نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های شناسایی خرابی تلویزیون الجی

فهرست مطالب

شناسایی خرابی تلویزیون الجی / هنگامی که تلویزیون ال جی به درستی کار نمی کند، قبل از اینکه به این نتیجه برسیم که خراب است، باید چند چیز متفاوت را در نظر گرفت. اگر تلویزیون ال جی روشن نمی شود، صفحه نمایش آسیب دیده یا کانال ها یا صدا کار نمی کنند، اتصالات و تنظیمات را عیب یابی کنید تا مشکل را برطرف کنید یا تعیین کنید که آیا باید تلویزیون ال جی خود را تعویض کنید یا خیر.

مرحله 1: اتصال تلویزیون به برق

تلویزیون ال جی را به برق وصل کنید و دکمه “Power” را فشار دهید. اگر تلویزیون ال جی روشن نمی شود، تلویزیون ال جی را از برق بکشید و یک دستگاه الکتریکی دیگر را به پریز وصل کنید تا ببینید آیا برق از پریز می رود یا خیر. اگر دستگاه کار نمی کند، تلویزیون ال جی را به پریز برق وصل کنید.

مرحله 2: بررسی تلویزیون

تلویزیون ال جی را برای آسیب های بیرونی، مانند صفحه نمایش ترک خورده، سیم های قطع شده یا ورودی های شکسته بررسی کنید. به هر گونه تصادف یا ضربه اخیر که تلویزیون ال جی متحمل شده است که ممکن است منجر به آسیب فیزیکی شده باشد توجه کنید. اگر تلویزیون ال جی رها شده باشد، این امکان وجود دارد که آسیب بیرونی مورد توجه قرار نگیرد یا به مرور زمان غالب شود.

شناسایی خرابی تلویزیون الجی

مرحله 3: بررسی اتصالات تلویزیون

تمام اتصالات تلویزیون ال جی را بررسی کنید تا مطمئن شوید محکم و به درستی به تلویزیون ال جی وصل شده اند. مشکلات صوتی و بصری اغلب به دلیل شل بودن یا اتصال نادرست دوشاخه است. اگر همه سیم ها محکم به اتصالات درست وصل شده باشند، احتمال خرابی تلویزیون ال جی وجود دارد.

مرحله 4: منبع آنتن تلویزیون را بررسی کنید

دکمه “Menu” را روی کنترل از راه دور تلویزیون ال جی فشار دهید، “Channels” را انتخاب کنید، سپس منبع آنتن را بررسی کنید و مطمئن شوید که انتخاب شده با نوع آنتنی که به تلویزیون ال جی وصل کرده اید مطابقت دارد. منبع آنتن را در صورت نیاز تغییر دهید و اسکن کانال را اجرا کنید. این چند دقیقه طول می کشد. اگر این کمکی نکرد، با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید مشکلی در سرویس کابل وجود ندارد. این فقط زمانی اعمال می شود که تلویزیون ال جی شما دریافت کانال را دریافت نکند.

مرحله 5: تغییر منابع صوتی

دکمه منو روی کنترل از راه دور را فشار داده و “Audio” را انتخاب کنید. “Speakers” را انتخاب کنید و مطمئن شوید که منبع بلندگوی صحیح انتخاب شده است. منابع صوتی را در صورت نیاز تغییر دهید زیرا تلویزیون ال جیی که منبع صوتی اشتباهی انتخاب شده صدا را پخش نمی کند.

نحوه عیب یابی تلویزیون ال جی ال سی دی

با هر مارک تلویزیون ال سی دی، تعدادی از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر مشکلی ظاهر شد، به این معنی نیست که باید تلویزیون ال جی را برگردانید یا تلویزیون ال جی جدید بخرید. برای مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود، می توانید تعدادی راه حل را امتحان کنید.

مرحله 1: بررسی تنظیمات دستگاه

تنظیمات دستگاه های خارجی خود را بررسی کنید. اگر با مشکلات صدا یا تصویر، به خصوص مشکلات همگام‌سازی مواجه هستید، تنظیمات دستگاه‌هایی را که با آنها مشکل دارید بررسی کنید. برای مثال، اگر پخش‌کننده Blu-Ray شما 1080p خروجی می‌دهد اما تلویزیون ال جی شما تنها از وضوح 720p پشتیبانی می‌کند، این امر می‌تواند باعث شود که صدا و ویدئو از همگام‌سازی خارج شوند.

مرحله 2: اطمینان از اتصال ورودی های مختلف

ورودی های مختلف را امتحان کنید. اگر مشکلات دستگاه های خارجی همچنان ادامه داشت، آنها را به پورت های مختلف وصل کنید. مشکل ممکن است ورودی بد باشد تا تلویزیون ال جی بد. کابل ها را تعویض کنید تا مطمئن شوید مشکل از این نیست.

مرحله 3: بررسی منوی تنظیمات

منوی تنظیمات را بررسی کنید. اگر تصویر روی تلویزیون ال جی ال جی شما خیلی تیره یا خیلی شسته به نظر می رسد، تنظیمات تصویر را در منوی اصلی تلویزیون ال جی تنظیم کنید. گاهی اوقات تنظیمات کارخانه در تلویزیون ال جی ال جی با نیازهای کاربر مطابقت ندارد.

مرحله 4: دمای تلویزیون الجی را بررسی کنید

بررسی کنید تا مطمئن شوید تلویزیون ال جی ال جی شما بیش از حد گرم نشده است. از آنجایی که دستگاه های ال جی دارای دریچه های هوا در پشت هستند، تمایل دارند هوا را بین تلویزیون ال جی و دیوار حبس کنند که می تواند باعث گرم شدن بیش از حد شود. اگر تلویزیون ال جی شما به طور تصادفی خاموش می شود، ممکن است این مشکل باشد. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون ال جی حداقل شش اینچ از دیوار فاصله داشته باشد و قبل از اینکه دوباره از آن استفاده کنید، آن را برای مدت طولانی کنار بگذارید.

6 مشکل رایج تلویزیون ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 14 =