نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج سینمای خانگی الجی

فهرست مطالب

اگر سیستم سینمای خانگی الجی دارید، لذت بردن از زمان با کیفیت در فیلم‌ها باید بخشی از زندگی شما باشد. اما به عنوان یک ماشین، ممکن است در هر لحظه از زمان دچار اختلال شود. آنها بیشتر مستعد مشکل هستند زیرا سیم های زیادی دارند. نه تنها این، بلکه سیستم های سینمای خانگی الجی نیز دارای سوئیچ ها و تنظیمات زیادی هستند. معمولاً در سیستم سینمای خانگی الجی با مشکلاتی مواجه می شوید. ما مشکلات محتمل را که همه مالکان ممکن است برای مدتی در طول عمر یک سیستم سینمای خانگی الجی با آن مواجه شوند را محدود کرده ایم.

سینمای خانگی الجی

مشکلات موجود صدا در سینمای خانگی الجی

اگر سیستم را راه‌اندازی می‌کنید و پس از اتمام آن، هیچ صدایی نمی‌آید، دلیل آن می‌تواند بسیار ساده باشد. از آنجایی که قطعات و سیم های زیادی وجود دارد، معمولاً پریزها به درستی وصل نشده اند یا دوشاخه ها به درستی وارد نشده اند. تمام سوکت های هر یک از دستگاه ها را بررسی کنید، دوشاخه ها را نیز بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز در جای خود قرار گرفته و به خوبی درج شده است. حالا دوباره سعی کنید آن را روشن کنید، صدا باید بیاید.

کار نکردن بلندگوهای جلو

ممکن است دکمه صدا کار نمی کند. اگر اینطور نیست، آکوردهای پاور را برای بلندگو بررسی کنید. اگر آنها به درستی وارد یا وصل نشده باشند، این مشکل ممکن است رخ دهد. همچنین ممکن است مجبور شوید فرکانس گیرنده و ساب ووفر را تنظیم کنید. با تغییر تنظیمات باید مشکل حل شود. از فرکانس صحیح و سایر ورودی های دستگاه اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه: نحوه رفع افت مکش در جاروبرقی الجی

خرابی و مشکل استاتیک در سینمای خانگی الجی

یکی از بارزترین نشانه های استاتیک، مشکل در تقویت کننده است. ممکن است تقویت کننده با دستگاه هایی که استفاده می کنید مطابقت نداشته باشد و این ممکن است رخ دهد. یکی دیگر از دلایل واضح تر استاتیک این واقعیت است که سیم اتصال دهنده بلندگو و تقویت کننده از اتصال شل رنج می برد یا آسیب دیده است. سیم کشی را بررسی کنید و در صورت آسیب، اقدامات لازم را برای تعمیر آن انجام دهید.

خرابی کنترل از راه دور

کنترل از راه دور که کار نمی کند بسیار رایج است. اگر دکمه‌ها فرو رفته‌اند، باید ریموت را عوض یا تعویض کنید. اگر یک کنترل از راه دور با وجود اینکه در شرایط عالی است کار نمی کند، می تواند نتیجه باتری کم باشد. اگر از راه دور قابل شارژی است که از آن استفاده می کنید، آن را دوباره شارژ کنید. یا اگر می توانید باتری را جدا کنید، باتری جدید را جایگزین کنید.

خرابی صدای فراگیر در سینمای خانگی الجی

شایع ترین علت عدم کارکرد صدای فراگیر مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد. دلیل آن می‌تواند خاموش شدن صدای بلندگو یا پایین بودن صدای آن باشد. اگر افزایش صدا مشکل را حل نکرد، ممکن است در تنظیمات مشکل ایجاد شود. اگر تنظیمات موجود در بلندگوها و مجموعه گیرنده شما مطابقت نداشته باشد، این مشکل ممکن است رخ دهد. همچنین مطمئن شوید که بلندگوها می توانند گیرنده ها را تشخیص دهند و بالعکس.

ایجاد صدای زمزمه

صدای زمزمه بسیار آزاردهنده و آزاردهنده ممکن است از بلندگوهای شما بیاید. می تواند مانند یک پژواک به نظر برسد. چندین بلندگو با فرکانس و میدان مغناطیسی یکدیگر تداخل دارند. باعث این نوع صدا می شود. همانطور که سیستم سینمای خانگی الجی توصیه می کند، فاصله بین بلندگوها و تقویت کننده ها را حفظ کنید. عدم توجه به آن می تواند باعث ایجاد اختلال شود، در صورت قرارگیری مناسب، موضوع بلافاصله حل می شود.

ایجاد صدا در بلندگوهای ارتفاعی

بلندگوهای ارتفاعی یا سقفی به ندرت مشکل ایجاد می کنند. اگر صدا ایجاد می کند یا صدا را به طور دقیق ارائه نمی کند، باید تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهید. تنظیمات CODEC آنهایی هستند که باید با گیرنده و دستگاه شما مطابقت داشته باشند.

سیستم سینمای خانگی الجی مایه افتخار و لذت است. حالت خود را خوب نگه دارید و از فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود در آسایش خانه خود لذت ببرید.

تعمیر حرفه ای سینما خانگی 

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهارده =