نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فعال کردن  Ambient Display

فهرست مطالب

فعال کردن  Ambient Display

فعال کردن Ambient Display امروزه همانطور دو سیستم عامل مطرح موبایل اندروید و ios  است که از جهات مختلف اندروید برتری‌هایش بیشتر است. از جهت قدرت می‌توان گفت این سیستم عامل متن باز، امکانات فوق العاده ای برای کاربرانش مهیا کرده تا طی آن بتوانند نهایت شخصی سازی را داشته باشند. از این جهت اندروید خیلی خیلی بهتر از سیستم عامل آی او اس کار کرده است. یکی از برتری‌های اندروید این است که توسعه دهندگان می‌توانند هزاران اپلیکیشن را برای آن طراحی کنند، و لذت اندرویدی بودن را به کاربران بدهند.

از طرفی کاربران اندروید می‌توانند گوشی خود را روت کنند و قابلیت‌های فوق العاده ای که به طور معمول در اختیار دارند را بیشتر کنند. هر چند توسعه دهندگان هم اکنون اپ هایی می‌سازند که نیاز کاربران را به روت کردن، مرتفع کنند اما گوشی‌های روت شده هم قابلیت‌هایی دارند که در گوشی‌ها عادی روت نشده در دسترس نیست البته روت کردن ریسک خود را دارد اما از جهت توانایی‌های اندروید لازم بود به این موضوع اشاره کنیم.

فعال کردن Ambient Display چه مزایایی دارد؟

به طور معمول وقتی که روی گوشی‌های شما نوتیفی ای ارسال می‌شود، صرفاً با یک چراغ آل ای دی در بالا و نهایتاً با یک صدای نوتیفی شما را متوجه این می‌کنند که پیامی دارید. برای اینکه نوتیفی ها را چک کنید تنها لازم است که اقدام به روشن کردن نمایشگر با فشردن دکمه‌هایی نظیر پاور نمایید. اما وقتی Ambient Display را فعال می‌کنید، خبری از خاموش ماندن نمایشگر نخواهد بود.

جالب این جاست که شما می‌توانید به سادگی این قابلیت را فعال کنید تا نمایشگر هنگام دریافت نوتیفی فعال شده و بتوانید نوتیفی ها را بخوانید. خاموش ماندن صفحه نمایشگر گوشی، موقع دریافت نوتیفی بیشتر برای دوام نمایشگر، دوام باتری و البته کم کردن مزاحمت‌ها ایجاد شده است. در عین حال حالا با فعال کردن Ambient Display می‌توانید این مساله را به گونه‌ای دیگر حل کنید.

آیا برای فعال کردن Ambient Display نیاز به روت کردن دستگاه داریم؟

پاسخ این سؤال منفی است. هر چند کاربرانی که گوشی خود را روت کرده‌اند به سادگی می‌توانند این قابلیت را تنظیم کنند اما افرادی که گوشی روت نشده دارند نیازی نیست که بخاطر این قابلیت گوشی خود را روت کنند.

مراحل فعال کردن  Ambient Display

در ابتدا، نرم افزار AcDisplay را دانلود کنید.

این اپلیکیشن را دانلود کنید و بعد از نصب آن را اجرا کنید.

به محض اینکه این اپلیکیشن را اجرا کردید، با صفحه‌ای مثل زیر ربرو می‌شوید:

فعال کردن Ambient Display
فعال کردن Ambient Display

 

در این بخش ابتدا از شما خواسته می‌شود که این نرم افزار را فعال کنید بنابراین در ابتدای صفحه لازم است off را به on تبدیل کنید. بعد از این وارد مرحله بعد می‌شوید:

فعال کردن Ambient Display
فعال کردن Ambient Display

در این بخش قبل از اینکه دسترسی فعال شود، اپلیکیشن مطابق بالا دو دسترسی و مجوز از شما می‌خواهد و بعد از آن فعال می‌شود.

بعد از اینکه فعال شد، به صورت زیر خواهد بود:

 

زمانی که این قابلیت را فعال کردید، بدون هیچ گونه تنظیمات اضافی می‌توانید گوشی را در صورت نیاز یک بار خاموش و روشن کنید. بعد اگر اسکرین را خاموش کنید، می‌توانید به محض دریافت نوتیفی صفحه را به طور اتوماتیک روشن شده بیابید:

 

اسکرین شات های بالا نمونه‌ای از صفحه قفل گوشی برای زمانی است که امکان Ambient Display را فعال کرده‌اید. اما اگر شما دارای یک گوشی روت شده باشید، روشی برای فعال کردن Ambient Display وجود دارد که در زیر به آن می‌پردازیم.

کاربرانی که گوشی روت شده دارند، هم می‌توانند در کمترین مراحل از تنظیمات، این قابلیت را فعال کنند. تنها این قبیل افراد نیازمند به یک سری ملزومات اولیه‌اند. اول اینکه باید فریم ورک xposed روی گوشی‌شان نصب شده باشد. در ثانی باید ماژول Xposed Module Repository روی گوشی‌شان نصب باشدلازم است که اپ یاد شده را نصب کنید و بعد آن را اجرا کنید تا نمایشگر به صورت زیر نمایش داده شود که صفحه‌ای مملو از آپشن های تنظیمات است:

در این صفحه مطابق آن چه که مشاهده می‌کنید گزینه modules را مد نظر قرار دهید. بعد از این کار به احتمال خیلی زیاد در صورتی که پلتفرم شما نیاز ببیند، سیستم اندرویدی تان ریستارت خواهد شد.

بعد از این که سیستم ریستارت شد به بخش تنظیمات گوشی بروید و از ان جا وارد بخش نمایشگر display شوید. در این قسمت تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید را خواهید دید:

در انتهای لیست گزینه‌ها Ambient Display را مشاهده می‌کنید. لازم است از طریق دکمه تنظیماتی که روبروی آن است این قابلیت را فعال کنید. بعد از این می‌توانید نوتیفی ها را به وضوح مشاهده کنید و بدون اینکه نیاز به روشن کردن نمایشگر باشد، هنگام دریافت نوتیفی تمام پیام‌ها را مشاهده کنید:

فعال کردن Ambient Display
فعال کردن Ambient Display

این صحنه‌ای از یک گوشی روت شده به هنگام دریافت نوتیفی است که قابلیت Ambient Display را برای آن فعال کرده‌ایم.

تعمیرات موبایل الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =