نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه اندازی تلویزیون با ریموت و بدون ریموت

فهرست مطالب

چگونه تلویزیون ال جی خود را مجدداً تنظیم و راه اندازی مجدد کنیم (با و بدون ریموت)؟

تلویزیون از اولین نسخه های خود تاکنون تکامل یافته است. همراه با تماشای تلویزیون کابلی، می توانید در وب گشت و گذار کنید، برنامه های پخش جریانی را بارگیری کنید و همچنین در تلویزیون های خود بازی کنید! با این حال، انقلاب تلویزیون هوشمند کامل نیست زیرا دستگاه های شما می توانند هر از چند گاهی با بارگیری برنامه های مخرب بر روی آنها، رفتار نادرستی داشته باشند. در چنین مواردی، بهترین گزینه برای رفع آن، تنظیم مجدد آن است. اکنون لیست بهترین دستگاه های پخش جریانی آمازون را بررسی کنید!

آیا تلویزیون LG دکمه تنظیم مجدد دارد؟

این شرکت دکمه تنظیم مجدد خاصی برای تنظیم مجدد سخت / نرم ندارد. با این حال، اگر می خواهید یک بازنشانی نرم و سریع انجام دهید، می توانید دکمه “خوب” یا دکمه وسط صفحه کنترل تلویزیون را برای پنج ثانیه فشار دهید و نگه دارید. بازنشانی نرم شروع می شود.

چگونه می توان تلویزیون LG را بازنشانی کرد؟

چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای تنظیم مجدد تلویزیون LG خود با کمک ریموت دنبال کنید.

  1. ابتدا با فشار دادن دکمه “صفحه اصلی” از راه دور تلویزیون به “منو” بروید.
  2. گزینه “Settings” را در صفحه منو پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.
  3. در زیر گزینه “General” در منوی تنظیمات، گزینه “Reset” را پیدا خواهید کرد. آن را انتخاب کرده و از روند بازنشانی تقلید کنید.
  4. دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید و گزینه “تأیید” را در همه هشدارها انتخاب کنید.
  5. رمز ورود تلویزیون را وارد کنید و تنظیم مجدد را شروع کنید. رمز ورود معمولاً یک پین است (0000 یا 1234 را امتحان کنید). با جستجوی مدل خود در وب سایت LG می توانید پین را جستجو کنید.

چگونه تلویزیون الجی خود را بدون راه دور از نو تنظیم کنیم؟

فرآیند تنظیم مجدد هنگامی که از راه دور تلویزیون دارید بسیار ساده است. با این حال، برای مواقعی که کنترل از راه دور ندارید و می خواهید دوباره تنظیم کنید، می توانید این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. می توانید دکمه “پاور” را در پانل سمت / پایین تلویزیون امتحان کنید و نگه دارید. اگر بعد از 10 ثانیه دوباره تنظیم شد، دیگر نباید به مرحله بعدی بروید. با این حال، اگر اینگونه نیست، باید به مرحله بعدی بروید.
  2. برای رفتن به گزینه های “منو” و “تنظیمات” از کنترل پنل جوی استیک در تلویزیون استفاده کنید.
  3. از آنجا می توانید با انجام همان تنظیماتی که در س theال بالا در مورد مراحل بازنشانی برای زمانی که از راه دور دارید، گزینه های تنظیم مجدد را انتخاب کنید. به منو> تنظیمات> عمومی> بازنشانی گزینه> انتخاب تأیید> رمز ورود تلویزیون را وارد کرده و تنظیم مجدد را شروع کنید

بنابراین، اگر راه دور خود را از دست دهید، دو روش برای تنظیم مجدد وجود دارد. هر دو آنها در مراحل بالا توضیح داده شده است.

چگونه تلویزیون LG خود را بدون رمز عبور بازنشانی کنیم؟

گاهی اوقات گذرواژه ها و پین کد ها بسیار پیچیده هستند و کاربران آنها را فراموش می کنند. پس از مدت ها استفاده نکردن از رمزهای عبور، به احتمال زیاد دیگر آنها را به خاطر نمی آورید. با این وجود، اگر کد پین یا قفل والدی را که برای اولین بار به همراه تلویزیون تنظیم کرده اید به خاطر نمی آورید، نمی توانید تلویزیون LG را تنظیم کنید. یک کاری که می توانید انجام دهید این است که کد پینی را که در ابتدا تنظیم کرده بودید تنظیم کنید. برای تنظیم مجدد کد پین، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از کنترل از راه دور، به “منو” بروید و گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید. از میان این گزینه های تنظیمات پیمایش کنید تا گزینه “Advanced settings” را پیدا کنید.
  2. به پایین بروید و گزینه های “ایمنی” را در برگه “تنظیمات پیشرفته” پیدا کنید.
  3. در این برگه گزینه ای با عنوان “Reset Password” را پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک نکنید کافیست آن را با نشانگر برجسته کنید و کانال را دو بار فشار دهید، سپس کانال پایین را دنبال کنید و دوباره کانال را بالا ببرید. این یک کد داخلی داخلی است که به کاربران در هنگام فراموش کردن رمزهای عبور خود کمک می کند.
  4. در کادر گفتگوی پاپ آپ بعدی “0313” یا “0325” را وارد کنید.
  5. “0000” را در جعبه گفتگوی ایمنی وارد کنید که در مرحله بعدی ظاهر می شود.
  6. اکنون صفحه ای مشاهده خواهید کرد که می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

برای گذر از تنظیم مجدد می توانید از این رمز عبور جدید استفاده کنید. پس از دستیابی به تغییر گذرواژه / کد پین، تنظیم مجدد تنظیمات همانند چند سوال اول این مقاله خواهد بود.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =