نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل صدا دادن ساید بای ساید

فهرست مطالب

بررسی دلایل صدا دادن ساید بای ساید ال جی

 دلایل صدا دادن ساید بای ساید ال جی ممکن است ناشی از وجود اختلال و یا کار کردن‌های بیش از اندازه در بخش کمپرسور، دیفراست، فن و مواردی از این دست باشد. از این رو تشخیص صحیح علت صدای غیرعادی پیش آمده در این دستگاه، نیاز به بررسی عملکرد تمامی این قطعات و اطمینان از صحت عملکرد آنها دارد. باید توجه داشت که شنیده شده صدایی اندک در حین کار کردن تمامی ساید بای سایدها طبیعی است؛ بنابراین منظور ما از صدا دادن ساید بای ساید ال جی، خروج صدایی نابهنجار از این دستگاه است که پیش از این شنیده نشده است و برای کاربر غیرعادی است.

اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه صدا دادن‌های نابهنجار یخچال ساید بای ساید خود شده‌اید می‌توانید با بررسی موارد درج شده در بخش‌‌های آتی، علت احتمالی بروز این اشکال را دریابید. در صورت تداوم صدا و آزاردهنده بودن آن، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی ال جی در تهران تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات یخچال را ثبت نمایید.

صدا دادن ساید بای ساید ال جی

در این بخش برخی از رایج‌ترین علل صدا دادن ساید بای ساید ال جی بررسی خواهد شد. توصیه می‌شود در صورت مشاهده این اشکال جهت بررسی تخصصی دستگاه و تعمیر ایراد پیش آمده با کارشناسان ما در مرکز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

کمپرسور:

یکی از عللی که ممکن است سبب صدا دادن یخچال فریزر گردد، کار کردن کمپرسور یا همان موتور یخچال است. در ارتباط با صدای کمپرسور بد نیست بدانید که این صدا از لحظه ON شدن تا زمانی که OFF (خاموش) شود، یکنواخت خواهد بود. به عبارتی دیگر این صدا کم و زیاد نمی‌شود و هر زمانی که کمپرسور یخچال کار می‌کند به یک اندازه صدا می‌دهد.

دیفراست:

دیفراست (یخ‌زدا) می‌تواند یکی دیگر از علل صدا دادن ساید بای ساید ال جی باشد. زمانی که دستگاه شروع به یخ‌زدایی می‌کند از آنجا که فوم‌های بدنه در اثر اختلاف دما گرم و سرد می‌شوند (منقبض و منبسط می‌شوند) صدایی از آنها شنیده می‌شود. در صورتی که صدای یخچال مرتبط با این بخش باشد، صدای شنیده شده معمولاً ممتد نبوده و به صورت تکی و با فاصله خواهد بود.

فن:

یکی از شایع‌ترین عللی که سبب صدا دادن ساید بای ساید ال جی می‌گردد، فن است. همانگونه که می‌دانید در یخچال‌فریزرهای امروزی یک فن در موتور و یک فن داخل فریزر قرار دارد. در صورتی که صدای بلند و غیرعادی از درون فریزر شنیده می‌شود و این صدا با باز کردن درب دستگاه صدا قطع می‌شود و پس از بسته شدن در مجدد شروع می‌شود، توصیه می‌شود جهت رفع این اشکال با مراکز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

شیر برقی:

شیر برقی نیز مورد دیگری است که ممکن است سبب شنیده شدن صدای غیرعادی و نابهنجار از ساید بای ساید گردد. در صورتی که صدای شنیده شده فقط در زمان آب‌گیری باشد و یا زمانی که یخ‌ساز آب‌گیری می‌کند این صدا طبیعی است و مشکلی در یخچال وجود ندارد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در یخچال‌های ساید چند ثانیه بعد از یخ گرفتن صدای بسته شدن دریچه شنیده می‌شود که این صدا طبیعی می‌باشد.

تراز نبودن ساید بای ساید:

تراز نبودن دستگاه نیز ممکن است سبب صدا دادن ساید بای ساید ال جی گردد. برای تست این موضوع بدنه یخچال را با دست بدنه نگه داشته و فشار دهید. در صورتی که صدا قطع و یا کم شد و در ادامه با جدا کردن دست از بدنه مجدداً شروع شد صدا دادن یخچال به دلیل تراز نبودن آن است.

لولا:

مورد دیگری که سبب شنیده شدن صدای غیرعادی از یخچال می‌گردد لولای آن است. در صورتی که، در زمان باز یا بسته شدن درب‌ها صدای غیرعادی از لولا می‌شنوید بهتر است جهت رفع اشکال پیش آمده با یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیر ساید بای ساید ال جی تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید ال جی

خرابی یخچال های ساید بای ساید ال جی اگر چه ممکن است به دلایل متعددی اتفاق بیفتد اما بهترین و برترین راه برای رفع آنها مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد است. بی‌توجهی به این مسئله سبب تعمیر یخچال توسط تعمیرکاران نابلد و به تبع آن بروز خرابی‌های دو چندان در دستگاه می‌گردد.

از همین رو اکیداً توصیه می‌شود در صورت بروز هر گونه اشکال و نابهنجاری در دستگاه خویش، سرویسهای تخصصی مورد نیاز جهت تعمیر و بهسازی آن را از مراکز مجاز و استاندارد دریافت نمایید.

مرکز تعمیر یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین مراکز موجود جهت دریافت خدمات مرتبط با تعمیر اونواع یخچال ال جی است که شما کاربران گرامی می‌توانید در صورت نیاز به آن مراجعه نمایید. برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در یخچال های ال جی که در مرکز تعمیر یخچال ال جی مرتفع می گردند عبارتند از:

صدا دادن ساید بای ساید ال جی، یکسره کار کردن یخچال، خرابی، فاسد شدن یا پارگی لاستیکهای دور در یخچال، داغ کردن زیاد موتور یخچال، منجمد نشدن مواد غذایی در درون فریزر، برفک زدن یخچال، کار نکردن فن یخچال، روشن نشدن یخچال و … .

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =