نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی علت روشن نشدن مانیتور ال جی

فهرست مطالب

از بین رفتن و قطع شدن تصویر مانیتور ال جی جز مشکلات خیلی جدی به شمار نمی‌رود اما نگرانی و دردسرهای زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند. از بین رفتن تصویر مانیتور ال جی می‌تواند به دلایل گوناگونی رخ دهد که باید مورد بررسی قرار گیرند. برای عیب یابی این مشکل باید قطعاتی از قبیل پاور، سی پی یو، رم، کارت گرافیک و مادربرد بررسی شود تا کارشناس مربوطه دقیقا متوجه شود که ایراد از کدام بخش دستگاه می‌باشد. با توجه به حساسیت ساختاری مانیتور ال جی توصیه می‌شود که هر کدام از این قطعات توسط کارشناسان متخصص و تجهیزات پیشرفته عیب یابی و تعمیر گردد. اگر خودتان دست به تعمیر مشکلات مانیتور بزنید، شک نکنید که آسیب‌های دیگری به مانیتور وارد می‌کنید و در آینده باید هزینه‌های بیشتری جهت تعمیر آن متحمل شوید.

بنابراین آن چه در بازیابی سلامت مانیتور ال جی شما موثر است، انجام شدن مراحل عیب‌یابی و تعمیر توسط تکنسین‌های کاربلد و متخصص است. مرکز تعمیرات ال جی با داشتن کارشناسان دوره دیده و بهره‌گیری از قطعات اورجینال و تجهیزات پیشرفته، کیفیت دستگاه شما را به حالت اولیه باز می‌گرداند و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا دلایل و راه حل‌های رفع قطع شدن تصویر مانیتور LG را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

هنگام قطع شدن تصویر مانیتور ال جی چه کاری انجام دهیم

همانطور که گفته شد، قطع شدن تصویر مانیتور ال جی در بیشتر مواقع مشکل جدی نیست و کاربران هنگام مواجه با آن می‌توانند کابل VGA را چک نمایند. این کابل آبی رنگ است و به راحتی می‌توانید آن را تشخیص دهید. انجام این کار بسیار راحت است، باید آن را از پورت مخصوص به خود خارج کنید و دوباره متصل نمایید و از محکم بودن آن مطمئن شوید. اگر با این روش مشکل مانیتور LG شما رفع نشد، باید از کارشناسان متخصص درخواست کمک کنید تا با تکیه بر دانش خود و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

مشکلات مانیتور ال جی

بیشتر بدانید: نکات مهم خرید تلویزیون باکیفیت

رفع مشکل قطع شدن تصویر مانیتور LG

مشکلات مانیتورهای LG، گاهی به دلایل ساده‌ای مانند کابل VGA و گاهی به دلایل سخت افزاری رخ می‌دهد. شما در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی می‌توانید با کارشناسان تعمیرات الجی تماس بگیرید و روشن نشدن مانیتور خود را با آن‌ها را درمیان بگذارید. آن‌ها با تکیه بر دانش و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، علت قطع شدن تصویر مانیتور الجی شما را عیب‌یابی و تعمیر می‌کنند. چنانچه دچار مشکلات سخت افزاری شده و یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، تعمیر و یا تعویض با دقت و کیفیت بالا انجام خواهد گرفت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز، داشتن گارانتی و ضمانتامه‌ی معتبر برای مشتریان گرامی است.

تعمیر تخصصی مشکلات مربوط به تصویر مانیتور ال جی

کاربران گرامی توجه داشته باشید که آسیب دیدگی مانیتور ال جی به این معنا نیست که به طور کلی کار نمی‌کند و یا از بین رفته است. با عیب‌یابی و تعمیر به موقع، اشکالات به وجود آمده در مانیتور رفع شده و دستگاه شما تعمیر می‌گردد. همانطور که می‌دانید هر وسیله‌ی برقی عمری دارد و پس از گذشت سال‌ها، به طور کلی خراب شده و از کار می‌افتد. به هر صورت تشخیص تمامی این موارد باید توسط تکنسین‌های خبره و باتجربه انجام شود. مرکز تعمیرات الجی با داشتن 15 سال سابقه در زمینه‌ی تعمیرات، بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. در ادامه با برخی از مشکلات و روش‌های عیب یابی مانیتور ال جی آشنا می‌شویم:

  • گاهی اوقات مانیتور تصویر دارد اما مشکلاتی در پخش تصاویر وجود دارد، در این شرایط ایراد از AV می‌باشد. برای اینکار باید یک برد جدید خریداری کرده و آن را با برد آسیب دیده تعویض نمایید. درصورت نیاز می‌توانید از کارشناسان متخصص درخواست کمک کنید.
  • گاهی هم دکمه پاور مانیتور ال جی از کار می‌افتد. در چنین شرایطی، دکمه را با تمیزکننده‌های استاندارد، تمیز کنید. همچنین کابل‌های متصل به مانیتور را با دقت چک نمایید.

مشکلات مانیتور ال جی

سخن پایانی

مانیتور ال جی، دستگاه‌های هوشمند و پرکاربردی هستند و نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در آن‌ها باید از تیم متخصص و کارآزموده کمک بگیرید. کاربران این دستگاه‌ها حتما باید با مراکز معتبر درارتباط باشند، تا دغدغه‌ی تعمیرات مانیتور ال جی خود را نداشته باشند. کارشناسان مرکز تعمیرات الجی با گذراندن دوره‌های تخصصی و پیشرفته، نسبت به تمام مشکلات مانیتورها آگاه هستند و مشکل مانیتور شما را در کمترین زمان تعمیر می‌کنند. با مراقبت از مانیتور ال جی خود، عمر دستگاه‌تان را افزایش دهید و سالیان سال از آن استفاده نمایید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =