نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهکارهای رفع مشکلات لپ تاپ

فهرست مطالب

مشکلات لپ تاپ الجی

لپ تاپ  یک ابزار عالی است که بسیاری از ما روزانه در زندگی شخصی و حرفه ای به آن تکیه می کنیم. اگر تلفن ما کار نکرد، ما فقط به یک تلفن جدید ارتقا می دهیم. وقتی نوبت به تغییر لپ تاپ  های ما می رسد، به این سادگی ها نیست و ارتقاء مانند آب نبات از بین نمی رود. گاهی اوقات تمام زندگی ما روی لپ تاپ  های ما است. اگر مشکلی پیش بیاید یک بحران بزرگ است. به همین دلیل، همه باید تکنیک های اصلی عیب یابی لپ تاپ  را برای لپ تاپ  های خراب یا خراب یاد بگیرند. وقت گرانبهای خود را برای رسیدگی به مشکلات لپ تاپ  از دست ندهید. برای راهنمایی در مورد عیب یابی مشکلات لپ تاپ  به خواندن ادامه دهید.

رفع خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

سیستمی که به طور غیرمنتظره یخ زده و خاموش می شود، جای نگرانی دارد. خرابی ناگهانی لپ تاپ الجی یک مشکل جدی است که نباید از آن غافل شد. یک آزمایش تشخیصی کامل انجام دهید تا مشخص شود مشکلی در هارد دیسک وجود دارد یا خیر.

اغلب اوقات در صورت داغ شدن بیش از حد لپ تاپ الجی خاموش می شود. سایر علل رایج که منجر به خرابی لپ تاپ می شود، مربوط به ویروس ها، منابع تغذیه نامناسب و آسیب به سخت افزار است. خاموش شدن خودکار ضامن سیستم است.

منبع تغذیه را بررسی کنید

سیم خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید لپ تاپ الجی هنوز وصل است و باتری آن تمام نشده است. منبع تغذیه ممکن است در پریز، آداپتور یا لپ تاپ  قطع شده باشد.

سیستم شما باید شما را از باتری کم مطلع کرده باشد. چراغ قرمز چشمک زن یا پنجره بازشو از ویژگی های مشترک است. برخی از لپ تاپ  ها دارای کلید عملکردی هستند که به شما امکان می دهد سلامت باتری خود را بررسی کنید.

مشکلات لپ تاپ

در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید

بسته به سیستم عامل، لپ تاپ  را در حالت ایمن یا بوت ایمن راه اندازی مجدد کنید. این اجازه می دهد تا دسترسی محدودی به لپ تاپ  داشته باشید تا بتوانید علت سقوط را بررسی کنید.

آیا فن کار می کنند؟

لپ تاپ  ها دارای فن هایی هستند که مودم را خنک نگه می دارند تا بتواند به درستی کار کند. بررسی کنید که آیا فن های لپ تاپ  کار می کنند یا خیر. اگر فن ها کار نمی کنند، ممکن است لپ تاپ  بیش از حد گرم شود.

اگر لپ تاپ ها در ماشین داغ نگهداری شوند یا اگر دستگاه روی سطحی قرار گرفته باشد که دریچه های خروجی را مسدود می کند، می توانند بیش از حد گرم شوند.

یک آزمایش تشخیصی انجام دهید

پس از رد این مسائل رایج، باید یک آزمایش تشخیص زیستی را انجام دهید. مراحل ممکن است در لپ تاپ  و سیستم عامل متفاوت باشد، بنابراین راهنمای مالک خود را برای راهنمایی بررسی کنید. اگر نمی توانید مشکل را تشخیص دهید و مشکل همچنان ادامه داشت، با خدمات تعمیر لپ تاپ الجی تماس بگیرید.

بارگیری یا بارگزاری داده ها بیش از حد طول می کشد

شما 10 دقیقه قبل از جلسه فرصت دارید و بارگیری آن تا ابد طول می کشد. در هر صورت، برخورد با سرعت پایین اینترنت یک درد است و همچنین می تواند به این معنی باشد که لپ تاپ  شما دارای ویروس است.

لپ تاپ  های کند ناراحت کننده هستند اما به ندرت به این معناست که یک مشکل جدی وجود دارد که به تنهایی حل نمی شود. عیب یابی لپ تاپ  ای لپ تاپ  ای با سرعت کند عبارتند از:

سرویس اینترنت خود را ارتقا دهید

اگر استفاده روزانه از لپ تاپ  شما شامل جابجایی داده های زیاد است، ممکن است لازم باشد سرعت اینترنت خود را ارتقا دهید. می توانید تست سرعت را از لپ تاپ  خود اجرا کنید. دفترچه راهنمای خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید. همچنین می توانید با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید تا تشخیص سرعت اینترنت را اجرا کند.

اگرچه بیشتر بارگیری ها و بارگذاری ها به کمتر از 25 مگابیت بر ثانیه یا میلیون بیت در ثانیه نیاز دارند، ارائه دهندگان اینترنت برنامه های اولیه ای را ارائه می دهند که 100 مگابیت بر ثانیه ارائه می دهند.

لپ تاپ الجی خود را ارتقا دهید

ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم که کارهای زیادی را می توان از طریق لپ تاپ  انجام داد. ممکن است زمان سرمایه گذاری بر روی لپ تاپ  ای باشد که بتواند تبادل اطلاعاتی را که روزانه منتقل می کنید انجام دهد.

همچنین ممکن است نیاز به سرمایه گذاری در سیستمی داشته باشد که مجهزتر باشد و تعداد و اندازه بارگیری های معمولی روزانه شما را مدیریت کند. بارگیری موسیقی و فیلم به معنای استفاده از داده های زیاد است. اگر می خواهید چندین فایل را به طور همزمان در سیستم قدیمی بارگیری کنید، می توانید سیستم را خراب کنید. ارتقاء به سیستم عامل جدیدتر می تواند زمان سرعت شما را افزایش دهد.

در حال اتمام فضا هستید

اینترنت ممکن است فضای نامحدودی داشته باشد اما لپ تاپ  شما ندارد. در برخی موارد، فضای شما تمام می شود و این نه تنها سرعت لپ تاپ  شما را کند می کند. همچنین می تواند منجر به خرابی سیستم شود.

اکنون زمان آن است که درایوهای خارجی و راه حل های ذخیره سازی ابری را جستجو کنید. همچنین باید حذف فایل های قدیمی را که دیگر به آنها نیازی ندارید، در نظر بگیرید. درایوهای خارجی برای ذخیره فایل های بزرگ و همچنین پشتیبان گیری از اطلاعات روی هارد دیسک شما عالی هستند.

ویروسها و سیستمهای کثیف

ممکن است برنامه های زیادی در پس زمینه اجرا شود و کاربر آن را نداند. این برنامه ها باعث عملکرد ضعیف سیستم های قدیمی می شود. هنگامی که سیستم به جهات زیادی کشیده می شود بر ورودی و خروجی تأثیر می گذارد.

ویروس ها می توانند تأثیر مشابهی روی لپ تاپ  شما داشته باشند. به همین دلیل داشتن نرم افزار ضد ویروس روی لپ تاپ  بسیار مهم است. برخی از آنتی ویروس ها/ضد بدافزارها در لپ تاپ  شما خدمات ممتازی را ارائه می دهند که نه تنها ویروس ها را متوقف می کند بلکه سیستم شما را از نظر مشکلات بهره وری بررسی می کند.

همچنین می توانید تشخیص خود را برای شناسایی بدافزار اجرا کنید. لپ تاپ  ها همچنین برنامه هایی برای کپی کردن لپ تاپ  ها و حذف فایل های بلااستفاده و غیر ضروری دارند.

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =