نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل صفحه سیاه تلویزیون الجی

فهرست مطالب

رفع مشکل صفحه سیاه تلویزیون الجی: آیا در تلویزیون هوشمند الجی خود با صفحه نمایش سیاه مواجه هستید؟ آیا روشن است و نمی توانید تصویری را ببینید؟ خوب، شما مطمئناً در مکان مناسبی برای رفع این مشکل هستید. ممکن است تلویزیون شما خوب کار کند و ناگهان صفحه کاملا سیاه شود. همچنین ممکن است صدای پخش شده را بشنوید، میزان صدا را تنظیم کنید و کانال ها را تغییر دهید، اما هنوز نمی توانید چیزی را روی صفحه نمایش ببینید. تو در این تنها نیستی. حتما از طریق صفحه پیمایش کنید و مشکل را حل کنید.

صفحه سیاه تلویزیون الجی

قبل از عجله برای دور انداختن تلویزیون و خرید تلویزیون جدید یا حفاری در جیب خود برای رفع مشکل، راه حل های احتمالی وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را امتحان کنید. مشکل ممکن است از چند چیز از جمله منبع، کابل ها یا هر ورودی دیگر ناشی شود. در حالی که این صفحه سیاه مرگ نیست، اما می توانید به راحتی در خانه مشکل را عیب یابی و رفع کنید. با این حال، برخی موارد ممکن است نشان دهد که صفحه نمایش مرده است، بنابراین، باید به دنبال خدمات حرفه ای باشید.

رفع مشکل صفحه سیاه تلویزیون الجی

چه چیزی باعث مشکل صفحه نمایش سیاه در تلویزیون هوشمند الجی شما می شود؟

بنابراین، پس از دریافت گزارش‌ های متعدد از چندین کاربر، تصمیم به بررسی این موضوع گرفتیم و به مجموعه ‌ای از راه‌حل ‌ها رسیدیم که مشکل اکثر کاربران را حل کرد. همچنین، دلایل ظاهر شدن مشکل صفحه نمایش سیاه در تلویزیون هوشمند الجی را بررسی کردیم و در زیر فهرست کردیم.

مشکل اتصال کابل

تلویزیون هوشمند الجی شما احتمالاً به دلیل مشکل اتصال کابل با صفحه سیاه مشکل دارد. اتصالات شل، کابل های آسیب دیده یا منابع برق غیرفعال دلیل احتمالی مشکل در تلویزیون شما هستند.

مشکل منابع

رفع مشکل صفحه سیاه تلویزیون الجی: علاوه بر این، این مشکل می تواند ناشی از مشکلات مرتبط با منابعی مانند پخش کننده DVD، جعبه کابل یا سایر منابع خارجی باشد. برای اینکه بفهمید مشکل از منابع است، دکمه Menu را روی کنترل از راه دور فشار دهید. اگر منو روی صفحه تلویزیون شما ظاهر می شود، پس مشکل از منابع است.

مشکل تنظیم ورودی ها

مشکل صفحه سیاه می تواند به دلیل مشکل تنظیم ورودی ها باشد. ممکن است تلویزیون شما روی یک ورودی اشتباه تنظیم شده باشد. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما روی ورودی صحیح تنظیم شده است تا از این مشکل جلوگیری شود.

مشکل به‌ روزرسانی میان ‌افزار

ممکن است صفحه تلویزیون شما به دلیل سیستم ‌افزار منسوخ شده سیاه رنگ باشد. بنابراین، برای حل این مشکل، سیستم عامل باید به روز شود.

حالت تایمر خواب/حالت صرفه جویی در انرژی

در مواردی که تلویزیون شما به طور تصادفی سیاه می شود، مشکل می تواند به دلیل روشن بودن تایمر خواب یا حالت صرفه جویی در انرژی باشد. در نظر بگیرید که آنها را خاموش کنید تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.

رفع مشکل صفحه سیاه تلویزیون الجی: خرابی سخت‌ افزار

همچنین ممکن است تلویزیون شما به دلیل نقص سخت ‌افزاری صفحه سیاه نشان دهد. این ممکن است یک برد مدار معیوب، پانل تلویزیون معیوب یا LED معیوب تلویزیون باشد. برای این مورد، شما باید به دنبال خدمات حرفه ای باشید تا تلویزیون خود را تعمیر کنید.

اکنون که درک اولیه ای از ماهیت موضوع دارید، به سمت راه حل ها می رویم. اطمینان حاصل کنید که این موارد را به ترتیب خاصی که در فهرست آنها ذکر شده است اجرا کنید تا از هرگونه درگیری جلوگیری شود.

مقالات مرتبط:

رفع مشکلات تصویر صفحه نمایش LCD

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =