نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ
دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق :77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب 44153186 شعبه شمال 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت ، ساختمان بنیامین ، پ 145، طبقه 5 ، واحد18 – مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

 دفتر مرکزی: 66097851
 مرکز تعمیرات: 66097859
 شعبه شرق :77978135
شعبه هفت تیر: 88836102
شعبه جنوب: 55300568
شعبه غرب 44153186
شعبه شمال 26721443
شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل خاموش شدن خود به خود تلفن همراه الجی

فهرست مطالب

راهکارهای تعمیر خاموش شدن خود به خود تلفن همراه الجی

خاموش شدن خود به خود تلفن همراه الجی / تجربه اندروید بسیار هیجان انگیز است تا زمانی که در استفاده از تلفن خود با مشکلاتی روبرو شوید. یکی از مشکلاتی که در برخی از گوشی الجی ها ظاهر شده است این است که گوشی الجی خود به خود خاموش می شود. این می تواند یک موقعیت بسیار ناامید کننده باشد، البته، در زمانی که گوشی الجی خود به طور خودکار خاموش می شود، نمی توانید کاری با آن انجام دهید. همه کارهایی مانند ارسال پیامک، تماشای یوتیوب، گوش دادن به موسیقی، خواندن، بازی کردن و هر کار دیگری که با تلفن خود انجام می دهید خاموش می شود. در حالی که این مشکل می تواند ناشی از نقص سخت افزار، اشکالات نرم افزاری یا تنظیمات نامناسب باشد، راه های مختلفی برای رهایی از این آشفتگی وجود دارد که در این پست شما را راهنمایی خواهیم کرد.

خاموش شدن خود به خود تلفن همراه الجی

بازنشانی داخلی دستگاه

بله، اولین چیزی که می تواند باعث شود تلفن شما همچنان خاموش شود، تنظیم مجدد داخلی است. ممکن است سیستم گهگاه پس از استفاده طولانی مدت برای بارگیری مجدد حافظه خاموش شود و این طبیعی است، زیرا هیچ آسیبی به تلفن وارد نمی کند.

خوب است که گهگاه پس از چند روز استفاده از دستگاه خود را مجدداً راه اندازی کنید تا سیستم را بازنشانی کنید و حافظه پنهان برنامه ها را پاک کنید، که باعث می شود دستگاه شما نیز به خوبی کار کند.

باتری معیوب است

همانطور که همه ما می دانیم که باتری یکی از مهم ترین بخش های تلفن است، اولین چیزی که باید بررسی کنید که آیا تلفن اندرویدی شما به طور تصادفی خاموش می شود باتری است. در شرایطی که باتری جریان کافی ندارد، می تواند دستگاه را به طور مکرر خاموش کند.

یکی از راه حل های آن شارژ کردن گوشی الجی است زیرا ممکن است باتری شما کم باشد. کافی است کابل USB و آجر شارژ را بردارید، آجر را به پریز وصل کنید و دستگاه را چند ساعت بگذارید تا شارژ شود و بررسی کنید که آیا اکنون به خوبی کار می کند یا خیر.

اگر تلفن شما هنوز به خوبی کار نمی کند، به این معنی است که مشکل بزرگتری در کف دست خود دارید. احتمالا باتری شما معیوب است و باید آن را برای بررسی و تعویض به تعمیرگاه ببرید. سعی نکنید باتری داخلی را خودتان جدا کنید زیرا ممکن است منجر به از بین رفتن کل دستگاه شود

استفاده از CPU بالا

CPU گوشی الجی شما قادر است تعداد زیادی برنامه را در پس زمینه اجرا کند. با این حال، استفاده طولانی مدت از جریان بالا توسط یک برنامه، نیاز به تنظیم مجدد CPU و خاموش شدن خودکار تلفن شما دارد. اگر بعد از نصب یک برنامه جدید متوجه این موضوع شدید، می توانید سعی کنید برنامه را حذف نصب کرده و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا علت مشکل است یا خیر.

از طرف دیگر، می‌توانید برخی از برنامه‌های خود را یکی یکی ثابت کنید و تلفن خود را مجدداً راه‌اندازی کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. می‌توانید برنامه‌های خود را با کشیدن آنها به داخل برنامه فریزر در صفحه اصلی خود در HiOS و XOS ثابت کنید.

روشن و خاموش کردن برق برنامه ریزی شده

روشن و خاموش کردن برنامه‌ریزی‌شده یک ویژگی مفید در تلفن‌های اندرویدی است که به شما کمک می‌کند تا به طور خودکار گوشی الجی خود را در شب خاموش کنید و آن را در صبح بر اساس ترجیحات خود روشن کنید. نه تنها دستگاه شما را در شب خاموش می کند و به تنهایی صبح آن را روشن می کند، بلکه بر اساس زمانی که به آن اختصاص داده اید نیز کار می کند. به عنوان مثال، اگر این همان چیزی است که شما آن را تنظیم کرده اید، می تواند دقیقاً ساعت 1 بعد از ظهر تلفن شما را خاموش کند.

یکی دیگر از مواردی که باید بررسی کنید که آیا تلفن شما به طور خودکار خاموش می شود یا خیر، تنظیمات روشن و خاموش برنامه ریزی شده است. ممکن است شما ناخواسته آن را روشن کرده باشید یا توسط شخص دیگری روشن شده باشد و برای جلوگیری از خاموش شدن خودکار بیشتر باید آن را اکنون غیرفعال کنید.

برای انجام این کار، لطفاً برنامه Settings را باز کنید و به سیستم بروید و روی Schedule power on & off ضربه بزنید تا بررسی کنید که آیا تنظیمات روشن است یا خیر. اگر روشن است، دلیل مشکل همین است و باید آن را خاموش کنید تا خاموش شدن گوشی الجی خود به خود برطرف شود.

دکمه روشن و خاموش کردن معیوب

اگر هر یک از راه حل های بالا را امتحان کرده اید و تلفن شما به خودی خود خاموش می شود، باید دکمه پاور سخت افزار را بررسی کنید.

به طور معمول، اکثر تلفن های اندرویدی طوری طراحی شده اند که پس از 8 تا 10 ثانیه نگه داشتن دکمه پاور، مجدداً راه اندازی شوند. بنابراین، عملکرد نادرست دکمه روشن/خاموش می تواند دستگاه شما را به راه اندازی مجدد مکرر یا خاموش شدن خودکار راه اندازی کند.

برای خلاص شدن از شر آن، اگر قاب گوشی الجی را دارید ابتدا برای مدتی آن را بردارید. سپس باید بررسی کنید که آیا کیس دکمه پاور را نگه داشته است یا خیر. اگر متوجه شدید که دکمه پاور معیوب است، کافی است آن را برای بررسی به تعمیرگاه موبایل ببرید و آن را تعمیر کنید تا دستگاهتان دوباره کار کند.

اشکالات سیستم عامل

به غیر از نقص سخت افزاری، اشکالات نرم افزاری و اشکالات سیستم عامل نیز می توانند باعث خاموش شدن خودکار دستگاه شما شوند. سازنده دستگاه شما همیشه در تلاش است تا هر گونه اشکال سیستم‌افزاری را که ممکن است باعث کند عملکرد دستگاه شما، تخلیه باتری و حتی بی‌ثباتی سیستم شود، برطرف کند. به همین دلیل است که شما باید به طور مرتب دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید. ممکن است به رفع خاموش شدن خودکار دستگاه شما پس از به‌روزرسانی نصب‌شده کمک کند.

برای بررسی و نصب به‌روزرسانی در دستگاه خود، لطفاً برنامه تنظیمات تلفن خود را از راه‌انداز برنامه باز کنید و به System در پایین صفحه بروید و سپس روی System update ضربه بزنید تا به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید. برای دانلود و نصب به‌روزرسانی سیستم در صورت وجود به‌روزرسانی، مراحل نشان داده شده روی صفحه را دنبال کنید.

ممکن است لازم باشد قبل از دانلود به Wifi خود متصل شوید تا داده‌هایتان ذخیره شود. همچنین مطمئن شوید همانطور که در بالا توضیح داده شد فقط دستگاه خود را از برنامه به‌روزرسانی سیستم به‌روزرسانی می‌کنید، هر گونه تلاش برای نصب در جای دیگر ممکن است تلفن شما را خراب کند و شما را از گارانتی خارج کند.

حافظه ناکافی.

بازی سنگین یا حافظه ناکافی برای اجرای عملیات نیز می تواند باعث خاموش شدن خودکار گوشی الجی شما شود. اگر متوجه شدید که گوشی الجی شما پس از انجام یک بازی سنگین یا اجرای برخی از برنامه‌ها خاموش می‌شود، سعی کنید تعداد برنامه‌هایی را که در یک زمان اجرا می‌کنید محدود کنید تا تلفنتان به خوبی کار کند. همچنین می‌توانید برنامه‌های اخیر را پاک کنید تا حافظه آزاد شود و همچنین اجازه دهید تلفن پس از ساعت‌ها استفاده بعدی استراحت کند.

مشکل ثبت سخت افزار یا مایع

اگر همه راه حل های پیشنهادی بالا برای شما کار نمی کند، به این معنی است که مشکلات توسط شما قابل رسیدگی نیست. یکی دیگر از مواردی که می تواند باعث خاموش شدن گوشی الجی شما به خودی خود شود، خرابی های سخت افزاری است که ممکن است در اثر مایع ایجاد شود و تنها با مراجعه به مرکز خدمات تعمیر گوشی الجی می توان آن را برطرف کرد.

خاموشی خودکار گوشی الجی

امتیاز بده، تخفیف بگیر!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =