نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های تعمیر اسپیکر

فهرست مطالب

نحوه تعمیر اسپیکر بدون صدا

اگر متوجه مشکلی در بلندگو الجی شدید، نیازی به تماس فوری با یک تکنسین نیست. اگر بلندگو الجی بدون صدا دارید، ممکن است بتوانید خودتان با نکات صحیح عیب یابی بلندگو الجی مشکل را برطرف کنید. تعمیر اسپیکر گران است اگر شخص دیگری این کار را برای شما انجام دهد. در عوض، این پول را پس انداز کنید، رایج ترین مشکلات بلندگو الجی را بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید به تنهایی تعمیر را انجام دهید.

مرحله 1: اتصالات بلندگو الجی را بررسی کنید.

 سیم های پشت اسپیکر خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که بلندگو الجی شما به محل مناسب وصل شده اند. اگر هر یک از این اتصالات شل شد، آنها را دوباره وصل کنید تا اتصال را ایمن کنید. اتصال شل می تواند دلیلی باشد که شما بلندگو الجی بدون صدا دارید.

مرحله 2: استفاده از دکمه افزایش صدا

دکمه “افزایش صدا” را روی کنترل از راه دور که گیرنده صوتی شما را کار می کند فشار دهید. اگر گیرنده روی “بی صدا” باشد، اجازه نمی دهد صدا به بلندگو الجی شما برسد. افزایش “صدا” به طور خودکار گیرنده “بی صدا” را خاموش می کند، بنابراین می توانید بررسی کنید که آیا این مشکل است یا خیر.

مرحله 3: بررسی ورودی اسپیکر

مطمئن شوید که گیرنده شما روی ورودی مناسب تنظیم شده است. اگر می خواهید یک سی دی پخش کنید، مطمئن شوید که سیستم صوتی شما روی “CD” تنظیم شده است. رها کردن تصادفی تنظیمات روی «رادیو» یا هر چیز دیگری غیر از دستگاه مورد نظری که می‌ خواهید استفاده کنید، می‌ تواند دلیلی باشد که شما بلندگو الجی بدون صدا دارید.

مرحله 4: هدفون های متصل به گیرنده صدا را جدا کنید.

اگر هدفون به برق متصل شده باشد، گیرنده به طور خودکار صدا را به جای بلندگو الجیها از طریق هدفون ارسال می کند. جدا کردن هدفون به گیرنده صوتی دستور می دهد تا سیگنال را از طریق بلندگو الجیها ارسال کند.

تعمیر اسپیکر

چگونه یک Buzz را در My Bose Wave برطرف کنیم

Bose یکی از تولیدکنندگان پیشرو تجهیزات صوتی پیشرفته است. طراحی اسپیکر ثبت شده امواج صوتی را وادار می کند تا بیشتر در بلندگو الجی حرکت کنند و باعث گسترش بیشتر آنها می شود، بنابراین وقتی صدا به گوش شما می رسد، بسیار بهتر از سایر منابع صوتی به نظر می رسد. با این حال، اگر صدای وزوز از بلندگو الجی را شنیدید، به این معنی است که خطای اتصال وجود دارد و باید اصلاح شود.

مرحله 1: بلندگو الجی Bose را روشن کنید.

 شما باید بلندگو الجی صوتی را روشن کنید تا بدانید کاری که انجام می دهید مشکل صدا را اصلاح می کند یا خیر.

مرحله 2: اتصالات بلندگو الجی در پشت آمپلی فایر را بررسی کنید.

 اطمینان حاصل کنید که اتصالات به طور کامل در گیرنده قرار گرفته اند. اگر کابل ها (یا سیم ها) نباشند، باعث ایجاد صدای وزوز می شود.

مرحله 3: بررسی سیم ها و کابل های بلندگو

سیم ها و کابل های سیستم بلندگو الجی Bose را بررسی کنید. اگر در یکی از سیم ها بریدگی وجود داشته باشد، ممکن است صدای وزوز را تجربه کنید. این را با چسباندن برش با نوار برق یا برداشتن کابل و جایگزینی آن با یک کابل جدید اصلاح کنید.

مرحله 4: اتصال گیرنده به پریز برق

گیرنده Bose را جدا کرده و آن را به یک پریز برق دیگر وصل کنید. کابل برق ممکن است برق را به درستی از درگاه فعلی دریافت نکند.

مرحله 5: دور کردن بلندگو الجی

بلندگو الجی را از بلندگو الجی دیگر (از سایر دستگاه های رادیویی) دور کنید، تلفن همراه خود را از گیرنده دور نگه دارید و هر گیرنده دیگری را از گیرنده Bose دور کنید. همه اینها می توانند بر خروجی صدای سیستم بلندگو الجی تأثیر بگذارند و باعث ایجاد نویز وزوز شوند.

اگر با انجام مراحل بالا، مشکلات بلندگو برطرف نشد، با نمایندگی تعمیرات الجی تماس بگیرید.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =