نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن نشدن تلویزیون الجی

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن تلویزیون الجی

روشن نشدن تلویزیون الجی/ به دلایلی اکثر تلویزیون های ال جی در نهایت با مشکل مشابهی مواجه می شوند که به سادگی روشن نمی شود. موارد بی‌شماری از دارندگان تلویزیون ال‌جی وجود دارد که می‌گویند این مشکل را داشته‌اند – برخی می‌گویند این مشکلی است که چندین سال با آن سروکار داشته‌اند! خوشبختانه یک راه حل بسیار آسان وجود دارد که باید به راحتی این مشکل را حل کند.

روشن نشدن تلویزیون الجی

تلویزیون ال جی روشن نمی شود

اگر تلویزیون ال جی شما روشن نمی شود باید آن را ریست کنید. تلویزیون خود را از برق بکشید و 60 ثانیه کامل صبر کنید. در حالی که تلویزیون از برق جدا است، دکمه پاور را برای 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. پس از اتمام 60 ثانیه، تلویزیون ال جی خود را دوباره به برق وصل کنید و باید کار کند.

تلویزیون ال جی را از دیوار جدا کنید

در حالی که این اصلاح به نظر واضح است، جدا کردن تلویزیون ال جی از پریز دیواری رایج ترین راه برای روشن کردن مجدد آن است.

نکته کلیدی در اینجا این است که در واقع 60 ثانیه کامل صبر کنید. کمی صبر داشته باشید و مطمئن شوید که حداقل یک دقیقه قبل از وصل کردن آن به برق گذشته است.

در حالی که تلویزیون از برق جدا است، دکمه روشن/خاموش را در تلویزیون ال جی خود به مدت 30 ثانیه پیدا کرده و نگه دارید. مطمئن شوید که دکمه پاور تلویزیون خود را نگه داشته اید، نه ریموت!

این به تخلیه انرژی باقیمانده در تلویزیون کمک می کند و به تلویزیون اجازه می دهد تا خود را به حالت نرم بازنشانی کند. این با روشن و خاموش کردن ساده کنترل از راه دور متفاوت است!

هنگامی که تلویزیون را پس از 60 ثانیه دوباره وصل کردید، بدون هیچ مشکلی می بینید که دوباره برق می گیرد.

در حالی که این اصلاح باید برای حدود 80٪ موارد کار کند، 20٪ باقی مانده می تواند کمی پیچیده تر باشد. اگر هنوز برای روشن کردن تلویزیون ال‌جی خود مشکل دارید، راه‌حل‌های توضیح داده شده در زیر را امتحان کنید.

باتری ها را از ریموت ال جی خارج کنید

اگر با جدا کردن و وصل کردن مجدد تلویزیون، مشکل حل نشد، باتری های ریموت خود را خارج کنید. مطمئن شوید که هر دو باتری را به طور کامل از کنترل از راه دور خارج کنید.

با برداشتن باتری‌ها، دکمه پاور روی ریموت را به مدت 30 ثانیه نگه دارید. باز هم این کار را برای 30 ثانیه کامل انجام دهید! نه 10 ثانیه، 30!

پس از تمام شدن 30 ثانیه، باتری ها را دوباره در کنترل از راه دور قرار دهید و سعی کنید تلویزیون را روشن کنید. باید دوباره روشن شود. ممکن است بخواهید در این مرحله مجموعه جدیدی از باتری ها را قرار دهید تا مطمئن شوید!

اگر یکی از دو مرحله بالا مشکل برق تلویزیون ال‌جی شما را برطرف کرد، اما چند روز یا چند هفته بعد با همان مشکل مواجه شدید، می‌خواهید تلویزیون خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید تا راه‌حلی دائمی‌تر داشته باشید.

بازنشانی کارخانه ای تلویزیون ال جی

هنگامی که تلویزیون روشن است (امیدواریم آن را از برق جدا کنید یا باتری های ریموت را جدا کنید تا به طور موقت تلویزیون را روشن کنید) روی نماد چرخ دنده در بالای کنترل از راه دور کلیک کنید.

سپس به قسمت All Settings (Advanced Settings) > General > Reset to Initial Settings بروید. تلویزیون شما دوباره خاموش و روشن می شود و سپس صفحه تنظیمات اولیه نمایش داده می شود.

این کار اساساً تلویزیون ال‌جی شما را به تنظیماتی که در روز خرید تلویزیون داشت باز می‌گرداند. این بدان معناست که تمام تنظیمات حساب حذف خواهد شد و هر برنامه نصب شده حذف خواهد شد!

ریست فکتوری تلویزیون ال جی بدون ریموت

اگر به هر دلیلی به کنترل از راه دور تلویزیون خود دسترسی ندارید، همچنان می توانید تلویزیون ال جی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

برای این کار دکمه پاور تلویزیون خود را پیدا کنید. بسته به مدلی که دارید، این ممکن است در سمت راست، سمت چپ یا خیلی پایین دستگاه باشد.

با روشن بودن تلویزیون، دکمه پاور را حدود 10 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. اگر کار نکرد، از کنترل پانل جوی استیک در تلویزیون برای رفتن به منو > همه تنظیمات > عمومی > بازنشانی به تنظیمات اولیه استفاده کنید.

اگر در پیدا کردن این دکمه ها در تلویزیون خود مشکل دارید، یا اگر تلویزیون شما در یک نقطه محکم نصب شده است، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. ابتدا یک صفحه کلید USB را مستقیماً به پشت تلویزیون ال جی خود وصل کنید.

سپس می توانید از صفحه کلید برای پیمایش و تنظیم مجدد تلویزیون خود استفاده کنید. گزینه دیگر، اگر تلویزیون هوشمند ال‌جی دارید، دانلود اپلیکیشن LG ThinQ در تلفن هوشمند خود است.

پس از اتصال تلویزیون خود به برنامه، می توانید از تلفن هوشمند خود به عنوان ریموت استفاده کنید! آخرین امکان این است که یک کنترل از راه دور جهانی را بگیرید و کد LG مناسب را برای کنترل از راه دور وارد کنید تا کار کند.

در این مرحله شما باید به طور کامل مشکلات برق خود را حل کرده باشید، اما در صورتی که این کار را نکرده باشید، من برخی از مراحل اضافی را اضافه کرده ام که ارزش امتحان کردن را قبل از پایان دادن به آن دارد.

سیم برق را در پشت تلویزیون ال جی قرار دهید

یکی دیگر از راه‌حل‌های بالقوه آسان برای مشکل برق، جدا کردن سیم برق از پشت تلویزیون است. آن را به مدت 60 ثانیه یا بیشتر از برق جدا کنید و سپس دوباره وصل کنید.

وقتی دوباره آن را به برق وصل می‌کنید، مطمئن شوید که اتصال راحت است! اصلاً نمی‌خواهید شل باشد – اتصال محکم برای اطمینان از اینکه تلویزیون برق پایدار می‌گیرد مهم است.

با وصل شدن مجدد سیم برق، تلویزیون را با استفاده از دکمه پاور تلویزیون روشن کنید، نه با ریموت! امیدوارم شاهد روشن شدن تلویزیون باشید.

دلایل کار نکردن ریموت تلویزیون الجی

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =