نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی

فهرست مطالب

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی: تلویزیون های پلاسما با شارژ الکتریکی یون های پلاسما کار می کنند تا تصویری ایجاد کنند. این فرآیند نسبت به فناوری استاندارد تلویزیون الجی لوله ای گرمای بیشتری تولید می کند و از الکتریسیته بیشتری استفاده می کند. با بالا رفتن سن، تلویزیون مکن است به دلیل گرم شدن بیش از حد، تخریب تصویر یا مشکلات صفحه شروع به سوسو زدن کند.

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی

دلایل سوسو زدن تلویزیون الجی

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با دلاسل اینکه تلویزین شما سوسو یا چشمک میزند آشنا کنیم. همچنین در ادامه راهکارها و راه حل های رفع این ایراد را به شما ارائه خواهیم داد.

گرم شدن بیش از حد

فن تلویزیون الجی را بررسی کنید تا ببینید درست کار می کند یا خیر. تلویزیون پلاسما باید دارای سیستم خنک کننده باشد. این تلویزیون ها گرمای زیادی تولید می کنند. بنابراین، بیشتر مشکلات ناشی از خرابی سیستم خنک کننده است.

تخریب تصویر

روشن نگه داشتن تلویزیون الجی برای مدت طولانی در حین نمایش یک تصویر ثابت می تواند باعث «سوختگی» شود. این پدیده ای است که در آن تصویر خود را روی صفحه می سوزاند و همیشه قابل مشاهده است. همچنین می‌تواند با رها کردن تلویزیون در همان کانال، با نشان‌واره در پایین صفحه ایجاد شود. با گذشت زمان این می تواند باعث سوسو زدن روی صفحه نمایش شما نیز شود.

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی: مشکلات صفحه نمایش

پلاسمای خود را برای ترک یا شکستگی در صفحه نمایش بررسی کنید. اینها می توانند باعث سوختن پیکسل ها و به نظر رسیدن سوسو زدن شوند. هر پیکسل از سه زیر پیکسل شامل رنگ های قرمز، آبی و سبز تشکیل شده است. اگر یکی از این پیکسل های فرعی سوخته شود، صفحه نمایش سوسو می کند.

عیب یابی تلویزیون الجی

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی: بنابراین شما با تلویزیون پروژکتور الجی خود مشکل دارید. تلویزیون های پروجکشن الجی مشکلات محدودی دارند و واقعاً فقط تعداد انگشت شماری از موارد ممکن است با آنها اشتباه باشد. چند مورد وجود دارد که ممکن است در هر تلویزیونی به مشکل بخورد و سپس دو مورد خاص الجی است.

چرا تلویزیون الجی روشن نمی شود

اگر تلویزیون شما روشن نیست، دوشاخه را بررسی کنید. اگر به برق وصل است، اگر به محافظ برق وصل شده است، به طور موقت آن را مستقیماً به دیوار وصل کنید. اگر کار نکرد، بررسی کنید که سیم آسیبی نداشته باشد. اگر از کنترل از راه دور استفاده می‌کردید، آن را مستقیماً روی دستگاه روشن کنید.

اگر به نظر می رسد تلویزیون کاملاً روشن نیست

این مشکل مخصوص تلویزیون های پروژکتور الجی است. بسیاری از واحدها دارای یک چراغ در نزدیکی قسمت جلویی پایین هستند که هنگام گرم شدن تلویزیون چشمک می زند، سپس با روشن شدن تصویر ثابت می شود. گاهی اوقات این نور هرگز جامد نمی شود و هیچ اتفاقی نمی افتد. راه حل ساده است؛ تلویزیون را کاملا از برق بکشید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس آن را دوباره وصل کرده و دوباره روشن کنید.

اگر تلویزیون روشن است اما تصویری وجود ندارد

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی: وقتی تلویزیون روشن می شود، معمولاً نوعی نوشته یا تصویر ظاهر می شود. اگر تلویزیون شما “تمام راه روشن” است اما چیزی ظاهر نمی شود، به احتمال زیاد لامپ پروژکتور شما سوخته است. این لامپ داخل تلویزیون است که تصویر شما را نشان می دهد و با تقریبا 2000 ساعت استفاده از بین می رود. می توانید یکی دیگر را مستقیماً از وب سایت الجی سفارش دهید. آن را با کتابچه راهنمای نصب آسان ارائه می شود.

اگر تلویزیون روشن باشد، تصویری وجود دارد، اما سیگنالی وجود ندارد

اگر اینطور باشد، چیزی شبیه به “Video 5” روی صفحه خواهید دید که نشان می دهد تلویزیون در کدام حالت است، اما تصویر دیگری وجود نخواهد داشت. سیم هایی را که به پخش کننده DVD، گیرنده، جعبه کابل یا هر واحد دیگری که می خواهید استفاده کنید، منتهی می شود، بررسی کنید. اگر کار نکرد، منبع دیگری را امتحان کنید تا مشکل را جدا کنید.

مشکلات سوسو زدن تلویزیون الجی: اگر تلویزیون شما صدا ندارد

صدا را زیاد کنید، سپس نادیده بگیرید و بی صدا کنید. اگر جواب نداد، تلویزیون را خاموش و دوباره روشن کنید. در نهایت، بخش قبلی در مورد سیم کشی را ببینید.

مقالات مرتبط:

سوسو زدن صفحه LCD

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =