نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت پاسخ ندادن تلویزیون ال جی به کنترل از راه دور

فهرست مطالب

پاسخ ندادن تلویزیون ال جی به کنترل/ اگر کنترل از راه دور شما هر زمان که دکمه‌های آن را فشار می‌دهید سیگنال‌هایی را منتشر می‌کند، مشکلات زیر می‌توانند مانع از پاسخگویی تلویزیون به کنترل از راه دور شوند.

انسداد سیگنال

سیگنال هایی که ریموت تلویزیون ال جی شما ساطع می کند نمی تواند از طریق اشیا عبور کند. بنابراین، یک دیوار، مبلمان، یا هر چیزی بین شما و تلویزیون می تواند مانع از کنترل پرتو تلویزیون شما شود. شما باید چنین مواردی را حذف کنید تا ببینید آیا این مشکل برطرف می شود یا خیر.

گیرنده پرتو مادون قرمز تلویزیون ناکارآمد

تلویزیون شما دارای یک سنسور کنترل از راه دور است که به کنترل از راه دور LG شما اجازه می دهد آن را کنترل کند. اگر برچسب، گرد و غبار یا هر شی دیگری این گیرنده را پوشانده باشد، ممکن است به اشتباه فکر کنید که کنترل از راه دور شما کار نمی کند. اگر سنسور ریموت آسیب دیده باشد، همین اتفاق می افتد. اگر گیرنده را تمیز یا تعمیر کنید کمک خواهد کرد.

نرم افزار تلویزیون قدیمی

نرم افزار تلویزیون قدیمی تر می تواند بر کنترل از راه دور شما تأثیر منفی بگذارد. اگر این اتفاق افتاد، می توانید از کنترلر کوچک پشت تلویزیون خود استفاده کنید. مانند کنترل تلویزیون شما کار می کند. می توانید از آن برای رفتن به منو استفاده کنید. این می تواند کار کند، اما بهترین گزینه استفاده از کنترلر کوچک در پشت برای به روز رسانی نرم افزار تلویزیون است.

چراغ های فلورسنت یا چراغ های بالای سر روشن است

انواع لامپ های LED یا لامپ های فلورسنت وجود دارند که می توانند با سیگنال کنترل از راه دور شما تداخل ایجاد کنند. این می تواند باعث اختلال در عملکرد آن شود. بنابراین، می‌توانید به‌طور موقت لامپ‌ها یا چراغ‌ها را خاموش کنید تا ببینید آیا مشکل دارند یا خیر.

پاسخ ندادن تلویزیون ال جی به کنترل

تداخل سیگنال

بسیاری از قطعات الکترونیکی اغلب با سیگنال های راه دور تداخل دارند. بنابراین، اگر تعدادی وسایل الکترونیکی در نزدیکی تلویزیون شما وجود دارد، باید آنها را بردارید.

چگونه ریموت تلویزیون هوشمند ال جی خود را تعمیر کنم؟

اگر تلویزیون شما کار می کند، اما کنترل از راه دور هوشمند ال جی شما کار نمی کند، ممکن است بهترین تجربه سرگرمی را نداشته باشید. کنترل از راه دور شما نسبت به کنترلر کوچک کنترل تلویزیون را آسان تر می کند. برای تعمیر ریموت و داشتن تجربه بهتر، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

باتری خود را بررسی کنید

اگر دکمه های ریموت شما معیوب هستند یا آسیب دیده اند، می توانید آنها را تعمیر کنید. تکنسین شما همچنین می تواند به شما در تعمیر کنترل ها کمک کند. اگر با این کار مشکل حل نشد، ممکن است مجبور شوید کنترل از راه دور خود را تعویض کنید.

ریموت را ریست کنید

اگر هیچ مشکلی در دکمه های راه دور خود مشاهده نمی کنید، تاخیر نرم افزار و سایر خطاهای مرتبط می تواند مشکل اساسی باشد. با تنظیم مجدد ریموت می توانید آنها را برطرف کنید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای انجام این کار دنبال کنید:

  • باتری را از دستگاه خارج کنید
  • بگذارید حدود 10 ثانیه بماند تا برق آن تخلیه شود
  • کنترل از راه دور را به سمت تلویزیون بگیرید
  • دکمه چرخ را در وسط کنترل از راه دور فشار دهید
  • از کنترل از راه دور برای کنترل تلویزیون خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید

ریموت خود را جایگزین کنید

اگر به خطاهای نرم افزاری یا سخت افزاری مشکوک نیستید، ممکن است به این معنی باشد که کنترل از راه دور شما غیر قابل تعمیر آسیب دیده است. سریع ترین و موثرترین راه حل تماس با پشتیبانی ال جی برای جایگزینی مناسب است. می توانید از راه دور جادویی ال جی بخرید زیرا کارآمدتر است و تلویزیون شما را از طریق بلوتوث وصل می کند.

مانند ریموت معمولی ال جی، ممکن است بعد از مدتی خراب شود و از کار بیفتد. خبر خوب این است که می توانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

قبل از امتحان روش‌های دیگر، باید آزمایش کنید که آیا باتری‌های شما خالی هستند یا خیر. دکمه های روی کنترل از راه دور را فشار دهید تا ببینید که آیا دکمه پاور روشن می شود یا خیر. اگر اینطور نیست، باتری ها را با محصولات قابل اعتمادی جایگزین کنید.

دلایل آسیب دیدگی تلویزیون صفحه تخت الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =