن شوید که هیچ چیزی نیاز به تغییر ندارد
  • به تنظیمات > بلوتوث بروید و همه جفت‌های قبلی را حذف کنید و دوباره آنها را از ابتدا تنظیم کنید.
  • برای مشکلات مربوط به اتصالات چند دستگاه، فقط یک به‌روزرسانی آینده می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

مراحل تعویض ویبراتور گوشی LG G4

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =