نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خاموش شدن مداوم تلفن الجی

فهرست مطالب

خاموش شدن مداوم تلفن الجی / یکی از مشکلات رایجی که مردم اغلب با آن مواجه می شوند، خاموش شدن مکرر تلفن آن ها به صورت ناخواسته است، و اگر این اتفاق برای شما بیفتد، زمان خوبی نیست. مهم نیست که این مشکل در نتیجه باتری کم، رفع اشکال آسان یا چیز جدی‌تر باشد، در اینجا چند نکته برای جلوگیری از خاموش شدن گوشی الجی در زمانی که نمی‌خواهید وجود دارد، آورده شده است.

خاموش شدن مداوم تلفن الجی

گوشی الجی خود را ریستارت کنید

اگر تلفنی دارید که مرتباً خاموش می شود، ممکن است فقط لازم باشد آن را راه اندازی مجدد کنید. هر چند ممکن است احمقانه به نظر برسد، خاموش کردن و دوباره روشن کردن آن در بسیاری از موارد واقعا کار می کند.

چند راه برای راه اندازی مجدد گوشی الجی وجود دارد که رایج ترین آنها فقط باید دکمه پاور را نگه دارید و روی گزینه Restart که روی صفحه ظاهر می شود ضربه بزنید. این کار تلفن شما را خاموش می‌کند و آن را دوباره راه‌اندازی می‌کند، امیدواریم که دوباره کارها مانند حالت عادی اجرا شود.

اگر این کار جواب نداد، ارزش انجام کاری را دارد که ما آن را “تنظیم مجدد سخت” می نامیم. این همچنین تلفن شما را بازنشانی می‌کند، اما این کار را با استفاده از ترکیبی از دکمه‌های صدا و پاور انجام می‌دهد – چیزی که در صورت مشکل داشتن دسترسی به منوی پاور ذکر شده در بالا، به کارتان می‌آید.

برای انجام این کار، دکمه پاور و دکمه های کاهش صدا را نگه دارید تا به صفحه Fastboot Mode منتقل شوید. سپس دکمه پاور را دوباره فشار دهید تا گوشی الجی روشن شود. اگر گزینه شروع را نمی‌بینید، از دکمه‌های افزایش و کاهش صدا برای چرخش در میان گزینه‌های مختلف استفاده کنید تا آن را پیدا کنید.

اگر تلفن شما تصمیم گرفت روشن بماند و پس از یک راه اندازی مجدد خوب به حالت عادی بازگردد، می توانید خواندن اینجا را متوقف کنید و به زندگی خود ادامه دهید. با این حال، اگر هنوز مشکل دارید، چند چیز دیگر وجود دارد که می توانیم امتحان کنیم.

شارژش کن

یکی دیگر از راه حل های ممکن برای مشکلات گوشی الجی شما شارژ کردن دستگاه است. اگر تلفن شما مدام خاموش می شود یا از روشن شدن خودداری می کند، این فقط می تواند نشانه ای از کم شدن باتری شما باشد.

کابل شارژ خود را پیدا کنید، تلفن خود را به برق وصل کنید، آن را رها کنید و حداقل یک ساعت آن را در حال شارژ نگه دارید تا بتواند مقداری آب مورد نیاز را دریافت کند. بعد از مدتی برگردید، و اگر باتری به نظر می رسد که به طور معمول شارژ می شود، باید بروید.

اگر متوجه شدید که گوشی الجی شما شارژ نمی شود، سعی کنید شارژر را به پریز دیواری دیگری منتقل کنید یا از کابل/آداپتور برق متناوب دیگری استفاده کنید. اگر باز هم کار نکرد، ممکن است مشکلی در پورت شارژ به هم بخورد. اگر تلفن شما از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، آن را روی یک شارژر بی سیم پشتیبانی شده قرار دهید و ببینید آیا کار می کند یا خیر. اگر این کار را انجام می‌دهید و باتری هنوز شارژ نمی‌شود و/یا تلفن شما همچنان خاموش می‌شود، مشکل بزرگ‌تری روی دست‌هایتان دارید.

بازنشانی کارخانه و بازیابی

اگر بتوانید به اندازه کافی از تلفن خود استفاده کنید تا روی دکمه‌های لازم ضربه بزنید، پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود و انجام بازنشانی به تنظیمات کارخانه ارزش یک عکس را دارد. بازنشانی به تنظیمات کارخانه اساساً تلفن شما را به زمانی برمی‌گرداند که در ابتدا آن را خریده‌اید (مثلاً زمانی که از کارخانه خارج شد چگونه بود).

انجام این کار همه برنامه‌ها، بازی‌ها، عکس‌ها و سایر داده‌های شخصی شما را حذف می‌کند، بنابراین اطمینان از اینکه از همه چیز قبل از شروع بازنشانی نسخه پشتیبان تهیه شده باشد بسیار مهم است. با فرض اینکه اینطور باشد، می‌توانید گوشی الجی خود را در زمان انجام مراحل راه‌اندازی به حالت قبل برگردانید. Google One همچنین می‌تواند به صورت دوره‌ای از تلفن شما نسخه پشتیبان تهیه کند تا مطمئن شود که همه چیز تا حد امکان به‌روز است.

تنظیم مجدد کارخانه می تواند برای بهبود عملکرد، کمک به عمر باتری و بسیاری موارد دیگر بسیار موثر باشد. احتمال زیادی وجود دارد که خاموش شدن مکرر تلفن شما را متوقف کند، اما به دلیل فرآیند فشرده بودن، توصیه نمی کنیم اولین اقدام شما باشد. فقط در صورتی که دو مرحله بالا جواب نداد، باید این مسیر را طی کنید.

برای راهنمایی های گام به گام در مورد اینکه فرآیند پشتیبان گیری و بازنشانی چگونه به نظر می رسد، دو مقاله زیر را بررسی کنید.

با نمایندگی سازنده تماس بگیرید

اگر این نکات DIY را تمام کرده اید و هنوز پیشرفتی ندارید، وقت آن است که با سازنده تلفن خود تماس بگیرید و ببینید چه گزینه هایی دارید. اکثر تلفن‌ها با ضمانت سازنده برای پوشش مشکلاتی از این دست عرضه می‌شوند، با این فرض که شما آسیب جدی یا فرسوده گوشی الجی خود را وارد نکرده‌اید و احتمالاً خودتان این مشکل را ایجاد نکرده‌اید.

10 مشکل احتمالی در گوشی ال جی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =