نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل کندی لپ تاپ الجی

فهرست مطالب

دلایل کندی لپ تاپ الجی / چه نیاز به انجام یک تکلیف سریع داشته باشید یا یک تماس ویدیویی انجام دهید، لپ تاپ ال جی کند می تواند خسته کننده باشد. اما نگران نباشید. راه های مختلفی برای افزایش سرعت دستگاه شما وجود دارد. آیا نمی دانید چگونه لپ تاپ ال جی خود را سریعتر کنید؟ نکات زیر را بررسی کنید تا دستگاه خود را به سرعت بالا برسانید.

چرا لپ تاپ ال جی من اینقدر کند است؟

همانطور که فایل‌ها، برنامه‌ها و برنامه‌های بیشتری را روی هارد دیسک خود جمع‌آوری می‌کنید، لپ‌تاپ ال جی شما می‌تواند شروع به تأخیر کند یا به‌کلی پاسخ ندهد. این مسائل بلافاصله ظاهر نمی شوند. با این حال، استفاده منظم، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری سخت و قدیمی بودن قطعات رایانه می‌تواند به مرور زمان لپ‌تاپ ال جی شما را از کار بیاندازد و به عملکرد آن آسیب برساند و انجام کارهای روزانه را دشوارتر کند.

لپ تاپ ال جی خود را مجددا راه اندازی کنید

اگر مدتی است که سیستم خود را راه اندازی مجدد نکرده اید، ممکن است فقط نیاز به تنظیم مجدد سریع داشته باشد. راه اندازی مجدد لپ تاپ ال جی نه تنها فایل های موقت را پاک می کند و برنامه ها را خاموش می کند، بلکه می تواند مشکلات بیشتری از آنچه فکر می کنید حل کند. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار لپ تاپ ال جی خود را مجددا راه اندازی کنید تا به بهترین شکل ممکن کار کند.

دلایل کندی لپ تاپ الجی

حافظه را بررسی کنید

لپ تاپ ال جی شما از سخت افزاری به نام حافظه با دسترسی تصادفی یا RAM برای بارگیری برنامه ها و باز کردن سریع فایل ها استفاده می کند. این در اصل حافظه کوتاه مدت لپ تاپ ال جی شما است و زمانی که آن کم است، باز کردن و اجرای همزمان چندین برنامه توسط سیستم شما زمان بیشتری می برد. در تنظیمات لپ تاپ ال جی خود می توانید میزان حافظه مصرفی خود را بدانید. در اینجا چگونه است:

نحوه بررسی حافظه کامپیوتر (ویندوز 10):

  1. در صفحه کلید خود، Ctrl+Alt+Del را همزمان فشار دهید، سپس Task Manager را انتخاب کنید.
  2. عملکرد > حافظه را انتخاب کنید تا ببینید لپ تاپ ال جی شما چقدر می تواند پشتیبانی کند.

اگر لپ تاپ ال جی خود را بیش از دو سال در اختیار دارید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که RAM را افزایش دهید تا بتواند چندین برنامه و برنامه را بدون کاهش سرعت اجرا کند. در مورد نصب سوالی دارید؟ از نزدیکترین فروشگاه uBreakiFix توسط Asurion یا Asurion Tech Repair & Solutions™ دیدن کنید.

روی هارد دیسک خود فضا ایجاد کنید

هارد دیسک لپ‌تاپ ال جی شما داده‌های زیادی را در خود جای می‌دهد – از عکس‌ها و ویدئوها گرفته تا موسیقی و فایل‌های بزرگ دیگر – و اگر تقریباً پر باشد، می‌تواند عملکرد کامپیوتر شما را کاهش دهد. ببینید چقدر فضای ذخیره‌سازی در دستگاهتان باقی مانده است، سپس ببینید کجا می‌توانید موارد را کاهش دهید. ساده است:

نحوه بررسی فضای ذخیره سازی هارد در رایانه شخصی (ویندوز 10):

  1. دکمه Start و سپس Settings را انتخاب کنید.
  2. System > Storage را انتخاب کنید و خواهید دید که چه فضایی در زیر Local Storage موجود است.

هنگامی که متوجه شدید چه برنامه‌ها و برنامه‌هایی بیشترین فضا را اشغال می‌کنند، برنامه‌هایی را که دیگر نیاز ندارید حذف کنید. اگر عکس‌ها و ویدیوهای زیادی دارید، از فایل‌های خود در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کنید یا آن‌ها را به یک هارد دیسک خارجی منتقل کنید.

پنجره های غیر ضروری مرورگر را ببندید

آیا تمایل دارید چندین پنجره مرورگر و برنامه را همزمان در حال اجرا نگه دارید؟ انجام این کار می تواند سرعت لپ تاپ ال جی شما را کاهش دهد. اگر متوجه شده‌اید که دستگاهتان کند می‌شود – یا نمی‌توانید از خود بپرسید، چرا لپ‌تاپ ال جی HP من اینقدر کند است؟ – برنامه‌هایی را که باز کرده‌اید و برنامه‌هایی را که می‌توانید بدون آن انجام دهید، ببندید.

نحوه مشاهده برنامه هایی که در رایانه شخصی (ویندوز 10) در حال اجرا هستند:

  1. در صفحه کلید، Ctrl+Alt+Del را همزمان فشار دهید، سپس Task Manager را انتخاب کنید.
  2. CPU را برای مرتب کردن لیست بر اساس میزان مصرف پردازنده انتخاب کنید یا حافظه را برای مرتب سازی بر اساس میزان مصرف حافظه انتخاب کنید. به دنبال برنامه ای باشید که از بیشترین قدرت پردازش یا حافظه استفاده می کند.
  3. برنامه‌هایی را که به آن‌ها نیاز ندارید ببندید، اما فرآیندهای سیستم را نبندید، زیرا می‌تواند کامپیوتر را ناپایدار یا خاموش کند.

محدود کردن برنامه های پس زمینه

گاهی اوقات برنامه‌های مخفی وجود دارند که در پس‌زمینه بارگیری می‌شوند یا با ورود به لپ‌تاپ ال جی به‌طور خودکار شروع می‌شوند و همچنین می‌توانند سرعت دستگاه شما را کاهش دهند. خوشبختانه، خاموش کردن این برنامه ها آسان است:

نحوه حذف برنامه ها از راه اندازی رایانه شخصی (ویندوز 10):

  • دکمه Start را انتخاب کنید، سپس Settings > Apps را انتخاب کنید.
  • Startup را انتخاب کنید، سپس برنامه‌هایی را که نمی‌خواهید هنگام ورود به سیستم باز شوند، خاموش کنید.

اسکن بدافزارها و ویروس ها

لپ‌تاپ ال جی‌هایی که به ویروس آلوده شده‌اند، با مشکلات جدی در سرعت و عملکرد خود مواجه خواهند شد.

نحوه بررسی وجود ویروس در رایانه شخصی (ویندوز 10):

  1. به Start > Settings > Update & Security > Windows Security بروید.
  2. روی ویروس و محافظت از تهدید کلیک کنید.
  3. روی اسکن سریع کلیک کنید.

اگر نرم افزار شما ویروسی را شناسایی کند، ممکن است به شما امکان حذف خودکار آن را بدهد. اگر نه، راهنمای ما را در مورد چگونگی خلاص شدن از شر یک ویروس کامپیوتری بررسی کنید.

زمان ارتقاء لپ تاپ الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =