نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طریقه تهیه نسخه پشتیبان از گوشی الجی با گوگل وان

فهرست مطالب

تهیه نسخه پشتیبان از گوشی الجی

تهیه نسخه پشتیبان از گوشی الجی/ گوگل وان مسلما مورد علاقه ما در میان بهترین سرویس های ابری موجود است. یکی از دلایلی که ما آن را بسیار دوست داریم این است که می تواند از تلفن Android شما نسخه پشتیبان تهیه کند و یک نسخه رمزگذاری شده را در فضای ابری نگه دارد. به این ترتیب، اگر اتفاقی برای گوشی الجی شما بیفتد، می توانید به راحتی یک کپی را در دستگاه دیگری بازیابی کنید.

پشتیبان‌گیری در Google One شامل داده‌های برنامه، سابقه تماس، مخاطبین، تنظیمات، پیام‌های SMS و MMS، تصاویر و ویدیوها است. پشتیبان‌گیری‌ها را می‌توان به صورت دستی اجرا کرد یا می‌توان آن‌ها را به‌طور خودکار تنظیم کرد. ما به شما نحوه تنظیم پشتیبان‌گیری خودکار و نحوه پشتیبان‌گیری یکباره را به شما نشان خواهیم داد. برای شروع، برنامه Google One را دانلود و نصب کنید (در برگه جدید باز می شود).

تهیه نسخه پشتیبان از گوشی الجی

چگونه با گوگل وان از گوشی الجی اندروید و اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

برای ایجاد یک نسخه پشتیبان از تلفن خود، ابتدا باید مطمئن شوید که از تمام اطلاعاتی که می خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  • برنامه Google One را باز کنید.
  • روی Storage ضربه بزنید.
  • به سمت پایین به پشتیبان‌گیری دستگاه بروید
  • سه دسته داده برای پشتیبان گیری وجود دارد: داده های دستگاه، پیام های چندرسانه ای و عکس ها و ویدیوها. هر دسته برچسب خاموش یا روشن می شود. اگر تنظیمات همان جایی است که می خواهید، نیازی نیست کار دیگری انجام دهید.
  • اگر تنظیمات درست نیست، روی Backup Settings ضربه بزنید.
  • هر دسته دارای یک جابجایی به همراه پشتیبان‌گیری با استفاده از داده تلفن همراه خواهد بود.
  • پس از تنظیم همه چیز، برای ذخیره تنظیمات خود، روی پیکان عقب ضربه بزنید. همچنین می توانید روی Back up now ضربه بزنید تا فوراً از تنظیمات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

هنگامی که همه چیز تنظیم شد، از اطلاعات شما به صورت دوره‌ای، تقریباً هر هشت ساعت یا بیشتر، پشتیبان‌گیری می‌شود. در تنظیمات پشتیبان‌گیری، در صورت تمایل می‌توانید اجازه دهید نسخه‌های پشتیبان با استفاده از داده تلفن همراه بارگذاری شوند. بسته به طرح داده شما، این توصیه نمی شود.

آیا باید از Google One برای پشتیبان‌گیری از تلفنم استفاده کنم؟

ممکن است به فهرست داده‌های پشتیبان‌گیری شده نگاه کنید و بپرسید که تفاوت بین پشتیبان‌گیری Google One و نسخه‌های پشتیبان طبیعی که با استفاده از خدمات Google ایجاد می‌کنید چیست. به عنوان مثال، اگر مخاطبین خود را در Gmail ذخیره کنید، از قبل از آنها نسخه پشتیبان تهیه شده است. به همین ترتیب، اگر از Google Photos استفاده می‌کنید، از عکس‌ها و ویدیوهای شما قبلاً نسخه پشتیبان تهیه شده است. چندین پاسخ برای این سوال وجود دارد.

پاسخ اول این است که به سادگی، تفاوت کمی بین آنها وجود دارد. برای مثال، از عکس‌ها و ویدیوهای Google One با استفاده از سرویس Google Photos پشتیبان‌گیری می‌شود. سرویس پشتیبان‌گیری Google One همه تنظیمات پشتیبان‌گیری را در یک مکان ادغام می‌کند.

پشتیبان‌گیری‌های Google One به‌طور مستقل داده‌های بیشتری را نسبت به سایر سرویس‌های Google ذخیره می‌کنند. Google One علاوه بر عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین و پیام‌ها، داده‌های برنامه، تنظیمات و سابقه تماس را نیز پوشش می‌دهد. داشتن همه اینها در یک مکان، فقط روی کیک است. به‌علاوه، اگر شخصی از سرویس Google خاصی استفاده نکند، Google One همچنان آن داده‌ها را در پشتیبان‌گیری می‌گیرد. بنابراین به طور کلی و یک مرحله ای شما برای پشتیبان گیری است.

اطلاعات خرابی سیستم گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =