نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات اتصال Wi-Fi تلویزیون

فهرست مطالب

عیب یابی تلویزیون های LG در مورد مشکلات اتصال Wi-Fi

اگر تلویزیون هوشمند LG شما به wifi متصل نیست، دلیل این امر می تواند چندین دلیل باشد. که در این مقاله در رابطه با ان اطلاعاتی را رد راختیار شما قرار میدهیم.

راه حل این موضوع

برای رفع مشکل، دستورالعملهای عیب یابی زیر را امتحان کنید:

  1. روتر و تلویزیون خود را از برق بکشید.
  2. روتر و تلویزیون را به آن وصل کنید. ابتدا روتر را به آن وصل کنید و منتظر بمانید تا ارتباط برقرار کند (برای نشان دادن اتصال باید چراغهایی در بالا یا جلو باشد)، سپس تلویزیون را وصل کنید.
  3. اطمینان حاصل کنید که هیچ دستگاه دیگری در نزدیکی وجود ندارد که باعث تداخل شود. وسایل الکترونیکی خانگی مانند تلفن های بی سیم، اجاق های مایکروویو و غیره و روترهای دیگر با همان فرکانس می توانند تداخل ایجاد کنند.
  4. اگر تلویزیون شما دارای ویژگی شروع سریع است، با فشار دادن دکمه تنظیمات از راه دور، آن را خاموش کنید، به همه تنظیمات> عمومی> شروع سریع> خاموش بروید. تلویزیون را چرخه برق بزنید و آزمایش کنید تا ببینید آیا می تواند به درستی وصل شود.
  5. ویژگی Simplink را خاموش کنید. تنظیمات را از راه دور خود فشار دهید> همه تنظیمات> عمومی> Simplink (HDMI-CEC)> خاموش را فشار دهید. چرخه برق تلویزیون را بزنید و تست کنید آیا می تواند به درستی وصل شود.
  6. حافظه USB متصل به تلویزیون را از بین ببرید. هارد دیسک USB می تواند تداخل ایجاد کند.
  7. منطقه زمانی و تاریخ را بررسی کنید. تنظیمات را از راه دور خود> همه تنظیمات> عمومی> زمان و تاریخ را فشار دهید. اگر روتر شما دارای Lease Expiration باشد، این ممکن است بر اتصال تأثیر بگذارد.
  8. اگر تلفن هوشمندی با هات اسپات و حداقل 3 بار سیگنال دارید، سعی کنید تلویزیون را به هات اسپات وصل کنید. این آزمایش برای این است که آیا تلویزیون قادر است به هر سیگنال دیگری متصل شود.
  9. با استفاده از کابل اترنت، روتر را مستقیماً به تلویزیون وصل کنید تا ببینید آیا تلویزیون قادر به دریافت سیگنال است یا خیر.
  10. از به روز بودن نرم افزار اطمینان حاصل کنید. برای به روزرسانی تلویزیون باید به اینترنت متصل شود. اگر قادر به اتصال سخت به مودم هستید (مرحله 9 بالا)، می توانید برای بهبود اتصال شبکه، به روزرسانی های نرم افزار را بررسی کنید. تنظیمات را از راه دور> همه تنظیمات> عمومی> درباره این تلویزیون> را برای بررسی به روزرسانی فشار دهید. سپس تلویزیون را چرخه برق بزنید و آزمایش کنید تا ببینید آیا می تواند به درستی وصل شود.

راه حل مهمتر

اگر مراحل اساسی عیب یابی فوق مشکل را برطرف نکرد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با فشار دادن تنظیمات روی کنترل از راه دور> همه تنظیمات> عمومی> شروع سریع> خاموش، ویژگی Quickstart را خاموش کنید
  2. چرخه برق تلویزیون. تلویزیون LG خود را از برق وصل کنید> آن را از برق بکشید> دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و به مدت 30 ثانیه نگه دارید.
  3. سپس تلویزیون را وصل کنید، دوباره روشن کنید و سعی کنید به شبکه WI-Fi خود متصل شوید.
امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =